Z toho vyplývá, že vozidlo, ačkoli je v průběžném pruhu, musí dát přednost tomu, kdo z kruháče sjíždí. Protože místní úprava "dej přednot v jízdě" je nadřazena obecné úpravě jízdních pruhů. V samotném článku se píše o přednosti vozidla, které si drží svůj pruh.
Odpovědět0 0
Dělám rovněž učitele autoškoly v Ostravě. Né každá autoškola v Ostravě si vysvětluje pravidla stejně.
V zákoně krom jiného existuje i §76, který hovoří o vztahu mezi obecnou, místní, a přechodnou úpravou:
§ 76 Vztahy mezi obecnou, místní a přechodnou úpravou provozu na pozemních komunikacích
(1) Místní úprava provozu na pozemních komunikacích je nadřazená obecné úpravě provozu na pozemních komunikacích. Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích je nadřazena místní i obecné úpravě provozu na pozemních komunikacích.
To, že při přejíždění z pruhu do pruhu nesmím omezit a ohrozit řidiče, který jede v pruho do kterého se hodlám zařadit, je sice pravda, jedná se o OBECNOU ÚPRAVU.
Značka "Dej přednost v jízdě" doplněná značkou "kruhový objezd" je tzv. místní úprava, která je nadřazená té obecné.
V zákoně krom jiného existuje i §76, který hovoří o vztahu mezi obecnou, místní, a přechodnou úpravou:
§ 76 Vztahy mezi obecnou, místní a přechodnou úpravou provozu na pozemních komunikacích
(1) Místní úprava provozu na pozemních komunikacích je nadřazená obecné úpravě provozu na pozemních komunikacích. Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích je nadřazena místní i obecné úpravě provozu na pozemních komunikacích.
To, že při přejíždění z pruhu do pruhu nesmím omezit a ohrozit řidiče, který jede v pruho do kterého se hodlám zařadit, je sice pravda, jedná se o OBECNOU ÚPRAVU.
Značka "Dej přednost v jízdě" doplněná značkou "kruhový objezd" je tzv. místní úprava, která je nadřazená té obecné.
Odpovědět0 0