"k dispozici i pomocí předplatného. To má činit 49 liber" Len skoda, ze cca tuto sumu mesacne platim za naftu a staci mi tankovat len 1x asi 3 minuty. Ten prepocet ucinnosti je velavravny, ekoteroristov treba stopnut a poslat ich do kelu.
Odpovědět0 0
Toto je apsurdni koncept, proč napijet jednu baterku z jiné baterky , když by mělo jit novou plnou baterku strčit do kufru , připojit ( k motoru) a nejlepe tu zabudovanou v autě na chvili odpojit.
Odpovědět0 0
Celá elektromobilita je v současné podobě totální nesmysl. To se prostě při určitém počtu vozů zasekne a dál už si nikdo nekoupí ani jeden vůz, obrazně řečeno. Prodej se zastaví i když to budou vlády tlačit seč jim síly budou stačit.
Nesmysl je tedy i ZipCharge Go.
Odpovědět0 0
Dřív dost řidičů vozilo maličký kanystr s pár kg paliva .. pokrok prostě nezastavíš :D
docela sranda :D už takhle je spousta BEV s mrňavým kufrem, který si zadrbu těžkým báglem :D .. další generace bude v základní variantě vážit 750 kg a bude se připojovat na tažné, které u mnoha BEV chybí :D
Odpovědět1 0
Nezapomeňte, že si tak ještě snížíte už tak dost malý dojezd. Tohle se hodí jen v případě, že nemáte k dispozici nabíjení při parkování, večer tak tak dojedete domů, ráno vstanete o dvě hodiny dřív, dobijete trochu auto (musíte to přitom hlídat) a pak opatrně dojedete k rychlonabíječce.
Opravdu komfortní soukromá přeprava, už se nemůžu dočkat, až si jako český důchodce koupím elektromobil za tři mega a budu trávit polovinu života po nabijárnách, protože na sídlišti to nabíjet nepůjde - a miliony nabíjecích parkovacích míst tam nikdo nevybuduje. A domnívám se, že ve městech ve staré zástavbě to bude ještě horší.
Odpovědět0 0