Mám pro Vás informaci z autorizovaného servisu. Záruka dle popisu a fotografie (kterou jsem vyfotografoval) bude nejspíš uznána. Zařízení mám ale poslat za 14dní, servis čeká na náhradní díly od HTC. Myslím že ho tam pošlu, nic neztratím, naopak, telefon by měl být pevný.
Odpovědět0 0
Bohužel potvrzuji slova pana redaktora, který píše o hardwarových problémech....display se vyklá a nejvíce mě trápí, že nelícují plasty k sobě při zavřeném stavu... Musel jsem tam nalepit kousek izolepy aby mi "nelupal" když se obě strany dotkly. Pokud budete vědět informace, jak se k tomu HTC vyjádří, prosil bych o informaci třeba tady do fora.... Zastávám názor že tak drahé zařízení musí být na velmi dobré technicky zpracované úrovni. Pokud toto odmažu, je TouchPro2 vynikající komunikátor, se kterým jsem maximálně spokojen. Klávesnice dokonalá, display, wifi, datové přenosy, gps, .... Fotoaparát by mohl být kvalitnější (můj dřívější SonyEricsson K800i fotil daleko lépe). Přehrávaní filmů přijatelné, na poslech hudby taky dobré (zde je ovšem nutná redukce a kvalitnější sluchátka). Pak se mi někdy , hlavně ze začátku se objevoval nejspíš BUG touchFlo3D.....u sms mi to psalo "Your text message cannost be sent" ... a zpráva se dala tuším do konceptů kde jsem ji musel přeposlat. Nyní to zatím šlape, netuším kde se stala chyba... musím to zaklepat.
Odpovědět0 0