Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
30.11.2019, Milan Šurkala, aktualita
Elektromobily jsou často spojovány s tím, že jejich akumulátory nic nevydrží a za dva roky jsou zralé do šrotu. Jeden Německý řidič ale se svou Teslou Model S najel už jeden milion km. Je však pravdou, že toho dost vyměnil.
Pali P. (48) | 1.12.201917:25
Podľa iného webu na tom aute bol vymenený aj motor. A to dokonca už 3x.
Čiže spolu to máme 4 motory a 3 sady batérií.
Je to okrem karosérie stále to isté auto? Lebo podvozkové diely už boli podľa mňa tiež menené. Leda že by jazdil len po kvalitných cestách a i tak neverím že by podvozok vydržal 1 milión bez výmeny ložísk, čapov, silentblokov, tlmičov, homokinetických kĺbov. PS: karoséria zase vydržala milión, lebo má len 4 roky.
Nedal by sa článok doplniť o ďalšie informácie? Aby sme boli v obraze, že nakoľko sa oplatí do takého auta investovať.
Odpovědět0  1
Milan Šurkala (402) | 1.12.201919:58
Tak tomuhle vůbec nerozumím. Ale opravdu ani trochu. Vždyť o tom se v tom článku píše. Četl jste vůbec článek, na který reagujete? Alespoň dál než za nadpis? Co mám tedy doplnit, když to v tom článku dávno je? A karoserie nemá 4 roky, když jde o vůz z roku 2013 a nyní je, pokud se nemýlím, rok 2019, což je 6 let.
Odpovědět1  0
Pali P. (48) | 1.12.201920:12
Ospravedlňujem sa, posledný odstavec som len preletel očami a neprečítal poriadne. Údaj o veku auta som mal tiež z iného webu, asi tam mali preklep.
Či má karoséria 4 alebo 6 rokov, stále platí že by to mala prežiť v pohode. Avšak vymeniť 3x pohon a 2x batériu ide riadne do peňazí. Ak by bol ten nájazd za dlhšie časové obdobie a chlapík by mal všetky výmeny mimo záruky, asi by to radšej riešil kúpou iného vozidla, nie opravou.
Naproti tomu správne udržiavané spaľovacie agregáty v minulosti neraz potvrdili že 1 milión km im nerobí problém. Samozrejme nebavíme sa o dnešných maloobjemových trojvalcoch s turbom.
Inak, som rád že tu zverejňujete aj články o automobiloch. Je to zaujímavé spestrenie webu. Hlavne rôzne vaše analýzy ma veľmi zaujali. Ale aj novinky sú písané triezvo, s nadhľadom.
PS: moje aktuálne súkromné vozidlo má agregát 1ZR­-FAE, dúfam že vydrží... :­)
Odpovědět0  1
Milan Šurkala (402) | 1.12.201920:36
Jak ale sám říkáte, ty věci byly vyměněné v záruce a je dost pravděpodobné, že kdyby ten člověk nenajel milion km, tak by je asi tolikrát neměnil. Jinak je známo, že první série elektromotorů v Tesle byly spolehlivostní průšvih a nyní se už montují lepší alternativy. Když si uvědomíte, kolik ten člověk ušetřil na benzínu ­(cca 3 miliony Kč­), tak ani kdyby měnil motor za své ­(což je tak pod 100 tisíc Kč­), pořád na tom bude výrazně lépe než se spalovacím motorem. A upřímně řečeno, za 200­-300 tisíc km člověk zejména do naftového motoru nasype podobnou částku.
Odpovědět1  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.