Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
Komentáře od Tech-boy.lukas
"na rozdíl od Vás mě ale zajímají i fakta a ne jen nějaké dojmy­"
tak toto je velmi ale velmi mylné, proto jsem i řádově desítky let předplatitelem dtestu abych dal na relevantní testy.
na rozdíl od některých, jsem k některým věcem skeptický. A jak tvrdíte ten vývoj, tak z vlastních zkušeností i ze zkušeností lidí okolo, se spíše nevyvinul ten produkt ale dle těch klínů v hlavě co někteří mají tak marketing. Bo co za kraviny jsou schopní někteří markeťáci navykládat že zvládne jejich produkt, tak z toho jako technicky vzdělaného a živícím se v oboru nasazování průmyslové automatizace mi zůstává rozum stát.
Odpovědět0  1
Nebudu to ani číst. Názor odborníků je že se to chová jako převlečená letní pneumatika. A já vyžaduji aby se i letní pneumatika chovala naprosto dokonale, i na blbých zimních když jsou o něco užší mám strach i když je třeba teplo
Odpovědět0  5
Tak viděl bych problém i u automobilky, v roce 2016 použili 2G modem?, a není oprava snadná nechat vyměnit modem za 3G, teda pokud nebude stát 90k
Odpovědět0  0
Mi jako odpůrci elektromobility, pracuji v oboru tak elektromotory atd. jsou velmi výborné po všech stránkách. Ale vše stojí a padá na mizerných akumulátorech. Přijde toto jako neskutečná prasárna a opruz, jak dlouho to trvá to rozložit? Jak dlouho potrvá najít vhodné místo kde to rozložit? Jak dlouho potrvá hnědočechům než ten bazmek ujebou?
Odpovědět1  0
neměl by jste to říkat zaslepeným elektromagorům?, celý koncept stojí a padá na mizerných akumulátorech.
Odpovědět0  0
překvapivé, lidé na dovolené nejsou ochotni trávit večery tím že na netu budou hledat nabíječku pro vůz
Odpovědět1  0
rozum velí spíše úzká, ale testy ukázali že velmi dobré jsou tak 225, vyberte si zda to jsou uzká nebo ne.
Odpovědět0  0
Proč jsou nehody akumulátorových aut na dením pořádku a jejich vznícení atd. Jen jestli to nebude tím že tesla vybrala akumulátory li­-ion, pro jejich největší hustotu energie. Drobná věc je že nejdou uhasit a mají další bezpečnostní problémy. Hasiči to obvykle řeší tak že celé auto potopí na 24h do kádě s vodou.
https:­/­/www.youtube.com­/watch?v=Qzt9RZ0FQyM
Odpovědět0  0
No na to že si většinou dává, ­"dával­" pozor, na kvalitní testování. Tak moc neberu to že člověku upadne telefon do destlilované vody. A nevím jak to mají ale označení krytí není slovně ale IP, a tam je jedno do jaké vody to spadne, je jasně dáno co to vydrží. A pokud má IP tak bych zamítnutou reklamaci předal soudnímu znalci. Stojí to sice peníze, ale ty pak zaplatí apple.
Odpovědět0  0
Takže toyota si nechala patentovat tzv. asistenční vůz bez člověka? Podobné patenty má třeba apple, čtverec se zaoblénými rohy
Odpovědět0  0
koukám že asi víte že je elektromobil rádo by ­"zelená­" loby pro ty co za ten krám chtějí utratit prachy. Hodně aut používá pro skladování li­-ion,pro takové použití naprosto nevhodná technologie. Li­-ion se ani výrobcům nevyplatí recyklovat bo je to tak drahé,lépe je vyjde vyrobit akumulátor nový. Zrovna včera jsem říkal že německo a usa zkouší elektrobusy na dálkové trase. Jak v zimě zapadne tak než se k nim dostane pomoc tak pasážeři umrznou.Tady v ově je elektrobus,ale ten je na krátké trase a pro skladování energie používá trvanlivější akumulátory lifepo4,ale vůbec nevím jestli se dělají i malé. Mají tam 10kg bedny a je jich tam kolem 100ks
Odpovědět1  0
Na tom jednom videu to lze vyhodnotit jako bezva funkci. Amík 3 minuty čekal až se k němu tesla přiblížila z 50m na 5m a pak jela buh ví kam. A proč to funguje jen na 60m,co pomůže že uvidím jak dělá úplnou kravinu,kterou stejně nemám možnost ovlivnit.
Odpovědět1  0
Tak odpůrcům rádo by čisté elektro energie je to voda na mlejn. Já toho taky nejsem šílený zastánce,dokud nebudou nějaké jiné možnosi skladování energie než jsou baterie . Výroba není ekologická,li­-ion zatím nejdou recyklovat,tankování je dlouhé. Hold mají nepsané pravidlo že nechávají více jak 50% nádrže,ale u elektromobilu více jak 50% baterie nestačí,další směna to nenabije
Odpovědět3  0
"odstranil v prosinci 2019­" :­-­)­)­) koukněte do kalendáře
Odpovědět0  0
Sony se asi fakt drží rčení,čím více pruhů tím víc adidas. Já mám z5c a tam je jen 23Mp,a píšou že to je krám,což potvrzuji,na molou vě,hodně malou nezaostří ani náhodou
Odpovědět0  0
Se toho chytne někdo kdo ví co dělá. ­(panasonic­) od něho a jiných výrobců kupují i automobilky 18650,a jsem říkal kde taková tesla sehnala tak rachle recept na li­-ion? no jo no spolupráce na gigafactory byla s panasonic
Odpovědět0  0
Už vám to řekl. S oslněním u laserových světel není problém. Už stávajíci generace vypíná světlo v místě kde je detekováno protijedoucí auto. Není to škoda 120 v tuningu se 100w žárovkami,nebo lépe s balastmi ve standartních stínítkách
Odpovědět0  0
Mám z5c a jsem nadmíru spokojený,nechci telefon u kterého když ho držím nedosáhnu tou samou rukou palcem do horního rohu,akorát mě štve že přesunuli čtečku na záda k vůli tloušťce. Telefon není dost tenký dokud se o něj nepořežeš
Odpovědět0  0
nejsem fanda elektromobility. Res. ukládání energie do baterii není cesta. Dojezd je stejný jako uměli auta už před 50ti lety. Ale video je super,dobře to natřel ropákovi
Odpovědět0  0
Recyklace akumulátoru to mě zajímalo. Takže nijak.
Odpovědět0  2
oni to nemůžou s tou autonomii přehánět,je to volvo rádi se chlubí ale zde je ukázka jejich systému autonomního brzdění https:­/­/www.youtube.com­/watch?v=aNi17YLnZpg
Odpovědět0  0
jizda pomalu? co já jsem viděl na videu tak i chodec by to předběhl.
Odpovědět0  0
právě jsem chtel napsat,kde se v li­-ion bateriich používá měď,kadmium nebo nikl?
Odpovědět0  0
ještě mi kolega říkal že by to mohli dělat opačně. měří kolik z baterie si už odebral a jak dosáhneš zvolené kapacity tak to utne,u li­-ion se má v rámci maximální životnosti používat jen cca 20% kapacity
Odpovědět0  0
tak to kupůjící věděli že auto stále přes gsm komunikuje s výrobcem. Mě by spíš zajímalo jak mají technicky provedeno to že tam je softwarově omezeno těch 15kwh
Odpovědět0  0
už jsem viděl i deštník s gps,všechno budeme nabíjet,a bez elektriky se ani nevykakáme :­-)
Odpovědět1  0