Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
Komentáře od Simik
Samuraj byl tvrdá koza s pevným rámem. S tím jezdit po horší silnici bylo za trest.
Odpovědět0  0
""Kde su tie auta čo vazili menej ako 1 tona­­"

Ty už moc nebudou, protože bezpečnost a komfort. Lidé se chtějí bezpečně a komfortně vozit i v nižších třídách. Mimochodem, Spring má pod tunu a je to elektromobil.­"

Opravdu? Není to náhodou ekologickými koeficienty, které znevýhodňují lehká auta před těžšími při výpočtu emisí CO2 a tím se stávají lehká auta neprodejná?
Odpovědět0  0
"Tak zatím Vám to ještě dalších 10 let jako nové auto nikdo nutit nebude. A i poté lze nadále provozovat ICE.­"

Tak to se mi ulevilo, vždyť se nic neděje a máme svobodný trh.
Odpovědět0  0
""nechci nic likvidovat, pouze se ohražuji proti zavádějícím závěrům​­"

No chcete, protože pokud ty naftové hybridy přičtete k naftovým vozům a benzínové hybridy k benzínovým, tak kategorie hybridů zmizí. Nebo snad chcete popřít, že nezmizí? Co v ní tedy zůstane? Odpovězte na jednoduchou otázku. Co ve Vašem případě zbude v kolonce hybridy?

"Navrhuji rozdělit kolonku na 4​​­-8.​­" ­"

Máte probléím s chápáním psaného textu?
Vždyť dokonce citujete fakt, že by hybridy stále zůstaly a nechci je mazat! Tedy pokud není nad vaše chápání, že by byly rozděleny a pro získání současné informace byste je musel sečíst.

"Co ve Vašem případě zbude v kolonce hybridy?­"
Součet přesněji specifikovaných pohonů hybridního typu. Přesněji specifikované hybridy jsou podmnožina obecného označení a není tedy problém ji vypočítat. Pro většinu osob.

"Ať by tam to rozdělení bylo nebo nebylo, stále by elektromobily porazily neelektrifikované diesely. Nebo to chcete popřít? ­"

Naopak, snažím se vás k tomuto přesnějšímu* závěru dovést již od prvního komentu. Blahopřeji. Na toto tvrzení totiž ani nepotřebujete ty přesnější statistiky na které se vymlouváte. To je totiž to ve skutečnosti, co vyplývá z těch grafů.

*Zase ta porážka. Nedokážete se oprostit od toho primitovního uvažování boju mezi Sparta­/Slavie, AMD­/Intel­/Nvidie, MS­/Apple­/unix, nafta­/benzín­/elektro? Chce to trochu nadhledu.

Doktorát ­- hm, co by vám řekl vedoucí práce, kdybyste argumentoval, tak jako v předchozím příspěvku? ­(Není to bulvár, páč umím bulvárnější)
Odpovědět0  0
Ach jo, snad naposledy:

ad 1, kouknul jsme tam a máte pravdu, je to stejnej bulvár:­-­) Přecenil jsem vaše zdroje.

ad 2, Opakuji pro obzvláště natvrdlé novináře: nechci nic likvidovat, pouze se ohražuji proti zavádějícím závěrům. Existence kolonky v grafu neznaméná, že musíte ignorovat její obsah. Začínám si myslet, že tu kolonku potřebujete­(tak jak je­), protože vám dává záminku hlásat nějaké porážky a inkasovat prokliky. To je oč tu běží, že?

(Abyste si to zase nevyložil, tak ja se vám hodí: To co se mi nelíbí je, že se z toho grafu člověk nic nedozví. Hybrid jakožto nová a tlačená forma pohonu je infomativně zabitá. Narozdíl od vás mne zajímají i jiné informace než kdo ­"prohrál­/vyhrál­". Navrhuji rozdělit kolonku na 4­-8. Kombinaci paliv a druhů hybridu. Vám to umožní dělat ­"zajímavé­" závěry a lidé, které zajímají skutečná data je budou mít k dispozici.­)

Navrhuji nedělat závěry, která ignoirují data. Název diesel je odvozen od paliva. Pokud hybrid není plug­-in, pak jezdí na fosilní paliva. Ignorování tohoto faktu bych čekal někde na novinkách. Potřebu dělat jednoduché a jednoznačné závěry tam mají nejen kvůli schopnostem čtenářů, ale i redaktorů. To co popisujete vy, je zejména marketingové rozdělení a jak vidno plní svůj marketingový účel na sto procent. Kdyby šlo o techniku, tak nezamíchají všechny hybridy do jednoho. Za pár let budou bombastické titulky, že EV+Hybridy porazily fosily. Prostě se to marketingově vymyslí.
To si vážně nedovedete představit, že se ta data dají vyhodnotit více než jedním způsobem a je možné ty způsoby i odprezentovat? Že nemusíte mít jen jeden pohled­/závěr, ale i více pohledů z více souvislostí? Opravdu jste studoval vysokou školu?

ad3,
Kolega si koupil nové auto. Když jsem se ptal na co jezdí, tak řekl, že na benzín, nikoli na hybrid. To že jde o hybrid jsem z něj musel téměř páčit, protože to má minibaterku a prakticky o tom neví. Samozřejmě o tom ví, ale nepřikládá tomu žádný význam z hlediska zdroje energie, protože se nejde nabít ze zásuvky a hlavně ta baterka je fakt mini. Tolik k vnímání lidí pohonu aut.

Bombastické titulky ­- osobně si myslím, že není pravdivý­(viz výše­), ale hlavně je tam ­"porážka­", tedy vnucování představy nějakého boje a tím působení na základní emoce a instinkty. Ve skutečnosti o žádný boj nejde. Jedna technologie ­(nuceně­) nahrazuje jinou.
To, že umíte udělat ještě bulvárnější titulek má dokázat, že tento je seriozní? Opravdu máte vysokou školu? Pokud ano, jakou?
Odpovědět0  0
To, že je něco někde v nějakém článku někde na internetu je mi fuk. Četl jsem váš článek, reaguji na vás. Kdybych četl zdrojový článek, ohradil bych se proti němu. Možná by prokázali více pochopení.

Já nic likvidovat nechci!!!!!!

To už musíte být velmi zoufalý, že mi podsouváte něco takového. Já se celou dobu ohražuji proti vašim bombastickým titulkům s porážkou a jediné čeho jsem se dočkal je relativizování, brekot, že nemáte data, obviňování že mám radost, že se prodávají diesely a teď z toho, že chci zlikvidovat nejakou kolonku ve statistikách. Nebo chcete tvrdit, že za toto také můžu: ­"Elektromobily v EU porazily diesely,...­" ?

Ale všechno špatné je k něčemu dobré, alespoň jsem vás lépe poznal. Už mě ty vaše diskuzní fauly nebaví, tak si mě obviňujte z čeho chcete, končím.

Odpovědět0  0
"A nemyslíte, že by to mohlo být také tím, že samotná ACEA, která je zdrojem těchto dat ​­(viz odkaz na konci článku https:​­/​­/www.acea.auto​­/pc​­-registrations​­/new​­-car​­-registrations​­-13​­-9​­-in​­-2023​­-battery​­-electric​­-14​­-6​­-market​­-share​­/ ​­) prostě hybridy benzínové a naftové nerozlišuje a dává je do jednoho?­"

Oni, ale nedělají bombastické závěry o porážení­/vítězství, že?


"Nemůžu si stavět výsledek na nějakých domněnkách, ale na datech, která mám k dispozici. ­"

A přesto Vám to nebrání ignorovat velkou část dat a stavět nesmyslný výsledek.

Hybridy se vyčleňují kvůli propagaci ideologie
Odpovědět0  0
Nechápu proč bych z toho měl mít radost? Vy tady vydáváte oslavné články o vítězství a pokud upozorním na fakt, že ignorujete velkou část dat, tak mne obviníte z radosti? Pouze jsem se snažil poukázat na to, že hybrid neobsahuje zázračný zdroj energie, ale ­"stará dobrá­" fosilní paliva a tudíž je nesmysl je ignorovat. Opravdu nevím kolik hybridu se prodá dieselů a kolik benzínu. Tipoval bych, že mnohem víc benzínu.

Vaše snaha zaplést do toho emoce naznačuje, že nejste nezaujatý a vzhledem k vašemu vzdělání a znalosti problematiky si musím myslet, že jste hybridy igroroval záměrně­(nevěřím, že jste nepochopil již první narážku­). Otázka je jestli kvůli propagandě nebo kvůli klikbaitu, ale ono se to vlastně nevylučuje :­-­(
Odpovědět1  0
https:­/­/www.spritmonitor.de­/de­/uebersicht­/45­-Skoda­/398­-Fabia.html?fueltype=1&constyear_e=2004&power_s=47&power_e=51&gearing=1

S­koda Fabia 1.9 SDI ​­- 4,9

Máte pravdu v tom, že soudruzi nebrzdí malá auta, ale lehká auta a Fabie už lehká není :­-­(

Vám nepřijde ujeté bránit výrobě úsporných aut? Respektive tvrdit, že musíme snížit produkci CO2­(ve skutečnosti spotřebu­) a zároveň uměle podporovat těžká auta koeficientem, který způsobí, že lehčí nelze z ekonomických důvodů vyrábět?
Odpovědět1  0
Nápověda:
"Protože pokud ano, tak je tvrzení v článku minimálně nejisté.­"

Nic?

Pokud graf hybridy obsahuje i diesely, pak ..... počkejte si .... je tvrzení* v článku minimálně nejisté.

*upřesňuji: nadpisu­/titulce

Došlo?
Odpovědět0  0
Sice těm 2,9­-3,2 l­/100km také nevěřím, ale argumentovat zrovna Octavkou je také dost ujeté. A to, že se dnes prakticky nevyrábí malá auta je také výsledkem regulací.

P.S. Vážně neexistují dieselové hybridy? Protože pokud ano, tak je tvrzení v článku minimálně nejisté.
Odpovědět0  0
"Zatím jde o koncept, který má 700 Wh ­(0,7 kWh­), což se nezdá být moc, ale podle výrobce to má stačit na jeden týden používání karavanu.­"

"Je zde totiž i mikrovlnná trouba, lednička a najdete tu i plynový sporák.­"

1, Ta lednička musí být taky na plyn, jinak by musela být super úsporná :­-­)
2, Mikrovlnka 1kW na 6min denně bez jiné spotřeby není moc.
3, 700Wh = cca 60+Ah 12V Pb Akku, která je už v autě­(ale nedělá ji dobře hluboké vybíjení pokud není alespoň AGM)
Odpovědět0  0