Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
Registrace: 25.6.2008
Komentářů: 4, score 0.5 | Svět hardware: 41/2.7 | Svět audia: 1/0.0
Účast v Expertiádách: 0
Účast v Týdenních šancích: 0
Mám fotoaparát: –
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –

Nejvíce přínosné komentáře

Komentář z 16.1.2020 s hodnocením +1:
Špatně jsem se vyjádřil, chtěl jsem tím říct to, že naftové motory jsou dělané s ohledem na přeplňování, vysoké tlaky a přímý vstřik. Ten motor má nejen bytelný blok, ale i hlavu, písty, ojnice a kliku. Čili konstrukčně jsou navržené, aby něco vydržely.
U těch malých turbobenzínů to zpracování ale není podle mého dostatečně dimenzované na dlouhodobější zátěž a nevěřím, že ten motor mechanicky vydrží 400 tisíc km nebo víc jako právě staré nafty nebo i atmosféry.
Samozřejmě jak jste napsal, není to jenom o mechanických součástech motoru, ale to už je věc jiná.
Obecně dnes už jsou auta dělaná jako spotřební zboží a ne aby vydržela 20 let.
Komentář z 27.12.2016 s hodnocením +1:
Ta cena je směšná, parametrově defakto stejný ­(až na IPS LCD a Snapdragon 650­) Xiaomi Redmi Note 3 SE stojí 5.500 Kč, za tohle chce Samsung 12.000 Kč ­(včetně DPH­)? A to ani nemluvím o SW části, MIUI vs. Touchwiz je 100 a 1. Holt když někdo musí mít na mobilu nápis Samsung, ať si za to klidně zaplatí o 100 procent vyšší cenu.
Komentář z 25.5.2016 s hodnocením +1:
8­" tablet s rozlišením 1280x800, 1GB RAM a 8GB vnitřní paměti za téměř 4.500? To se v ASUSu úplně pomátli?
Vždyť to není ani low­-end, to je retro. Takové parametry pomalu mají tablety za 1.500 Kč.

Nejméně přínosné komentáře

Komentář z 1.12.2019 s hodnocením -1:
Ta životnost tady bude dána spíše tím, že naftové motory se stále dělají mnohem bytejnější než ty benzínové. Krásně je to vidět na hmotnosti celého auta při srovnání benzínové varianty vs. naftové.
I toto je jeden z důvodů, proč legendární 1.9 TDI tolik vydrželi. Ten motor byl jako plášť tanku.