Komentářů: 4, score 0.5 | Svět hardware: 41/2.7 | Svět audia: 1/0.0
Účast v Expertiádách: 0
Účast v Týdenních šancích: 0
Mám fotoaparát: –
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –
Nejméně přínosné komentáře
Komentář z 1.12.2019 s hodnocením -1:
Ta životnost tady bude dána spíše tím, že naftové motory se stále dělají mnohem bytejnější než ty benzínové. Krásně je to vidět na hmotnosti celého auta při srovnání benzínové varianty vs. naftové.
I toto je jeden z důvodů, proč legendární 1.9 TDI tolik vydrželi. Ten motor byl jako plášť tanku.
I toto je jeden z důvodů, proč legendární 1.9 TDI tolik vydrželi. Ten motor byl jako plášť tanku.
Nejvíce přínosné komentáře
U těch malých turbobenzínů to zpracování ale není podle mého dostatečně dimenzované na dlouhodobější zátěž a nevěřím, že ten motor mechanicky vydrží 400 tisíc km nebo víc jako právě staré nafty nebo i atmosféry.
Samozřejmě jak jste napsal, není to jenom o mechanických součástech motoru, ale to už je věc jiná.
Obecně dnes už jsou auta dělaná jako spotřební zboží a ne aby vydržela 20 let.
Vždyť to není ani low-end, to je retro. Takové parametry pomalu mají tablety za 1.500 Kč.