Asi máte problém s očima. V článku se píše, že v ideálním případě ty panely dávají 860 W. Tedy těch mnou odhadovaných 300 W má k ideálnímu případu dost daleko.
Kdybyste použil ty své doporučované základy fyziky, tak byste věděl, že ty desítky kilowatt výkonu automobilů jsou jejich maximálním výkonem. Kolik kW potřebuje mé auto v průměru netuším, ale když jeho 75 kW výkonu využiju k prudkému rozjezdu, přeleze mi aktuální spotřeba 30 litrů na 100 km, kdežto při běžné jízdě se v pohodě dostanu pod 5, při klidné i pod 4. Tedy dejme tomu 6x menší spotřeba bude znamenat cca 6x menší výkon a rázem jsem z těch 75 kW na těch cca 12 kW, o kterých se mluví v článku.
A pokud by ty panely daly i jen 300W, tak za osmihodinové stání během pracovní doby to dělá 2,4 kW, což stačí na ujetí asi 20 km.
My v ČR asi nebudeme úplně cílovým trhem, ale stále zbývá na světě dost míst, kde ty panely budou mít ještě daleko větší zisky.
Musk v roce 2015 řekl, že model 3 půjde na trh v roce 2017 a bude stát 35 tisíc dolarů. Odborníci prohlásili, že je to nesmysl.
V roce 2019 se konečně nechá koupit model 3 za 35 tisíc dolarů a vylízanej redaktor z toho usoudí, že Musk plní sliby a vytřel tak zrak těm idiotům, co tvrdili opak.
Nejvíce přínosné komentáře
A pokud by ty panely daly i jen 300W, tak za osmihodinové stání během pracovní doby to dělá 2,4 kW, což stačí na ujetí asi 20 km.
My v ČR asi nebudeme úplně cílovým trhem, ale stále zbývá na světě dost míst, kde ty panely budou mít ještě daleko větší zisky.
V roce 2019 se konečně nechá koupit model 3 za 35 tisíc dolarů a vylízanej redaktor z toho usoudí, že Musk plní sliby a vytřel tak zrak těm idiotům, co tvrdili opak.