Dobrý den, za to se především omlouvám, pokud Vám některé informace nebyly dostatečné. Víte my jsme v průběhu vyjednávání o řešení nesměli nic blíže komentovat. Proto bya situace trochu zmatená. Děkuji Petr Schnepp /Sunnysoft
Odpovědět0 0
Dobrý den, mohl byste mi prosím poslat linky, kde čerpáte zprávy o aktualizacích poslkého a maďarského jazyka? Tyto trhy jsou řešeny stejně jako český, není zde žádný rozdíl. Děkuji Petr Schnepp /Sunnysoft
Odpovědět0 0
ROM má vícero zabezpečení, než jen ověření sériového čísla při stáhnutí. Pokud máte správné PDA, potom je jedno, jestli Vám ROM umožníme ke stáhnutí z našich stránek, nebo si ji stáhnete ze stránek HTC. Instalace nové ROM Vám bude odmítuta jen v případě, kdy nemáte PDA ze série distrubuované s předinstalovanou jazykovou podporou. Věřím, že během zítřka se nám podaří tento problém vyřešit, zatím to vypadá, že jedna k nám dovezená série nebyla zadána do webové rutiny na HTC support. Pokud by náprava na straně HTC měla zabrat delší dobu, a zároveň by HTC nebylo proti, rádi Vám ROM BlackStone_HTC_WWE_EastEurope_1.56.479.0 nasdílíme přímo na stránkách. Děkuji za Vaši trpělivost Petr Schnepp
Odpovědět0 0
Dobrý den, popisovaný problém s ROM pro HTC HD ověřujeme, přístroje, které máme k dispozici v Sunnysoftu mají S/N, která download této ROM umožňují. Pokud nenajdeme s HTC jiné řešení, požádáme o svolení Vám tuto ROM nabídnout ke stáhnutí rovnou ze stránek s updaty. Petr Schnepp
Odpovědět0 0
Dobrý den, dovolte mi odpovědět na Vaše milé dotazy a podněty. Se společností High Tech Computer Corp. je tato otázka řešena již od ledna tohoto roku. Na první pohled se tak nemusí zdát, ale hledání způsobu jak lokalizaci distribuovat není jednoduché. Musíte splnit velké množství podmínek, a to nejen zabezpečení software proti zneužití, ale také např. dodržet podmínky certifikace společností Microsoft, které nedovolují distribuci software přímo v paměti ROM. Z tohoto důvodu nebylo možné dřívější uveřejnění. Majitelem distribučních práv našeho software pro produkty HTC je společnost HTC. A tedy pouze HTC je oprávněno rozhodnout kdy a zda dojde k uveřejnění update lokalizací. Toto rozhodnutí naše společnost neovlivňuje. Pokud jste nespokojeni s termínem uveřejnění aktualizací, prosím, kontaktujte HTC přes kontaktní formulář na jejich internetových stránkách. Co se týče podnětů některých diskutujících ohledně nefunkčnosti služby. Aktualizaci ROM zajišťuje HTC přes své stránky, oddíl SUPPORT. Doporučuji verzi stránek EUROPE, kde jsou všechna PDA k dispozici: http://www.htc.com/uk/support/ Po zadání S/N Vašeho přístroje (malý formulář úplně dole) Vám bude umožněn download správné ROM. Pokud pro Vaše S/N není k dispozici žádný upgrade ROM, či je Vám ke stažení nabídnuta jiná ROM než je uvedena na stránkách http://www.sunnysoft.com/htc, potom je mi líto, ale nemáte přístroj z distribuce, který při prodeji obsahoval předinstalovanou lokalizaci. Při instalaci lokalizace na tento přístroj bude výsledkem pouze chybové hlášení. Toto chybové hlášení se zobrazí i v případě, kdy na přístroj, distribuovaný bez lokalizace, nahrajete ROM podporující update. Tento update lokalizace je určen pouze pro zákazníky, kteří si zakoupili své zařízení s předinstalovanou jazykovou podporou v české distribuci. Věřím, že jsem tímto vysvětlil a zodpověděl všechny dotazy, poznámky i podněty diskutujících. Pokud má kdokoli i nadále se službou technické potíže, prosím, kontaktujte kolegy z technické podpory. Ti s Vámi případně zkontrolují, proč update lokalizace na Vašem přístroji nefunguje. Kontaktní email je support@sunnysoft.cz Petr Schnepp /Account Manager OEM / Sunnysoft, s.r.o.
Odpovědět0 0