To je tak, když prodáváte něco, co si lidé kupují v podstatě jen díky dotacím. Jakmile skončí dotace, skončí i celá ta naleštěná bída ... což Tesla vzhledem ke kvalitě zpracování jejich vozidel skutečně je.
Odpovědět0 0
No zrovna v případě USA to jen kvůli dotacím není. Mají svůj vliv, ale když si vezmeš, že to auto kvůli výpadku dotací podražilo asi o 2 %, tak to je opravdu o tom, že lidé chtěli "v akci" rychle ušetřit cca dva tisíce dolarů a to auto by si většina i bez dotací dříve nebo později koupila. O velkém vlivu dotací (resp. daňových úlev) se můžeme bavit třeba v Norsku.
Odpovědět1 0
No, Tesla je fakticky v bankrotu. Až skončí "tištěnými" penězi živená konjunktura, tak Tesle klesnou objednávky natolik, že bude v obří ztrátě, kterou už neustojí. Leda že by to vláda nenechala padnout, ale pak to bude stát daňové poplatníky fakt obří majlant a jen se konec odsune opět o několik let do budoucna. Tak toto "řešení" je např. ve světě bank úplně běžné.
Odpovědět0 0
Spekulanti a komise pro cenné papíry mají enormní zájem, aby Tesla padla, nebo alespoň výrazně klesla. Podobný tlak se prakticky nedá přežít.
Odpovědět0 1
Bulvární nadpis článku, že to Muskovi nevyšlo, přitom už tu firmu dávno neřídí.
Odpovědět3 5
Jaká demagogie? Musk řekl, že Tesla bude navždy v zisku. Vyšlo mu to? Nevyšlo. To, zda ji řídí nebo ne, s pravdivostí jeho prohlášení nemá vůbec nic společného.
Odpovědět3 4