Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
Komentáře od Mr.GO!
"Kolik spotřebujete, tolik platíte a basta.­" něco na ten způsob má zéland pro diesely­- mají nezdaněnou naftu, ale musí se platit státu podle kilometrů a podle výkonu motoru ­(malý osobák méně, 5ti litrové SUV víc, a samozřejmě, nákladní doprava to má nejvíce­), a pak ta daň bere ohled na emisní normu, kterou vozidlo plní.

Myslím, ale, že zase hybrid není úplně od věci, kdy lze získat energii z brždění zpět, potažmo navíc to šetří mechanismus brzd, protože je to dost podobné brždění motorem.
Odpovědět1  0
co se mě týče, tak si myslím, že ty emisní limity sou totální 3,14, protože elektromobil sice nevypouští co2, ale to co2 vypustí někde nějaká elektrárna, výrobní závod apod. takže to stejně životní prostředí zatěžuje. navíc pak bude problém auto samo o sobě, protože baterie jsou prostě spotřební prvek v tom autě, otázkou je jestli trvá životnost 5 nebo 15 let. Elektromobilita by měla být zrovna tak zatížená eko poplatkem uplně stejně jako ostatní auta.

Bohužel, jde o umělou regulaci ze strany státu. Automobilky se nepředhánějí samy mezi sebou, ale jen se snaží vyhovět předpisu. Jako spotřebitel bych radši dal 200k státu na zalesnění někde nějaké plochy, či na třeba na úklid v chko, a měl auto nezatížené žádnýma kurvítkama ­(dpf a scr apod vyjdou až na 1­/3 ceny auta­) .
Odpovědět3  0
Nejsem si jistý, že takovýto krok nějakým zásadním způsobem změní bilance společnosti. Sice je Elon vizionář, ale aby stíhal vše, co by chtěl stihnout, a k tomu si přidávat tunu dalších věcí, to aby se naklonoval. Na jednu stranu, spaceX mu funguje dobře a to jde doslova o raketovou vědu, na stranu druhé se mu nedaří zmanažovat jedna automobilka...
Když jsem pracoval jako vedoucí údržby v jedné nejmenované výrobní firmě s 800 zaměstnanci, tak bohužel vnitropodniková administrativa mi zabrala každý den několik hodin. Na podpisové kolečko jsme měli asistentku. postupem času bylo potřeba na objednávce 2000 kč už potřeba mít minimálně 3 podpisy.
Neumím si představit, jak by něco takového dělali v automobilce, která začínala prakticky od nuly, spoustu věcí se teprve učí, za současného vývoje technologií a produktů
Odpovědět0  0