![Nejlepší celoroční pneumatiky pro rok 2024 mají nové vítěze, Michelin už není nejlepší 8630/nejlepsi-celorocni-pneumatiky-50.webp](nejlepsi-celorocni-pneumatiky-pro-rok-2024-maji-nove-viteze-michelin-uz-neni-nejlepsi/8630/img/nejlepsi-celorocni-pneumatiky-50.webp)
https://securityboulevard.com/2019/04/adversarial-machine-learning-against-teslas-autopilot/
vždy sa nájdu "vtipálkovia"...
vždy sa nájdu "vtipálkovia"...
Odpovědět0 0
ach tjo, 30 % navrch lebo Európa :(
Odpovědět1 0
Long Range (499 km, 233 km/h, 4,5 sekundy, 4 kolka) za $47000 = 1 059 000 Kč
- ak počítam najhorší scenár = mráz, zapnuté topení, tak sa s tým stále dá dostať do Špindlu a nazad na jedno nabitie, hm hm hm, mno nebudeme predbiehať, uvidíme aké ceny budú tu.
- zrovna minulý týždeň nám do areálu podniku naištalovali nabíjačku...
- ak počítam najhorší scenár = mráz, zapnuté topení, tak sa s tým stále dá dostať do Špindlu a nazad na jedno nabitie, hm hm hm, mno nebudeme predbiehať, uvidíme aké ceny budú tu.
- zrovna minulý týždeň nám do areálu podniku naištalovali nabíjačku...
Odpovědět0 2
O tom žádná, elektropohon je supr, účinný, bezúdržbový, spolehlivý, kompletní kroutící moment od nula otáček, rekuperace pri brždení, proste super.
Problémem jsou zásobníky energie ve formě litium-ionových baterií.
Myslím že porovnání množství uchované energie na kg nebo litr skladovacího média mluví za všechno:
https://en.wikipedia.org/wiki/Energy_density#/media/File:Energy_density.svg
Běžný uživatel absolutně neřeší nějaký procenta. Očekává, že přesouvací nastroj bude proste fungovat a on se nemusí nijak zvlášť omezovat.
Nebo jinak řečeno: zaplatím za auto 1 500 000 Kč (najlevnejši Tesla 3 http://www.hybrid.cz/tesla-zverejnila-evropske-ceny-elektromobilu-model-3-pro-nemecko-rakousko), a pak jako mám řešit jestli si můžu zatopit, nebo radši dojedu domů zmrzlej??? To je hodně výsměch výrobce z vlastního zákazníka.
A také od auta za 1,5 mega očekávám, že to není jenom auto do města, ale že mně pohodlně (tzn. v teple) zaveze ku příkladu takovou neskutečnou dálku jako například z Prahy do Špindlu a zpátky (kde to tam asi tak nabiju?) a to především v zimě. A že tam bude v té zimě normálně fungovat. Pro bůh, stojí to dardu a za tu si koupím jenom kompromisy??? ne ne ne
Problémem jsou zásobníky energie ve formě litium-ionových baterií.
Myslím že porovnání množství uchované energie na kg nebo litr skladovacího média mluví za všechno:
https://en.wikipedia.org/wiki/Energy_density#/media/File:Energy_density.svg
Běžný uživatel absolutně neřeší nějaký procenta. Očekává, že přesouvací nastroj bude proste fungovat a on se nemusí nijak zvlášť omezovat.
Nebo jinak řečeno: zaplatím za auto 1 500 000 Kč (najlevnejši Tesla 3 http://www.hybrid.cz/tesla-zverejnila-evropske-ceny-elektromobilu-model-3-pro-nemecko-rakousko), a pak jako mám řešit jestli si můžu zatopit, nebo radši dojedu domů zmrzlej??? To je hodně výsměch výrobce z vlastního zákazníka.
A také od auta za 1,5 mega očekávám, že to není jenom auto do města, ale že mně pohodlně (tzn. v teple) zaveze ku příkladu takovou neskutečnou dálku jako například z Prahy do Špindlu a zpátky (kde to tam asi tak nabiju?) a to především v zimě. A že tam bude v té zimě normálně fungovat. Pro bůh, stojí to dardu a za tu si koupím jenom kompromisy??? ne ne ne
Odpovědět1 0
tak to nebude až takové špatné.
Bavíme se o lidových autech za úplně šílené peníze, tak proč očekávat základní funkce bez katastrofálního dopadu na dojezd? :D
Bavíme se o lidových autech za úplně šílené peníze, tak proč očekávat základní funkce bez katastrofálního dopadu na dojezd? :D
Odpovědět1 2
asi sa im musí zacykliť mozoček, keď uvidia hybrida. Alebo ako to maju hodene? :D
Odpovědět1 0