Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

KnockCode je nový způsob odemykání smartphonu od LG

14.4.2014, Jáchym Šlik, aktualita
KnockCode je rychlý, intuitivní a bezpečný způsob odemykání smartphonu. V současné době je vychytávka dostupná pro nejnovější modely s logem LG, několik dalších telefonů by se ji mělo dočkat v nejbližší době formou softwarové aktualizace.
LG už delší dobu umožňuje probouzet některé své smartphony z režimu spánku dvojitým poklepáním na displej. Tato funkce, která se jmenuje KnockOn, má výhodu především v rychlosti. U modelů s větší úhlopříčkou displeje pak uživatelé ocení také to, že nemusejí svůj prst natahovat až k tlačítku napájení. Nedávno představená funkce KnockCode zachovává výše uvedené výhody, ale navíc umožňuje i zabezpečení telefonu - jedná se tak o náhradu různých hesel, grafických gest nebo čteček otisků prstů.





Princip funkce KnockCode můžete vidět na uvedeném schématu. Na vypnutém displeji uživatel prstem poklepe na displej předem nastavenou kombinaci. Aby bylo zapamatování snazší, je plocha displeje rozdělena na čtyři části. Při využívání KnockCode však není nutné využívat celou plochu, kombinaci poklepání je tak možné provést například jen v rohu displeje. Ani opravdu velký smartphone včetně bezmála šestipalcového LG G Pro 2 by tedy neměl být problém odemknout jednou rukou. Korejský výrobce uvádí, že uživatelé mají k dispozici celkem 80 000 kombinací poklepání, které mohou využít k odemknutí smartphonu.

Funkce KnockCode se poprvé objevila na tabletofonu LG G Pro 2 uvedeném v rámci únorového veletrhu MWC 2014 v Barceloně. Tuto zajímavou vychytávku však budou mít možnost využít také majitelé modelů LG L40, L70, L90 a G2 mini, ve kterých bude KnockCode součástí standardní výbavy. Do smartphonů LG G2 a G Flex se nová bezpečnostní funkce dostane pomocí softwarové aktualizace, která by podle výrobce měla být vydána do konce druhého čtvrtletí letošního roku.

Zdroj: www.lg.com/cz
reklama