To vyzera ako "hotovy podvozok s baterkami z ciny" + nalepena laminatova karoseria.
Odpovědět0 0
Skvělý design. Hlavně všude ty oka na odtah.
(Jestli jsou to oka ;)
Odpovědět0 0
V článku chybí, že se sice jedná o elektromobil, ale ne bateriový. Každý vůz má samonavíjecí prodlužovák.
Odpovědět1 0
fiat multipla po faceliftu 🤣🤣🤣
a ty kola 🤣kolega z práce má takovou sra*ku, něco jako Hyundai Atos Prime, jenže to bude mít tak 1/3 hmotnost protože to nemá ty baterky,
divím se že se tomu ty kola neohnou do stran jak to bývá v dětských kreslených pohádkách 🤣🤣
https://i.ibb.co/289MjFV/7b3e39fe-0dfe-4b72-af1d-a4ec415abf2f.jpg, díky DallE
Celkové to vypadá jako obrněné transportní vozidlo, když koukám na poměr celého auta a velikosti třeba dveří,
a motorový prostor to má tak velký že se tam vejde motor z lokomotivy, ne ??
Vzhledem k velikosti bateriové prostoru bych si tipnul že tam budou klasické startovací autobaterie z aut s konvenčním pohonem.
A i kdyby tam byla nějaké Li-Ion ukradená technologie ze západu, tak zcela určitě kvůli rozjetí vlastní výroby ta technologie vlastní baterie bude mít šíleně nízkou kapacitu,
a tím obrovským objemem dohánějí baterie ze západu.
Odpovědět0 0
Jenže tohle má být projekt využívající výhradně ruské technologie, takže i ty čínské by měly být mimo hru.
Odpovědět0 0
V tom případě je to bez šancí.
Odpovědět0 0
Ruských, nebo v rusku vyráběných? Pokud jen vyráběných, tak ta čína není úplně mimo hru. Třeba CATL má i továrny v německu a maďarsku, takže není neslýchané aby čínská bateriová firma vyráběla mimo čínu a pokud y rusko tu továrnu dost sponzorovalo, někdo se najde...
Odpovědět0 0
Jenže ,,drobný problém,, je ten že Čína žádné dobré vztahy s Ruskem nemá.Pro Pro Rejžáka je Rusko jenom taková polozkrachovaná smradlavá benzínka kterou se musí podojit ale nic více. Čína potřebuje západ.Nepotřebuje Rusko.
A tahle ŠÍLENOST ukazuje jenom to jak je Rusko zaostalý Chudobinec,To snad ,,elektro auto z Top Gear před 20 lety bylo použitelnější:)))
Odpovědět0 0
Tak design je opravdu odporný, ale projektu jako takovému bych se kvůli tomu nesmál, když přesně nevím, co je cílem. Třeba je cílem bezproblémová jízda ve velkých (ruských) mrazech, tam mám pocit, že by západní elektroauta často selhávala.
Odpovědět0 1
Třeba byla cílem minimální cena? Spíš bych nečekal "běžné auto" od studentů, ti vždycky pohrdali konvencemi.
Odpovědět0 0
Vůbec se v tom nevyznám, tak se zeptám. Do zimního provozu s možností sněhu na vozovce, se hodí spíše uzoučká kola jak má toto auto nebo spíš široká kola?
Odpovědět0 0
Všeobecně se vždy tvrdilo, že do sněhu jsou lepší úzká kola, nicméně poslední testy, co jsem viděl a četl, toto moc nepotvrdily. Spíše je dobré mít rozumně široká, tedy ani příliš úzká, ani příliš široká.
Odpovědět0 0
rozum velí spíše úzká, ale testy ukázali že velmi dobré jsou tak 225, vyberte si zda to jsou uzká nebo ne.
Odpovědět0 0