Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

HTC představilo globální reklamní kampaň "TY" a nové motto "Tiše brilantní"

26.10.2009, Pavel Koza, aktualita
Když před pár dny spustila společnost HTC novou verzi amerického webu, byl to dle dnes uveřejněné tiskové zprávy pouze první krok. Během následujících několika týdnů se ve 20 zemích rozběhne reklamní kampaň na podporu nového motta společnosti "Tiše brilantní" i jakési značky reprezentované zájmenem "TY" v mnoha podobách.
Sloganem této kampaně bude "You don't need to get a phone. You need a phone that gets you.", což bych přeložil jako "Nepotřebujete získat telefon. Potřebujete telefon, který si vás získá.". Smyslem kampaně bude představit HTC jako tvůrce zařízení, která se plně přizpůsobí vašim potřebám a pro které jste tím nejdůležitějším prvkem právě vy. Součástí kampaně bude i spuštění nového vzhledu webu pro všechny země, kde poběží. Nás kampaň asi mine, ale minimálně aktualizace české verze webu už by byla poměrně vhodná...:)



Na YouTube je již i reklama, jaká poběží v televizi.
reklama