Moc se mi libil. Ono je hodne tezke spocitat vsechny vstupy a vlivy. Rovnez vliv baterii by mel dost klesnout jejich vyrobou na jedno miste (v Gigafactory). A zajimave by bylo, jaka budou cisla pro Model 3, ktery ma byt masovy.
Plus mi prijde, ze v Hong Kongu jim jde o emise vyprodukovane primo v meste, proto ta eko dan. Ve meste je Tesla za nula. Holt udela emise v Nevade a Kalifornii pri vyrobe, pak nekde desitky kilometru za mestem, ale aspon to neni vsechno koncentrovane v miste, kde ziji milliony lidi.
A Norsko teda palec nahoru. Pravda maji hodne vody, vetru, takze to maji jednodussi, plus ropu na zaplaceni prechodu, ale stejne. Penize aspon vyuzivaji na smysluplnejsi veci nez v emiratech.
Plus mi prijde, ze v Hong Kongu jim jde o emise vyprodukovane primo v meste, proto ta eko dan. Ve meste je Tesla za nula. Holt udela emise v Nevade a Kalifornii pri vyrobe, pak nekde desitky kilometru za mestem, ale aspon to neni vsechno koncentrovane v miste, kde ziji milliony lidi.
A Norsko teda palec nahoru. Pravda maji hodne vody, vetru, takze to maji jednodussi, plus ropu na zaplaceni prechodu, ale stejne. Penize aspon vyuzivaji na smysluplnejsi veci nez v emiratech.
Odpovědět0 0