Acer n50 - reklamace
[QUOTE="vladahr"]Musím se pousmát nad posledními příspěvky (a nenazývám nikoho hlupákem, protože má jiný názor - konference jsou od toho, aby se sdílely názory; pokud bychom měli názory stejné, neměli bychom o čem psát;-)
Správně napsaná aplikace používá standardní rozhraní, mimo jiné i proto, aby byla HW nezávislá.
PDA od různých výrobců se liší tím, že mají různý HW a ovladače k tomuto HW, aby se navenek mohla tvářit standardně.
Pokud mám SW, který na PDA jiných výrobců běhá a na 1 konkrétním modelu nikoliv, pak je jasné, kde je problém. A je mi jedno zda je chyba v HW, nebo ovladači (podpora 3D, ActiveX,...)
Nebo snad znáte verzi Alturionu pro FS, HP a pod. ?
Jinak o svém problému jsem psal ze 2 důvodů:
1)Varovat ostatní
2)Získat nějaké rady jak urychlit reklamaci.
V tom 2. mi žádný z vás nepomohl.
Odezvy vašeho typu bych psal, pokud bych byl zaměstnanec Aceru, nebo ho alespoň prodával.[/QUOTE]
Znažíme se být objektivní. Byla by škoda, aby se někdo vyhnul dobré koupi Aceru jen kvůli momenálnímu rozhořčení jednoho z uživatelů :-). U mě jede fakt na 100%.
Správně napsaná aplikace používá standardní rozhraní, mimo jiné i proto, aby byla HW nezávislá.
PDA od různých výrobců se liší tím, že mají různý HW a ovladače k tomuto HW, aby se navenek mohla tvářit standardně.
Pokud mám SW, který na PDA jiných výrobců běhá a na 1 konkrétním modelu nikoliv, pak je jasné, kde je problém. A je mi jedno zda je chyba v HW, nebo ovladači (podpora 3D, ActiveX,...)
Nebo snad znáte verzi Alturionu pro FS, HP a pod. ?
Jinak o svém problému jsem psal ze 2 důvodů:
1)Varovat ostatní
2)Získat nějaké rady jak urychlit reklamaci.
V tom 2. mi žádný z vás nepomohl.
Odezvy vašeho typu bych psal, pokud bych byl zaměstnanec Aceru, nebo ho alespoň prodával.[/QUOTE]
Znažíme se být objektivní. Byla by škoda, aby se někdo vyhnul dobré koupi Aceru jen kvůli momenálnímu rozhořčení jednoho z uživatelů :-). U mě jede fakt na 100%.
tak zaprvé:Acer neprodávám,nepracuji v něm ani s ním nemám nic společného.PSal jsi že na ním nefunguje ani TomTom,což jsem ti vyvráti.
K bodu dva:žádnou žádost o radu jsem v tom tvém příspěvku nezaznamnal.Bylo tam akorát stěžování místo konkrétního popisu problému a žádosti o radu.A k urychlení reklamace:Jak to asi máme urychlit?máme jít do servisu za techniky za tebe orodovat????Nebylo by lepší zajít do prodejny kdes ho kupoval a pokud je bez známek použití zkusit prodejce uprosit zda by ti jej nevzal zpět a ty si připlatil a koupil lepší?
Nikdy jsem tě hlupákem nenazýval,na jiný názor máš plné právo a já ti ho neberu.
[QUOTE="vladahr"]Musím se pousmát nad posledními příspěvky (a nenazývám nikoho hlupákem, protože má jiný názor - konference jsou od toho, aby se sdílely názory; pokud bychom měli názory stejné, neměli bychom o čem psát;-)
Správně napsaná aplikace používá standardní rozhraní, mimo jiné i proto, aby byla HW nezávislá.
PDA od různých výrobců se liší tím, že mají různý HW a ovladače k tomuto HW, aby se navenek mohla tvářit standardně.
Pokud mám SW, který na PDA jiných výrobců běhá a na 1 konkrétním modelu nikoliv, pak je jasné, kde je problém. A je mi jedno zda je chyba v HW, nebo ovladači (podpora 3D, ActiveX,...)
Nebo snad znáte verzi Alturionu pro FS, HP a pod. ?
Jinak o svém problému jsem psal ze 2 důvodů:
1)Varovat ostatní
2)Získat nějaké rady jak urychlit reklamaci.
V tom 2. mi žádný z vás nepomohl.
Odezvy vašeho typu bych psal, pokud bych byl zaměstnanec Aceru, nebo ho alespoň prodával.[/QUOTE]
tak by to melo byt, ale bohuzel neni :)
je xy veci ze sveta PC, ktera se standardne tvari, ale standardni nejsou a nevim o nikom kdo by reklamoval hardware ze mu tam nebezi ta a ta aplikace a uspel. Ale pokud vim je spousta software, ktery je neustale vyvijen, aby se dal použit na co nejvetsim množstvi hardware
Správně napsaná aplikace používá standardní rozhraní, mimo jiné i proto, aby byla HW nezávislá.
PDA od různých výrobců se liší tím, že mají různý HW a ovladače k tomuto HW, aby se navenek mohla tvářit standardně.
Pokud mám SW, který na PDA jiných výrobců běhá a na 1 konkrétním modelu nikoliv, pak je jasné, kde je problém. A je mi jedno zda je chyba v HW, nebo ovladači (podpora 3D, ActiveX,...)
Nebo snad znáte verzi Alturionu pro FS, HP a pod. ?
Jinak o svém problému jsem psal ze 2 důvodů:
1)Varovat ostatní
2)Získat nějaké rady jak urychlit reklamaci.
V tom 2. mi žádný z vás nepomohl.
Odezvy vašeho typu bych psal, pokud bych byl zaměstnanec Aceru, nebo ho alespoň prodával.[/QUOTE]
tak by to melo byt, ale bohuzel neni :)
je xy veci ze sveta PC, ktera se standardne tvari, ale standardni nejsou a nevim o nikom kdo by reklamoval hardware ze mu tam nebezi ta a ta aplikace a uspel. Ale pokud vim je spousta software, ktery je neustale vyvijen, aby se dal použit na co nejvetsim množstvi hardware
Ja jsem te hlupakem nazval a to z jednoho prosteho duvodu!
Pokud si stahnes z DC++ nebo neceho podobneho TomToma a pak se divis ze ti to nejede, tak se nediv, kdyz tam je soubor ktery je ve vsechn stejnych stahovanych verzich zavadny.
Promin, ale kdyz hledam zavadu nejprve nekde jinde nez v sobe a moznostech ktere mam, a vykrikuju zde ze Acer je FAKE, pak se nemuzes divit ze te obcas nekdo nazve hlupakem!
Jinak u Acera jsem nikdy nepracoval, nepracuju ani nehodlam.
cest!
Pokud si stahnes z DC++ nebo neceho podobneho TomToma a pak se divis ze ti to nejede, tak se nediv, kdyz tam je soubor ktery je ve vsechn stejnych stahovanych verzich zavadny.
Promin, ale kdyz hledam zavadu nejprve nekde jinde nez v sobe a moznostech ktere mam, a vykrikuju zde ze Acer je FAKE, pak se nemuzes divit ze te obcas nekdo nazve hlupakem!
Jinak u Acera jsem nikdy nepracoval, nepracuju ani nehodlam.
cest!
tak postupne
1. urazet kohokoliv i za vetsi blbost neni slusne a jen to vypovida o tom, kdo urazi, kazdy si nasledne udela nazor sam...
2. ja acer prodavam a nedoporucuji, i tak si ho vy zakaznici radi koupite, vetsinou je vse OK, kdyz ne, hold, musi se to resit, zetim si nikdo nestezoval...porad pripominam, co si zaplatis, to mas...HP ani treba IBM neni v mnohem lepsi, nez Acer, ale firma si chrani svoji znacku a snazi se, ac standardni podminky jsou navenek identicke, ale v pripade realneho problemu se stavi k zakaznikum zatim jinak...to se mozna zmeni a Acer vlastnim centrem pro servis ukaze, ze umi i zarucni a pozarucni a nejen predprodejni a prodejni jednani na slusne urovni a k spokojenosti obou stran...
jeste jednou pripominam, je mi sum a fuk, kdyz si tu nekdo nadava, ja to jeho pravo, pokud to dela slusne...jenze jak uz jsem psal zde, nebo v jine teme, kde se resi tento samej problem, tak dle formy stiznosti pozname i stezovatele a dle toho prikladame vahu jeho tvrzeni...ted, kdyz se kouknete na vse, tak namisto toho, aby stezovatel ukazal, ze Acer neni uplne OK, tak ukazal, jaky jen on sam a dalsich XXX lidi ukazalo, ze Acer OK je...takze namisto poskozeni je mu prilepeseno...
1. urazet kohokoliv i za vetsi blbost neni slusne a jen to vypovida o tom, kdo urazi, kazdy si nasledne udela nazor sam...
2. ja acer prodavam a nedoporucuji, i tak si ho vy zakaznici radi koupite, vetsinou je vse OK, kdyz ne, hold, musi se to resit, zetim si nikdo nestezoval...porad pripominam, co si zaplatis, to mas...HP ani treba IBM neni v mnohem lepsi, nez Acer, ale firma si chrani svoji znacku a snazi se, ac standardni podminky jsou navenek identicke, ale v pripade realneho problemu se stavi k zakaznikum zatim jinak...to se mozna zmeni a Acer vlastnim centrem pro servis ukaze, ze umi i zarucni a pozarucni a nejen predprodejni a prodejni jednani na slusne urovni a k spokojenosti obou stran...
jeste jednou pripominam, je mi sum a fuk, kdyz si tu nekdo nadava, ja to jeho pravo, pokud to dela slusne...jenze jak uz jsem psal zde, nebo v jine teme, kde se resi tento samej problem, tak dle formy stiznosti pozname i stezovatele a dle toho prikladame vahu jeho tvrzeni...ted, kdyz se kouknete na vse, tak namisto toho, aby stezovatel ukazal, ze Acer neni uplne OK, tak ukazal, jaky jen on sam a dalsich XXX lidi ukazalo, ze Acer OK je...takze namisto poskozeni je mu prilepeseno...
To jsem teda zmaten...
nešla by třeba udělat anketa spokojenosti zákazníků a třeba i jiných firem?
Je pravda že ten komu se PDA rozbije, stěžuje si, ten se kterým je špatně jednáno, stěžuje si ... atd.
A ten kterému vše funguje se jen podívá (většinou).
nešla by třeba udělat anketa spokojenosti zákazníků a třeba i jiných firem?
Je pravda že ten komu se PDA rozbije, stěžuje si, ten se kterým je špatně jednáno, stěžuje si ... atd.
A ten kterému vše funguje se jen podívá (většinou).
[QUOTE="Superkojot"]To jsem teda zmaten...
nešla by třeba udělat anketa spokojenosti zákazníků a třeba i jiných firem?
Je pravda že ten komu se PDA rozbije, stěžuje si, ten se kterým je špatně jednáno, stěžuje si ... atd.
A ten kterému vše funguje se jen podívá (většinou).[/QUOTE]
To je ten důvod, proč sem furt píšu. Já JSEM SPOKOJEN :D . Když sem napíše každý rozzuřený uživatel, a žádný spokojený, tak to bude objektivní jako porota v Caruso show.
nešla by třeba udělat anketa spokojenosti zákazníků a třeba i jiných firem?
Je pravda že ten komu se PDA rozbije, stěžuje si, ten se kterým je špatně jednáno, stěžuje si ... atd.
A ten kterému vše funguje se jen podívá (většinou).[/QUOTE]
To je ten důvod, proč sem furt píšu. Já JSEM SPOKOJEN :D . Když sem napíše každý rozzuřený uživatel, a žádný spokojený, tak to bude objektivní jako porota v Caruso show.