Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Garmin-Asus nüvifone M10 - obecná diskuze, tipy a zkušenosti...

Kyci_ce4you (3)|1.8.2010 13:26
Ahoj,
od patku mam M10 a potreboval bych od zkusenych par rad. Predesilam, ze jsem laik, takze prosim zadne odborne terminy :D

1. Dal jsem si jako zvoneni MP3 a kdyz mi telefon zvoni, tak prvnich 5 sekund je zvoneni hlasite a pak se automaticky ztlumi. Jde nejak nastavit, aby bylo stale hlasite?

2. Mam obavu, abych se nepripojil pomoci GPRS a nezacalo mi to stahovat nejaky data. Nainstaloval jsem si Data controller,ale kdyz dam omylem treba pocasi, tak se mi automaticky zacne telefon pripojovat pomoci GPRS, nejde nastavit, aby se to muselo zeptat, zda se chci pripojit pomoci GPRS? Nemam placenej internet pres telefon, protoze to moc nevyuzivam.

3. Kdyz jsem pripojenej pres wifi a prohlizim internet, nemuze se mi automaticky neco stahovat pres GPRS?

4. Muzu prehravat filmy ve formatu avi?

5. Jako prohlizec webu pouzivate explorer, kterej je v zakladnim menu?

6. Nestahuje GPS pri navigovani automaticky nejaka data?

7. Behem cekani na spojeni s volanym mi zhasne display, nejde ta doba nejak problouzit, nez zhasne?

8. Necinny telefon mi zahasne po cca 30 sekundach , nikolik jak jsem si nastavil - po 12 minute, ale pak ho musim pustit pres tlacitko nahore, i kdyz jsem zaskrtl, aby se obnovil po klinknuti na display.

Diky moc za radu a omlouvam se za laicke dotazy, ale mam obavu, aby mi diky zkouseni, co telefon umi neprisel domu ucet na nejakou vysokou castku :)

Vlada
tomsoft (2734)|1.8.2010 19:41
to: Kyci
Tak vítej do klubu :yes: :))
Ke Tvým otázkám....

1. START - NASTAVENÍ - OSOBNÍ - Zvuky a Upozornění - Záložka upozornění a tady se podívej co máš nastaveno v "Typ Vyzvánění"
Měl by jsi tam mít "Vyzvánění" to pak bude přehrávat daný zvuk, který je vybrán níže, neustále dokola....