Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Garmin-Asus nüvifone M10 - obecná diskuze, tipy a zkušenosti...

tomsoft (2734)|12.8.2011 17:19
Kompasy z 99% fungují na THC (HTC) sra*kách, ty mají jiný G-senzor.
Na M10 je třeba použít takový, který umí komunikovat se senzorem a takový není :)
Kup si buzolu :)
Co všechno jsem schopni nacpat do PDAčka.... kup si iPhona, tam je kompasů asi 50 :D
škardič (4)|18.8.2011 22:12
Zdarec jsem nový majitel m10 necelý měsíc.takže se s ním ještě seznamuji.mám problém s navigací měl jsem tam 2011navigaci ,ale snažil jsem se ji zaktualizovat....v sadě map se mi už ukazuje 2012 ale píše mi toto:pro použití této funkce jsou nutné podrobné mapy.mapy nejsou dostupné ,pokud je zařízení v režimu velkokapacitního pamětového zařízení USB.
potřebuji nějaký podrobný postup co mám udělat jsem laik :-D
mám windows mobile 6.5 profesional ram 512MB_ROM 512MB +4GB flash
Děkuji za pomoc
bobak_ce4you (55)|19.8.2011 10:06
když nevime jak jsi to delal garmina použivame (nekdo i jine)ale je to vseobecne co jsi řekl -doufam že jsi přeflashoval jestli ne tak musis koupils před mesicem tak asi tam mas rom 6.22j a musis tam mit 6.26 nebo mistrovu 6. 27 ale jestli jsi to tu aspon zběžne četl tak to upozornuji moderatoři aspon u 3vlaken jinak to nepujde ja bych to udelal znovu map source ted je 2.7.10 to ti nabidne samo - m10- my storage až ji MS najde ono se to zkontroluje (samozřejme musiš byt registrovany -učet u my garmin)a pak už jen trpělivost je toho 2291 Mb (2012.20):sarcastic: a zvolis bud jen do m 10 nebo i do pc značne to ale prodlouží vše ale zato to stoji mit komplet mapy v pc (aby jsi nmohl planovat a přenaset) atd no....
tomsoft (2734)|19.8.2011 18:55
to: škardič
A tohle jsi četl?
Jakou verzi ROM máš v zařízení?
Nabídka Start - Nastavení - Systém - O Produktu....
škardič (4)|19.8.2011 19:44