Dostupnost internetové stránky na HTC Touch HD
Zajímám se o přístroj HTC Touch HD. Je pro mě důležité zda-li je možné na uvedeném přístroji a aplikaci Opera Mobile zobrazit internetovou stránku www.betfair.com a vše bude plně funkční? Vlastním iPhone a tam se mi stránka plně nenačte. Děkuji za odpověďi
link - to se pak nelze divit, že má/mají mobilní browsery problémy. :?
A Opera Mobile není jediný browser.
A Opera Mobile není jediný browser.
vůbec mi není jasné co jsi tím chtěl říci,jsem úplný laik....to znamená že mobilní browsery mají s tou stránkou nějaký problém? jaký?
Necituj prosím pro lepší přehlednost předchozí příspěvek pokud na něj odpovídáš. Díky.
Necituj prosím pro lepší přehlednost předchozí příspěvek pokud na něj odpovídáš. Díky.
Stranka je trosku prasecky udelana, takze problem maji i browsery v PC, akorat tam maji na to vetsi vykon a vice pameti.
Kdyz ti nejde opera, zkus jiny browser-net front, iris....
edit
tak pocket ie to zobrazi, otazkou zustava, zda dobre a vse - nevim co a jak tam zkouset, kdyz nemam registraci
Kdyz ti nejde opera, zkus jiny browser-net front, iris....
edit
tak pocket ie to zobrazi, otazkou zustava, zda dobre a vse - nevim co a jak tam zkouset, kdyz nemam registraci
Opera na HTC Touch HD mě to zobrazila docela korektně, nicméně by bylo dobré definovat, co se očekává za funkčnost, testovat se mi to celé , bez konkríétního zadání, nechce a registrovat se tam už vůbec ne.
Zdenek Malinsky:
většina chyb, co validátor vyplivl nemá, podle mě, na zobrazení ani moc vliv. Jedná se vesměs o domotanou syntaxi HTML a XHTML, za což patří nehynoucí dík konsorciu W3C.
Spíš, pokud stránka používá javascript bez alternativního řešení a nebo flash, to by mohl být kámen úrazu
většina chyb, co validátor vyplivl nemá, podle mě, na zobrazení ani moc vliv. Jedná se vesměs o domotanou syntaxi HTML a XHTML, za což patří nehynoucí dík konsorciu W3C.