Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

problém s manilou

levap1_ce4you (58)|24.8.2009 17:07
Zdravím všechny, neví někdo proč mi nenabíhá manila (touchflo 3D). Vše fungovalo dobře a dnes po soft reset již nenaběhla. Neví někdo jestli jde znovu oživit bez HR?
htcjirka (1875)|24.8.2009 17:52
Podivej se do settings(nastaveni)-today-items(položky) a zkontroluj jestli mas manilu(TF3D) zatrhnuté.
levap1_ce4you (58)|24.8.2009 17:57
to samozdřejmě mám... nejsem v pda žádný nováček. Spíš mě zajímá kde jsou uloženy instalace z ROM, nebo něco v tom stylu....
htcjirka (1875)|24.8.2009 18:02
Stacilo to napsat hned,ze to mas,mohl jsi to popsat podrobneji a ne hned jak male dite se ohanet tim, ze nejsi zadny novacek.Nediv se ze se pak priste odpovedi vubec nemusis dockat.
levap1_ce4you (58)|24.8.2009 18:37
tak se hned nečerti, já to tak nemyslel, jsem jenom už zoufalý, protože pro2 mám týden a řeším stále nějaké problémy, které na pro1 vůbec nebyly. Někde musí být prostě spouštěcí instalační soubory pro základí instalaci manily a o to mi šlo... Tak ještě jednou sorry.
htcjirka (1875)|24.8.2009 18:54
Manila uz je soucasti rom primo ve slozce windows,nijak se neinstaluje.Je divne,ze by se to samo od sebe nakoplo,vzdycky tomu dopomuze nejaka instalace,ci hrabani v ruznych tweakovacich programech ci registrech atd.
Proto je dulezite delat pravidelne zalohy,aby clovek nemusel delat HR a vse instalovat pracne od znovu.

EDIT

Na xda-developers tento problem na Rhodiu vice lidi.Ozyvaji se ti lide,kteri pouzivaji nebo lepe receno maji zapnut pozadavek PIN.Pokud prepnou do flight modu,problem zmizi a TF3D po SR normalne nabehne.
mistm (477)|25.8.2009 10:46
Konkretne ja se s tim potykal na originalni ROM take. U me to bylo tim, ze mam na SIM karte pozadavek na PIN.