samovolné vypínání zařízení
Zdravím všechny,
před dvěma týdny jsem si koupil zařízení Touch HD, zpočátku jsem byl nadšen ale nyní ....... telefon se začal sám vypínat,tlačítko na zapnutí nereaguje, jediný způsob jak zapnout je vyndat baterii a zapnout. V polovině nabíhání se telefon dříve či později opět vypne. Nastavení je původní, jediný program, který v telefonu mám je pocket translator a hudbu z windows media player. Vše na kartě.
Umíte někdo poradit a nebo jít a reklamovat?
před dvěma týdny jsem si koupil zařízení Touch HD, zpočátku jsem byl nadšen ale nyní ....... telefon se začal sám vypínat,tlačítko na zapnutí nereaguje, jediný způsob jak zapnout je vyndat baterii a zapnout. V polovině nabíhání se telefon dříve či později opět vypne. Nastavení je původní, jediný program, který v telefonu mám je pocket translator a hudbu z windows media player. Vše na kartě.
Umíte někdo poradit a nebo jít a reklamovat?
Než půjdeš zařízení reklamovat, měl bys zkusit hardreset, abys viděl, jestli to dělá problémy i po čerstvé instalaci systému.
Na harde set jsem také myslel, ale telefon se nezapne tak, aby naběhl operační systém a já mohl provést hard set. telefon většinou naběhne po ..... spouští se aplikace Touch flo 3D ........ a pak vše zamrzne a vypne. dál se nedostanu .......
tak jsem udělal hardreset zařízení a nic se nezměnilo ....... telefon neustále zamrzá a následně vypíná
A co třeba baterie, mohla by být špatná. Zkus to připojit na nabíječku a zapnout, uvidíš, co se bude dít.
Vše jsem vyzkoušel ...... beze změny. Po dohodě se servisním střediskem zařízení posílám do servisu ....... bylo mi řečeno, že je špatná základní deska ......... Chápu, že to je jen stroj, přesto jsem dost zklamaný ....... předtím jsem měl vždy komunikátory od Nokie a nikdy jsem takové problémy nemusel řešit. Touch HD mě okouzlil ale, ....................... Doufám, že to bude to poslední, co budu řešit ...... ufff
Tak jsem zařízení dostal zpět ze servisu ( po týdnu ... byl jsem překvapen ) ........ prý nahráli nový software ...... no nevím ..... po zapnutí jsem si představoval, že aparát bude v režimu továrního nastavení ....... nebylo a tak jak jsem ho dával do servisu i se všími mnou nainstalovanými programy jsem ho dostal zpět ..... myslím, že se nic nezměnilo .... telefon stále zamrzá a vypíná se ....... Nevím co si mám o tom myslet!
Na servisním formuláři je napsáno: zařízení odzkoušeno v GSM síti bez vad .........
Zajímalo by mě jak to zkoušeli ......... já ho zapnul a po deseti minutách mi to opět zamrzalo a následně vypínalo ...... děje se to neustále .........!
Zajímalo by mě jak to zkoušeli ......... já ho zapnul a po deseti minutách mi to opět zamrzalo a následně vypínalo ...... děje se to neustále .........!
Nejsi jediný, kdo má se servisním střediskem problém. Kamarádovi také poslali zařízení zpátky, že ho má bez vady a kvůli zamrzání displeje bylo naprosto nepoužitelné. Vyřešil to až velice ostrý mail a telefonát se servisem.
Děkuji za reakci ........ je mi jasné, že také budu muset projevit odhodlanost nevzdávat se a důrazně trvat na tom či onom ...... Jen nechápu politiku firmy v době " všeobecné hospodářské a ekonomické krize " , kdy by firmy měly o zákazníka bojovat a né ho "odpálkovat" ...... Vždyt servisní středisko je i vizitkou samotné firmy HTC. ...... no uvidíme ..... budu informovat .....
Ve firmě HTC nejspíš ani nevědí, že vůbec nějaká Česká republika existuje (viděl bych to tak, že si myslí, že je to kolonie/okres v Irsku).
Minimálně v Čr má na starosti výrobky HTC firma TCCM. Je to firma skutečně plná odborníků. Bohužel nejspíše na cokoliv jiného kromě zařízení s WM - ten, kdo se jim dovolá by měl dostat medaili (podle vzoru filmu S tebou mě baví svět... blbý je že všechny medaile už dostali pracovníci této firmy za to, že je nikdo celý den "neuvidí").
Minimálně v Čr má na starosti výrobky HTC firma TCCM. Je to firma skutečně plná odborníků. Bohužel nejspíše na cokoliv jiného kromě zařízení s WM - ten, kdo se jim dovolá by měl dostat medaili (podle vzoru filmu S tebou mě baví svět... blbý je že všechny medaile už dostali pracovníci této firmy za to, že je nikdo celý den "neuvidí").
Asi máš pravdu ............... ale i tak ...... za telefon jsem zaplatil ( myslím, že cena 15tis. je takovým BMW či Mercedesem mezi telefony ) a tudíž chci stroj, který mě nebude ohromovat, ale přinejmenším fungovat tak, jak má....!
Ano, souhlas.
Bohu(žel)dík jsme prostě v regionu, který se přihlásil k "západu". Takže se musíme smířit s takovým (neosobním) jednáním ve firmách! Oni prostě takové věci jako je "funkce" zákazník vůbec nechápou - na to mají přece firemní nalejvárny.
Nicméně tento model se zdá být překonán a velice pomalu se začínají (ale fakt velice pomalu) objevovat náznaky, že by se stav (firemní kultury) mohl změnit. Vzhledem k tomu, že jůesej je daleko tak to vidím, že tyto nové (realistické) formy řízení společností se k nám dostanou tak v nejlepším případě do deseti let.
Bohu(žel)dík jsme prostě v regionu, který se přihlásil k "západu". Takže se musíme smířit s takovým (neosobním) jednáním ve firmách! Oni prostě takové věci jako je "funkce" zákazník vůbec nechápou - na to mají přece firemní nalejvárny.
Nicméně tento model se zdá být překonán a velice pomalu se začínají (ale fakt velice pomalu) objevovat náznaky, že by se stav (firemní kultury) mohl změnit. Vzhledem k tomu, že jůesej je daleko tak to vidím, že tyto nové (realistické) formy řízení společností se k nám dostanou tak v nejlepším případě do deseti let.
Tak ...... zařízení vráceno ze servisu ....... vyměněná základní deska ...... zatím to fachááá ......
Ano ano ....... možná pánové ze servisu zkoušeli kam až můžou zajít .............. už celé odpoledne si hraju a vše funguje bez problémů .....
Ahoj, tak ti gratuluji. Já jsem HTC objednal v půlce února,dostal ho koncem března a do teď je na reklamaci.
1/ neuznána
2/ opraveno výměnou zákl desky
3/ uznána, špatná deska zase + anténa, ale vrátili ho bez opravy bez vysvětlení :))))
4/ zažádáno o nový přístroj, uznáno, ale nikde teď prý není, mám čekat.
Takže suma sumárům, měl jsem zůstat u Nokie. Mohl jsem si koupit třeba N97. I když ten Symbian :( Ale to je fuk. Telefon jsem měl v ruce za celou dobu ani ne týden.
:mad:
1/ neuznána
2/ opraveno výměnou zákl desky
3/ uznána, špatná deska zase + anténa, ale vrátili ho bez opravy bez vysvětlení :))))
4/ zažádáno o nový přístroj, uznáno, ale nikde teď prý není, mám čekat.
Takže suma sumárům, měl jsem zůstat u Nokie. Mohl jsem si koupit třeba N97. I když ten Symbian :( Ale to je fuk. Telefon jsem měl v ruce za celou dobu ani ne týden.
:mad:
Děkuji ................ doufám, že Ti vše vyjde a také se budeš radovat ze svého Touch HD ........ mě to po výměně základní desky jde bez problémů ...... Chápu však Tvé naštvání ..... měl jsem to samé .....
Zatím to nevypadá,kamaráde. Není pořád na skladě. Tak se to táhne od března, vypadá to, že mi vrátí peníze. Ale já to měl z dotace od operátora, takže při nejlepším budu mít zase možnost si vybrat jiný tel. Ale tam žádný není co by se k tomuhle dal alespoň přirovnat. Teda krom iPhonu a Xperii. iPhone jsem už měl, má přijít do 2měs nový, tak proč kupovat předchozí verzi a Xperie, ta není podle mého gusta. Navíc mám snad všechno příslušenství koupené k HTC Touch HD. Dock station, držák do auta na zakázku atd.. Jsem z toho fakt smutnej. Jsou to jen lži, že distributor HTC nemá ani 1 kus. Vždyť Sunnysoft jich skoro každých 14dní pár sežene. A ALZA má pořád na skladě. Mrzí mě ten laxní přístup, já si to nezasloužím. Telefon jsem tvrdě zaplatil a nic.