Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

samovolné vypínání zařízení

sorento (18)|26.4.2009 20:36
Zdravím všechny,
před dvěma týdny jsem si koupil zařízení Touch HD, zpočátku jsem byl nadšen ale nyní ....... telefon se začal sám vypínat,tlačítko na zapnutí nereaguje, jediný způsob jak zapnout je vyndat baterii a zapnout. V polovině nabíhání se telefon dříve či později opět vypne. Nastavení je původní, jediný program, který v telefonu mám je pocket translator a hudbu z windows media player. Vše na kartě.
Umíte někdo poradit a nebo jít a reklamovat?
Panot (569)|26.4.2009 21:13
Než půjdeš zařízení reklamovat, měl bys zkusit hardreset, abys viděl, jestli to dělá problémy i po čerstvé instalaci systému.
sorento (18)|26.4.2009 21:54
Na harde set jsem také myslel, ale telefon se nezapne tak, aby naběhl operační systém a já mohl provést hard set. telefon většinou naběhne po ..... spouští se aplikace Touch flo 3D ........ a pak vše zamrzne a vypne. dál se nedostanu .......
sorento (18)|26.4.2009 22:09
tak se omlouvám, hardreset se dělá při vypnutém zařízení ....... zkouším ..... dám vědět ......díky
sorento (18)|26.4.2009 23:20
tak jsem udělal hardreset zařízení a nic se nezměnilo ....... telefon neustále zamrzá a následně vypíná
Panot (569)|26.4.2009 23:28
A co třeba baterie, mohla by být špatná. Zkus to připojit na nabíječku a zapnout, uvidíš, co se bude dít.
sorento (18)|27.4.2009 12:25
Vše jsem vyzkoušel ...... beze změny. Po dohodě se servisním střediskem zařízení posílám do servisu ....... bylo mi řečeno, že je špatná základní deska ......... Chápu, že to je jen stroj, přesto jsem dost zklamaný ....... předtím jsem měl vždy komunikátory od Nokie a nikdy jsem takové problémy nemusel řešit. Touch HD mě okouzlil ale, ....................... Doufám, že to bude to poslední, co budu řešit ...... ufff
sorento (18)|8.5.2009 13:28
Tak jsem zařízení dostal zpět ze servisu ( po týdnu ... byl jsem překvapen ) ........ prý nahráli nový software ...... no nevím ..... po zapnutí jsem si představoval, že aparát bude v režimu továrního nastavení ....... nebylo a tak jak jsem ho dával do servisu i se všími mnou nainstalovanými programy jsem ho dostal zpět ..... myslím, že se nic nezměnilo .... telefon stále zamrzá a vypíná se ....... Nevím co si mám o tom myslet!
sorento (18)|8.5.2009 13:33
Na servisním formuláři je napsáno: zařízení odzkoušeno v GSM síti bez vad .........
Zajímalo by mě jak to zkoušeli ......... já ho zapnul a po deseti minutách mi to opět zamrzalo a následně vypínalo ...... děje se to neustále .........!
Panot (569)|8.5.2009 14:34
Nejsi jediný, kdo má se servisním střediskem problém. Kamarádovi také poslali zařízení zpátky, že ho má bez vady a kvůli zamrzání displeje bylo naprosto nepoužitelné. Vyřešil to až velice ostrý mail a telefonát se servisem.
sorento (18)|8.5.2009 14:56
Děkuji za reakci ........ je mi jasné, že také budu muset projevit odhodlanost nevzdávat se a důrazně trvat na tom či onom ...... Jen nechápu politiku firmy v době " všeobecné hospodářské a ekonomické krize " , kdy by firmy měly o zákazníka bojovat a né ho "odpálkovat" ...... Vždyt servisní středisko je i vizitkou samotné firmy HTC. ...... no uvidíme ..... budu informovat .....
bjirka (380)|8.5.2009 19:56
Ve firmě HTC nejspíš ani nevědí, že vůbec nějaká Česká republika existuje (viděl bych to tak, že si myslí, že je to kolonie/okres v Irsku).
Minimálně v Čr má na starosti výrobky HTC firma TCCM. Je to firma skutečně plná odborníků. Bohužel nejspíše na cokoliv jiného kromě zařízení s WM - ten, kdo se jim dovolá by měl dostat medaili (podle vzoru filmu S tebou mě baví svět... blbý je že všechny medaile už dostali pracovníci této firmy za to, že je nikdo celý den "neuvidí").
sorento (18)|8.5.2009 21:03
Asi máš pravdu ............... ale i tak ...... za telefon jsem zaplatil ( myslím, že cena 15tis. je takovým BMW či Mercedesem mezi telefony ) a tudíž chci stroj, který mě nebude ohromovat, ale přinejmenším fungovat tak, jak má....!
bjirka (380)|8.5.2009 22:02
Ano, souhlas.
Bohu(žel)dík jsme prostě v regionu, který se přihlásil k "západu". Takže se musíme smířit s takovým (neosobním) jednáním ve firmách! Oni prostě takové věci jako je "funkce" zákazník vůbec nechápou - na to mají přece firemní nalejvárny.
Nicméně tento model se zdá být překonán a velice pomalu se začínají (ale fakt velice pomalu) objevovat náznaky, že by se stav (firemní kultury) mohl změnit. Vzhledem k tomu, že jůesej je daleko tak to vidím, že tyto nové (realistické) formy řízení společností se k nám dostanou tak v nejlepším případě do deseti let.
sorento (18)|8.5.2009 22:34
Jo jo ..... jen mě už nebaví neustále čekat na to, co by mělo být normální ........ uvidíme ......
sorento (18)|20.5.2009 16:20
Tak ...... zařízení vráceno ze servisu ....... vyměněná základní deska ...... zatím to fachááá ......
Panot (569)|20.5.2009 16:24
Gratuluji k opravě, ale příště by to mělo jít na první pokus :)
sorento (18)|20.5.2009 18:39
Ano ano ....... možná pánové ze servisu zkoušeli kam až můžou zajít .............. už celé odpoledne si hraju a vše funguje bez problémů .....
stavros_ce4you (52)|21.5.2009 12:21
Ahoj, tak ti gratuluji. Já jsem HTC objednal v půlce února,dostal ho koncem března a do teď je na reklamaci.
1/ neuznána
2/ opraveno výměnou zákl desky
3/ uznána, špatná deska zase + anténa, ale vrátili ho bez opravy bez vysvětlení :))))
4/ zažádáno o nový přístroj, uznáno, ale nikde teď prý není, mám čekat.

Takže suma sumárům, měl jsem zůstat u Nokie. Mohl jsem si koupit třeba N97. I když ten Symbian :( Ale to je fuk. Telefon jsem měl v ruce za celou dobu ani ne týden.
:mad:
sorento (18)|23.5.2009 11:41
Děkuji ................ doufám, že Ti vše vyjde a také se budeš radovat ze svého Touch HD ........ mě to po výměně základní desky jde bez problémů ...... Chápu však Tvé naštvání ..... měl jsem to samé .....
stavros_ce4you (52)|25.5.2009 16:31
Zatím to nevypadá,kamaráde. Není pořád na skladě. Tak se to táhne od března, vypadá to, že mi vrátí peníze. Ale já to měl z dotace od operátora, takže při nejlepším budu mít zase možnost si vybrat jiný tel. Ale tam žádný není co by se k tomuhle dal alespoň přirovnat. Teda krom iPhonu a Xperii. iPhone jsem už měl, má přijít do 2měs nový, tak proč kupovat předchozí verzi a Xperie, ta není podle mého gusta. Navíc mám snad všechno příslušenství koupené k HTC Touch HD. Dock station, držák do auta na zakázku atd.. Jsem z toho fakt smutnej. Jsou to jen lži, že distributor HTC nemá ani 1 kus. Vždyť Sunnysoft jich skoro každých 14dní pár sežene. A ALZA má pořád na skladě. Mrzí mě ten laxní přístup, já si to nezasloužím. Telefon jsem tvrdě zaplatil a nic.
Zdenek Malinsky (9781)|25.5.2009 17:02
Pánové, držte se prosím tématu samovolné vypínání zařízení. Už se dosti vzdalujete.