SIM Toolkit - nastavení zvuku
Ahoj všem. Nevíte někdo prosím jak změnit neskutečně nesmyslný zvuk při přihlášení do E-BANKY přes sim-t? Vždycky když dám potvrdit přihlášení na stránce a přijde mi na HD-čko přihlašovací kód, mám tam zvuk který trvá asi 5-8 sekund a je hrozně nepříjemný. Víte někdo, jak tento zvuk přenastavit?
Díky za odpovědi pŕedem
Pavel
Upraven název vlákna.
Díky za odpovědi pŕedem
Pavel
Upraven název vlákna.
Ne nelze změnit zvuk příchozí bankovní zprávy,lze,ale výrazně zkrátit upozornění nebo ovlivnit hlasitost upravou registru.
HKEY_CURRENT_USER \ ControlPanel \ HTCSTK
vytvořit nový klíč typu DWORD s názvem:
DurationDefault
Vložit hodnotu 1
Je možnost ještě vytvořit také klíč “VolumeDefault” ovlivňující hlasitost.
HKEY_CURRENT_USER \ ControlPanel \ HTCSTK
vytvořit nový klíč typu DWORD s názvem:
DurationDefault
Vložit hodnotu 1
Je možnost ještě vytvořit také klíč “VolumeDefault” ovlivňující hlasitost.
Perfektní, děkuju.
Musím se pŕiznat že jsem naprostý laik, proto se opatrně zeptém, jak se dostat do registru, díky
Musím se pŕiznat že jsem naprostý laik, proto se opatrně zeptém, jak se dostat do registru, díky
Musite pouzit nejaky program ,ktery umi upravovat registry.Je hodne free variant,ale i placene.Ja pouzivam napr. placeny Resco Explorer s Resco Registry pluginem.
Jinak muzete pouzit napr. PHM Registry Editor ktery je free a je zde.
Jinak muzete pouzit napr. PHM Registry Editor ktery je free a je zde.
[quote=pavel__k]Ahoj všem. Nevíte někdo prosím jak změnit neskutečně nesmyslný zvuk při přihlášení do E-BANKY přes sim-t? Vždycky když dám potvrdit přihlášení na stránce a přijde mi na HD-čko přihlašovací kód, mám tam zvuk který trvá asi 5-8 sekund a je hrozně nepříjemný. Víte někdo, jak tento zvuk přenastavit?
Díky za odpovědi pŕedem
Pavel
Upraven název vlákna.
[/quote]
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste] je ke stažení cab pro zkrácení zvuku při doručení bankovní zprávy na SIM Toolkit.
Díky za odpovědi pŕedem
Pavel
Upraven název vlákna.