Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Čeština k hx 4700

derkap (8)|11.7.2008 17:53
Zdravím všechny
Jelikož jsem úplnej začátečník potřeboval bych poradit jak počeštit HP hx 7400. Všem moc díky za rady Pavel

Lokalizaci jsem našel,ale nevím jak ji dostat do HP, zda se dá nějak dostat na cd v počítači, či zda si ji musím překopírovat na sd. Můžete mi někdo poradit?
Díky Pavel
Zdenek Malinsky (9781)|11.7.2008 18:04
Model hx 7400 v nabídce firma HP nemá, takže budu předpokládat, že jde o překlep a myslíš model hx 4700.

Nevím, zda ti stačí česká klávesnice nebo zda chceš plnou lokalizaci. Pokud stčí jen česká klávesnice, možno doporučit třeba Resco Keyboard (placená - vyzkoušej trail verzi) nebo lze i zde na fóru najít několik free klávesnic. Chceš-li plnou lokalizaci, zavítej na web Sunnysoftu, kde je ke stažení zkušební verze a kde je možno posléze i zakoupit. Pozor, lokalizace funguje pouze na anglické ROM.

V každém případě nastavit: start - settings-regional settings na czech.

Jinak pokud bylo zařízení zakoupeno v ČR, byla u něj tato lokalizace přiložena.

toja (366)|11.7.2008 22:10
K HP hx4700 nebola dodávaná lokalizácia.
Moje odporúčanie: Použiť iba software-ou národnú klávesnicu.
WM je vcelku jednoduchý a za cvíľku budeš poznať tých pár okienok z pameti takže lokalizáciu prostredia nebudeš potrebovať.
a dva dôležité body:
- pôvodný WM2003 sa dá používať vcelku obstojne ale nieje to to "pravé orechové", treba upgrade na WM6 alebo WM6.1. Na WM5, zabudni je to uťahané - pomalé
a ten najdôležitejší bod:
- aký koľvek rezidentný sw Ti zmenšuje voľnú RAM a tej je v PDE stále málo. Bude Ti chýbať pri navigačných sw napr. iGO8. A v neposlednej miere bude PDA uťahané
HOWGH;)
Zdenek Malinsky (9781)|12.7.2008 00:03
[QUOTE="toja"]K HP hx4700 nebola dodávaná lokalizácia. [/QUOTE]