Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

HTC Kaiser nebo MDA Vario lll

Románek_oldd (4)|24.11.2007 16:15
Zdravím všechny.
Jsem nováček na tomto foru,píši sem poprvé. Mám velké dilema a nemůžu se rozhodnout.Chystám si koupit své první pocket pc zařízení,doposud jsem měl vždy Nokii a symbian,ale už mně to přestalo bavit a tak chystám přestup k Windows,doufám že dělám dobře,ale chce to už změnu.
Ale teď nevím jestli si vzít origo Kaisera nebo od T-Mobile MDA Variolll.V prosinci mám možnost si jej vzít za nějakých 13500 dotovaný,končí mi totiž smlouva a podepsal bych další dva roky.Podotýkám že o peníze mi vůbec nejde,klidně dám i 17000 za originál.Chtěl bych ale slyšet názor vás všech a kdo může ať poradí,co je lepší a jestli se vyplatí šetřit 3500 kč.
Osobně se přikláním více k originálu,ten jsem ovšem neměl možnost vidět na živo.V prodejně T -Mobile jsem ale měl v ruce maketu Varia,celkem dobrý,ale je moc světlý a mám taky trochu strach s té růžové v menu.Celkově se mi víc líbí tmavší originál a taky ty tlačítka mi připadají na originále hezčí.
Prosím poraďte který,nemůžu se rozhodnout.Díky moc všem za odpovědi.
Zdenek Malinsky (9781)|24.11.2007 16:44
Oba se liší pouze povrchovou úpravou a tvarováním tlačítek. Navíc má ten od T-Mo jedno tlačítko nastaveno na web`n`walk (pokud se nepletu), které by mělo jít přenastavit.
Je otázkou osobního vkusu a priorit, čemu dáš přednost. Mě osobně se víc líbí a zdá se mi i decentnější a exkluzivnější ten nebrandovaný od HTC. Tlačítka - to je ještě více individuálnější. Oba modely byly na srazu ce4you v Malé Úpě a každému vyhovovalo něco jiného - někomu na HTC někomu na T-Mo.

Přesunuto do Jaké si mám vybrat...?
RStein (2012)|25.11.2007 00:10
Mam MDA Vario III a bral jsem ho od TMO za plnou cenu z techto duvodu:
1) U ostatnich prodejcu nebyl Kaiser skladem a navic byl u vsech drazsi.