Asus a reklamace
Ahoj, tak předevčírem na mém Asusu P535 jen tak odešla dotyková vrstva displeje. Vše ostatní funguje... Chci se proto zeptat, jaké máte zkušenosti s reklamačním servisem Asusu? Plánuju to v pondělí reklamovat u prodejce - TS Bohemia (i když originální záruční list mám potvrzený). Má někdo zkušenosti/jak dlouho to trvá,...
Díky za odpovědi...
Díky za odpovědi...
A víš určitě, že se ti dotyková vrstva odešla? Nemůže to být jen špatným programem nainstalovaným? Mě se třeba toto stávalo u předchozího PDA, kde to dělal program spb plus, normálně v pohodě to šlo, pak třeba za týden po instalaci to přestalo fungovat... Hard reset by to měl vyřešit, zkusil si?
Pokud by to ani přes to nešlo, tak na reklamaci mají max 30dnů - to je dané zákonem. Pokud do té doby to nedodají, tak ti musí vrátit peníze, či vyměnit za nové PDA (ty rozhodneš, co z toho chceš). Jinak s Asus reklamací nemám žádnou zkušenost.
Pokud by to ani přes to nešlo, tak na reklamaci mají max 30dnů - to je dané zákonem. Pokud do té doby to nedodají, tak ti musí vrátit peníze, či vyměnit za nové PDA (ty rozhodneš, co z toho chceš). Jinak s Asus reklamací nemám žádnou zkušenost.
reklamace lcd trva asi 14dnu, a mam nove LCD ktere se nerozkalibrovava a ma krasnejsi barvy! Mam ASUS A639
zuzkys: Mno, před pár dny jsem nainstaloval Spb Mobile Shell, ale zkoušel jsem obnovení původního nastavení (je to v menu, nemám zkušenosti s tím, co to všechno smaže) a při spouštění WM to chce zase kalibraci a ani tam bohužel dotyky nejedou...
Faja: Barvy tohle mělo hezké dost, ale bez dotyku :) 14 dnů zní celkem dobře, to bych ještě nějak snesl :)
Faja: Barvy tohle mělo hezké dost, ale bez dotyku :) 14 dnů zní celkem dobře, to bych ještě nějak snesl :)
Me se v te chvili co nereagovalo podarilo akorat pres PC spb odinstalovat, coz jsem myslela, ze pomuze, ale nepomohlo, az HR. Takze stejne asi pokud budes davat na reklamaci,, tak ho provedes, treba se to rozjede, treba ne. Jinak preju rychly navrat pda z reklamace.
zuzkys: Asi to zní blbě, ale jak na hard reset? Když jsem smazal to nastavení, tak se vlastně nedostanu přímo do systému :( Díky...
EDIT: Tak už jsem našel návod, ale dělá to to samé, co jsem udělal předtím z WM...
EDIT: Tak už jsem našel návod, ale dělá to to samé, co jsem udělal předtím z WM...
No já měla za to, že HR se dělá tak, že současně zmáčkneš nahoře vypínací tlačítko+reset. Tak nevím co je toto za jiný postup, nebo jiné řešení.
Škoda, že to nevyšlo, ale za pokus to stálo :yes:
Škoda, že to nevyšlo, ale za pokus to stálo :yes:
Dělám ve firmě,která Asusy taky prodává a zkušenosti se servisem Asus CZ jsou ZATÍM docela pozitivní. Asus CZ má centrální servis, kam to stejně i ta Bohemka přepošle. Doprava je na náklady Asusu, stačí jen vyplnit formulář na webu, zabalit PDA a počkat až si Asus pošle přepravce. Ušetří se tím pár dní, které to poleží u prodejce, než tam vybaví tuhle proceduru.
Nebo zavolat na 596 766 888 a tam poradí, jak dál.
Nebo zavolat na 596 766 888 a tam poradí, jak dál.
Tak to s tou reklamací u Asusu mě teší. Já teda zatím žádný takový problém na reklamaci nemám, ale takové jednání potěší. Jenom se chci zeptat, s SPB mobile shell je na P535 nějaký problém:?: :?: :?: Já sem si to chtěl taky nainstalit, teď teda jako nevim nevim. Hoďte sem nějakou radu, zkušenost k tomuhle softíku. Díky.