Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

program pro psaní SMS na displeji,stejně jak u HW klavesnice

dr.x_ce4you (0)|7.8.2007 09:49
Poradte prosím, jaký program umí psát SMS pres displej MDA Varia stejne jako je na Hardwerové klávesnici u normálního mobilu ze mate klavesu 2vě a u ní je prirazeno A,B,C, takže když to u psaní SMS 3 x zmáčknete mate Cčko - vse se píše v okínku nahoře atd. To bych potreboval na me Vario . Presne bych si predstavoval to, jak je zapisování telefonních císel do kontaktů u WM5 na displeji , tam to jde , ale na SMS jsem na to nepřišel - jsem nováček , tak prosím poradte , díky moc
Milis (129)|7.8.2007 12:14
Naprosto skvělý je .Phonepad international

Nutno se zaregistrovat a přihlásit, pak je link výše přímo na instalační cab.
Saman_ce4you (1451)|7.8.2007 13:21
PhonePad by mel byt standardni soucast sw Varia
dr.x_ce4you (0)|7.8.2007 16:13
diky moc ten Phone Pad Interna. je fakt perfektní , díky moc
wisp_ce4you (200)|7.8.2007 16:36
Phone Pad je take soucasti Jimm98y's WM6 1.0 WWE ROMky
libor_m (1026)|7.8.2007 16:52
Jen, pokud se nemýlím, databáze slov je s diakritikou, což snižuje použitelnost u psaní SMS..
Milis (129)|7.8.2007 17:09
Zase jak komu, já třeba jsem zvyklý na mobilu cvakat bez T9 tak klikám i na PDA bez pomocníků. I tak se to totiž dá "po slepu"A sice jsem na to nekoukal, ale zase nepředpokládám, že je problém hodit si obsah slovníku do editoru a háčky čárky nahradit. pokud je to v nějakém normálním formátu.
dr.x_ce4you (0)|8.8.2007 09:14