![Sériové vozy NIO ET7 v testu se 150kWh semi-solid-state baterií ujely 1046-1070 km 8634/nio-et7-solid-state-battery-50.webp](seriove-vozy-nio-et7-v-testu-se-150kwh-semi-solid-state-baterii-ujely-1046-1070-km/8634/img/nio-et7-solid-state-battery-50.webp)
Parrot 3100 a ETEN 700
Zdravim vsechny majitele ETENU 700,
prosim o radu jak spravne sparovat tento Eten s Parrotem 3100. Jednou se mi to povedlo, ale ted se to nechce opet sparovat s touto sadou v aute. Nechapu to. Mimochodem, nezda se Vam ze se to nekdy seka?
Dekuji Vam za postup sparovani.
Franta:oops:
prosim o radu jak spravne sparovat tento Eten s Parrotem 3100. Jednou se mi to povedlo, ale ted se to nechce opet sparovat s touto sadou v aute. Nechapu to. Mimochodem, nezda se Vam ze se to nekdy seka?
Dekuji Vam za postup sparovani.
Franta:oops:
s ´papouškom´ ( ♂ ) to tazko sparis
skor by to chcelo nejakeho ineho papouška (♀ ) :D
malo by sa to dat sparit s hocicim bez problemov
skus preliezt zahranicne fora tu ich moc ludi nema :? (nemyslim papoušky :) )
skor by to chcelo nejakeho ineho papouška (♀ ) :D
malo by sa to dat sparit s hocicim bez problemov
skus preliezt zahranicne fora tu ich moc ludi nema :? (nemyslim papoušky :) )
Měl jsem s tím docela problémy, pomohla instalace firmaware 4.16d do P3100. Ale i tak se to chová prapodivně. Je samozřejmě potřeba, aby byl BT na M700 před spárováním nastravený jako viditelný. Obvykle na M700 začne Krok 1 – vyhledání – a najde to toho Parrota. Po spárování přes kód 1234 to pak pokračuje krokem 2, vybere se služba hands free a je to. :) Někdy to ale pokračuje krokem 3 :O – netuším proč – a znova to chce kód pro připojení Parrota. Bohužel ho to nebere (nebo jsem nepochopil, co je to za kód) a dá se tento krok pouze zrušit. M700 zůstane sice spárovaná, proběhne synchronizace, ale přístě už se nespojí. Navíc Parrot při hovoru po cca 12 s přestane přenášet zvuk. Spojení ale nevypadne. Ten BT ovladač v M700 mě přijde dost divokej. Když jsem si pročítal popis funkčnosti Widcommu zde na serveru (https://www.svetmobilne.cz/widcomm-bluetooth-tajemstvi-zbaveny/104), hořce jsem litoval, že ho do M700 výrobce nadal. To co tam je, se mě moc nezdá...
měl jsem s tím také nemalé problémy, ale vyřešil jsem to následujícím postupem :
1.) vypnu BT na Etenu
2.) zapnu Parrota a jdu do menu Oblíbené a z menu spárovaný telefon vymažu Etena
3.) jdu na konec menu, kde je menu Další nastavení a zde vyberu Win CE, protvrdím a odcházím od Parrota
4.) v Etenu zapnu BT a hledám v okolní BT zařízení
5.) po nalezení Parrota napíšu kód 1234 a postupuji dle obrazovek
6.) pak mě vše funguje a do doby dokud nevyhodím z Etena baterii (fungoval jsem takto měsíc). Pak či z jiných důvodů dle potřeby postup opakuji (dělal jsem dnes ráno) a po třech jízdách s vypnutím zapalování auta bez dalších problémů.
1.) vypnu BT na Etenu
2.) zapnu Parrota a jdu do menu Oblíbené a z menu spárovaný telefon vymažu Etena
3.) jdu na konec menu, kde je menu Další nastavení a zde vyberu Win CE, protvrdím a odcházím od Parrota
4.) v Etenu zapnu BT a hledám v okolní BT zařízení
5.) po nalezení Parrota napíšu kód 1234 a postupuji dle obrazovek
6.) pak mě vše funguje a do doby dokud nevyhodím z Etena baterii (fungoval jsem takto měsíc). Pak či z jiných důvodů dle potřeby postup opakuji (dělal jsem dnes ráno) a po třech jízdách s vypnutím zapalování auta bez dalších problémů.