Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Internet

Rades_ce4you (21)|2.10.2006 20:29
Zdravím všechny a chci se předem omluvit za můj dotaz. vím že to tu bylo už asi mockrát ale pořád se mi nedaří se spojit k brouzdání po internetu s mobilem (Nokia 6600) a pda (Acer n50 premium). jsem pda začátečník a prosím o radu. všechno nastavení jsem dělal podle vašich stránek ale nedaří se mi základní synchronizace
Zdenek Malinsky (9781)|2.10.2006 20:56
To si pleteš pojmy s dojmy. Nejdříve píšeš o připojení na internet a pak o synchronizaci. Tak co vlastně "nejde"? A to nejití se projevuje jak? Nějaká hláška se objevuje....?
Sorry, ale ten popis je asi jako když přijdeš k doktorovi a řekneš mu: "je mi nějak divně".
speed-komi (278)|2.10.2006 20:58
všechno nastavení jsi dělal podle těchto stránek. To znamená, že jsi četl i článekjak nastavit připojení k internetu? Podle toho to prostě musíš rozběhat a pokud ne, tak napiš, co ti to všechno píše.
XBC (52)|3.10.2006 15:10
Zdenek Malinsky: Já myslím že se jenom nepřesně vyjádřil, asi myslí připojení na internet přes mobil. Tak s ním nemluv jak mistr světa, je to začátečník jak píše a jestli to víš, tak mu poraď.
Zdenek Malinsky (9781)|3.10.2006 16:45
Takže ještě jednou a pomalu. Nemám jasnovidné schopnosti, abych věděl, co si kdo myslí. Kdybych je měl, tak by se tím živil a nemusel se tady dohadovat skzeva takové hlouposti a nemusel bych páčit z každého, kdo chce poradit, co vlastně má za stroj a co mu to dělá za problémy, co to hází za chybovou hlášku atd. Když někdo chce poradit, měl by být alespoň schopen podrobněji popsat, co mu to dělá nebo nedělá, co udělal, jaká hláška vyskočila atd. Jinak se diskuze zbytečně prodlužují, když se to musí z někoho páčit.