Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

A701 versus OZI Explorer

gothj (16)|24.8.2006 22:06
Prosím , jak máte nastaven port GPSky s ozim.Rozchodil jsem to , ale dost to s hodnotama souřadnic hází.Jsem ůplnej začátečník,takže díky za každou radu.
P.S.Ve fóru o OE jsem něco našel,ale asi mi to nestačí.
viper37 (22)|25.8.2006 20:16
Ahoj, v nastavení mám COM4 a výchozích 4800 baudů (GPRMC) a na poslední záložce zaškrtlé SIRF Altitude Correction. Port musí odpovídat tomu v nastavení GPS v systému, COM4 je rovněž výchozí.
Pokud jde o cukání, je asi spíš způsobené malým počtem satelitů a tím nepřesně určenou pozicí. Počet satelitů zjistíš na Map - View Satellites nebo v pravo nahoře na stavovém řádku, pokud to je zapnuté. Podle mých zkušeností je postačující alespoň 6 setalitů. 9 a víc satelitů už je to nejlepší co může být...
BTW, TomTom nastaven stejně, pracuje i překresluje bez problémů a bez problémů je i současný provoz obou programů.
majtik (35)|24.2.2007 15:55
Potreboval bych radu od uzivatel OziExplorera CE na A701.
A to jak konkretne tam nastavit polozky pro GPS. V tomtomovi mi jede GPS v pohode: HWCOM, 57600 Bd.
V systemu mam nastavene GPS na com 3. Rom R56.
Ale s temito udaji to v Ozim nejede - hazi to hlasku : No data recieved from GPS.
Kdyzv Ozim dam COM 4, tak mi to prozmenu napise, ze tento port vubec neexistuje.

Pls poradte teda nekdo , komu to jede , co vyplnit v NMEA (GPS) do :
Baud, Port, Sentence, Output datum, a ktera dalsi policka zaskrtnout.
Predem dik !
Surgical (2364)|24.2.2007 17:30
GPS HWCOM je COM2, zkus ho tedy v Ozim zadat....
majtik (35)|24.2.2007 17:36
[QUOTE="Surgical"]GPS HWCOM je COM2, zkus ho tedy v Ozim zadat....[/QUOTE]

JJ, presne na to sem taky prisel, a uz to beha.
jake ale bylo me klamani, kdyz po nahrani turist. atlasu do Oziho, jsou zde jen Turist. trasy, nikoliv cyklo.