Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Čeština Qtek 8310

HonzaK_ce4you (6)|21.7.2006 21:18
Zdar lidi.
Jsem úplný nováček jak na fóru, tak jsem novým vlastníkem Qteku 8310.
Nahrával jsem aplikace a když telefon začal řvát, že je plný, jlikož ještě nemám žádnou větší kartu, tak jsem omylem smazal jednu aplikaci(nevím jméno) která zaručovala kompletní češtinu.
Teď mám vše komplet anglicky a ještě jeden dotaz, kam se ukládájí instalace her, programů atd???Dík všem za info nováčkovy.
will27 (131)|22.7.2006 02:17
No tak to jsi zacal svizne:) Instalace se ukladaji do program files.. Ale bez karty radeji moc neinstaluj....na Qteku neni moc mista k plytvani.... Ta cestina...nevim...leda Master Reset a mas ji zpatky(snad)..
HonzaK_ce4you (6)|22.7.2006 05:27
Tak češtinu už jsem vyřešil, nevím, jak se to mohlo stát, ale tím jak jsem vymazal ten program, tak se tměnil i čas na Londýn a přehodil se datum, tak říkám to neni možný, tak jsem se pošťoural v nastavení a narazil jsem na češtinu.Zadal jsem ji,vypnul a zapnul telefon a frčí.
Tak mě ještš napadlo, nějak mi vázne instalace většiny her, protože mě tel vždycky pošle někam s hláškou nelze instalovat, jelikož program\hra není určena pro tento telefon.Nemůžete mi někdo hodit nějakej link a pořádný hry na Qteka 8310 a programi také.Nemusejí se tam dát stáhnout, jen abych věděl, že něco pořádného je.Díky
flashman (1366)|22.7.2006 09:20
můžeš zkusit třeba Quakea, ale to už se dostáváme do OT ;)
Bohumil Stejskal (414)|22.7.2006 09:45
já nevím,jestli se sem může dávat link na jinej web,ale tady je to hlavní potřebné pro začátečníky s Qtekem 8310 bezvadně popsáno,takže koukni sem,to ti dá moc informací ;) :yes:

http://www.sybol.eu/WWW_Qtek/Obsah.html

* když tak se adminovi omlouvám,jestli se takový linky na "konkurenci sem nemaj dávat" :oops:
beecher (9270)|24.7.2006 10:51