Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

synchronizace iPAQ3630 - problém

Spine (32)|30.5.2006 09:40
prosím o radu, nemůžu spojit iPAQ 3630 s notebookem, mám Active Sync nainstalován, ale notebook nenajde iPAQa.Co s tím? nemůžu synchronizovat.je potřeba nastavit i nějak iPAQa ? Jsem začátečník.Za každou radu děkuji.:sarcastic:
beecher (9270)|30.5.2006 11:35
Neni v Device manazeru na PC nejake nerozpoznane zarizeni?
Spine (32)|30.5.2006 11:54
[QUOTE="beecher"]Neni v Device manazeru na PC nejake nerozpoznane zarizeni?[/QUOTE]

Zařízení je rozpoznané.Musela jsem dokoupit USB kabel ke kolíbce, protože nemám na NB vstup na port od kolébky, tak ji mám propojenou USB kabelem USB to Serial converter 12.02.1086. Vůbec se ty dva přístroje nenajdou.Můžu to zkusit i přes IRDA ?Jak ho zapnu na iPAQu.Už se stím peru tři dny.A ještě jedna otázka, jak odešlu Word dokment do iPAQa, taky jen synchronizací? Díky za pomoc.:sarcastic:
beecher (9270)|30.5.2006 12:28
Pres IrDA to je jednoduche... Stacit nastavit v AS na PC prijem pres IR port a pak na PDA pustit ActiveSync a dat v menu pripojit pres IR...
Nesmite pred tim zapomenout v Start->Settings->Connections->Beam zaskrtnout tu jedinou polozku, ktera tam je...

BTW Mate v AS na NB nastaveno pripojeni pres USB? Nebo jsem spatne pochopil ten konvertor? Ten prevadi klasicky 9-pin COM na USB nebo naopak?
Spine (32)|30.5.2006 13:46
[QUOTE="beecher"]Pres IrDA to je jednoduche... Stacit nastavit v AS na PC prijem pres IR port a pak na PDA pustit ActiveSync a dat v menu pripojit pres IR...
Nesmite pred tim zapomenout v Start->Settings->Connections->Beam zaskrtnout tu jedinou polozku, ktera tam je...

BTW Mate v AS na NB nastaveno pripojeni pres USB? Nebo jsem spatne pochopil ten konvertor? Ten prevadi klasicky 9-pin COM na USB nebo naopak?[/QUOTE]