Pokud toto tema uz probehlo, omlouvam se, nenasel jsem: Ma nekdo skusenosti s TT5 na VGA displayi (640x480)? Je zobrazena odpovidajici vetsi cast mapy nebo jen zoom ze standartniho rozliseni? Nejake problemy?
No, nevim, jestli to zobrazuje vetsi cast (mozna jo), ale vsechno je oproti QVGA takove kremovejsi... ;)
[QUOTE="beecher"]No, nevim, jestli to zobrazuje vetsi cast (mozna jo), ale vsechno je oproti QVGA takove kremovejsi... ;)[/QUOTE]
Má to nějaký hlubší význam pro navigaci, tj. projeví se nějak markantně rozdíl detailů při pohledu z běžné vzdálenosti při umístění PDA v automobilu (např. v zorném poli na husím krku 40-50cm ?)
Má to nějaký hlubší význam pro navigaci, tj. projeví se nějak markantně rozdíl detailů při pohledu z běžné vzdálenosti při umístění PDA v automobilu (např. v zorném poli na husím krku 40-50cm ?)
TomTom sám pozná VGA zařízení a přepne se do tohoto módu, viděl jsem ho na obou rozlišení a rozdíl je velmi patrný (zda při stejném nastavení zoomu zobrazuje větší výřez nemohu nyní odpovědět)
Pokud si dobre vzpominam, tak v TT jsem nemel zadny rozdil. Rozdil byl patrny hlavne ve SmartMaps, kde bylo videt vice plochy.
Nevite nahodou nekdo jak zvetsit kompas? (prumer cca. 8mm) ....pokud je zapnuty, tak se zobrazuje v leve dolni casti mapy.... a takto titerny je k nepouziti..:(
to je asi jediny rozdil pri zobrazovani na VGA...
...pouzivam to k zobrazeni smeru a vzdalenosti do cile...
to je asi jediny rozdil pri zobrazovani na VGA...
...pouzivam to k zobrazeni smeru a vzdalenosti do cile...
[QUOTE="S474N"]Pokud si dobre vzpominam, tak v TT jsem nemel zadny rozdil.[/QUOTE]
[QUOTE="Pavlucha"]Přesně tak, není v tom nejmenší rozdí. Maximálně v ostrosti linek, ale to je vše[/QUOTE]
:(( :(( :((
[QUOTE="Pavlucha"]Přesně tak, není v tom nejmenší rozdí. Maximálně v ostrosti linek, ale to je vše[/QUOTE]
:(( :(( :((
[QUOTE="Pavlucha"]Přesně tak, není v tom nejmenší rozdí. Maximálně v ostrosti linek, ale to je vše[/QUOTE]
A on někdo čekal něco jiného? Za situace, kdy QVGA i VGA displeje mají prakticky stejnou fyzickou velikost, přece není možné dát na VGA 4x tolik informací, protože sice by se to tam vešlo, ale byly by to hnidy, člověk by si akorát namáhal oči a zrovna v autonavigaci by to bylo úplně nepoužitelný. Udělejte si screenshot QVGA verze, zmenšete na polovinu v obou rozměrech a podívejte se, jak by to asi bylo droboučké. Ikonky POI 3x3mm, názvy ulic taky tak 3mm písmem, to by přece nebylo ke koukání!
A on někdo čekal něco jiného? Za situace, kdy QVGA i VGA displeje mají prakticky stejnou fyzickou velikost, přece není možné dát na VGA 4x tolik informací, protože sice by se to tam vešlo, ale byly by to hnidy, člověk by si akorát namáhal oči a zrovna v autonavigaci by to bylo úplně nepoužitelný. Udělejte si screenshot QVGA verze, zmenšete na polovinu v obou rozměrech a podívejte se, jak by to asi bylo droboučké. Ikonky POI 3x3mm, názvy ulic taky tak 3mm písmem, to by přece nebylo ke koukání!
Hm v analogii na PC, kdyz pustim gamesu v rozliseni 800x600 nebo 1600x1200, tak IMHO velikost vlastni sceny co do zorneho uhlu pohledu na scenu se nijak nelisi, lisi se pouze hladkost/zubatost kontur, detailnost/smaznutost textur atd....
[QUOTE="Surgical"]Hm v analogii na PC, kdyz pustim gamesu v rozliseni 800x600 nebo 1600x1200, tak IMHO velikost vlastni sceny co do zorneho uhlu pohledu na scenu se nijak nelisi, lisi se pouze hladkost/zubatost kontur, detailnost/smaznutost textur atd....[/QUOTE]
Přesně. S tím malým rozdílem, že díky velkému počtu bodů bude scéna "dál od kamery" jemněji vykreslena. Takže u 800x600 uvidím na vzdálené stěně flek, u 1600x1200 poznám, že ten flek je nápis "Punks not dead" ;-). Jenže opět - vzhledem k miniaturním rozměrům displeje PDA a zároveň nutné dobré čitelnosti tak z půl metru (navigace) - nelze čekat, že by to mělo smysl. Jedině tak více detailů v 2D režimu, ale opět za cenu ztráty čitelnosti/přehlednosti.
[QUOTE]... to byla odpověď, ne stížnost ...[/QUOTE]Sorry, nebylo to myšleno na tebe, ale jako poznámka k tomu, že těžko může někdo očekávat, že pro 640x480 se něco zlepší. Nejdřív je třeba změnit uhlopříčku. Dnešních 1280x1024 taky neběhám na 14" CRT, ale na 19" LCD (což odpovídá tak 21" CRT).
Přesně. S tím malým rozdílem, že díky velkému počtu bodů bude scéna "dál od kamery" jemněji vykreslena. Takže u 800x600 uvidím na vzdálené stěně flek, u 1600x1200 poznám, že ten flek je nápis "Punks not dead" ;-). Jenže opět - vzhledem k miniaturním rozměrům displeje PDA a zároveň nutné dobré čitelnosti tak z půl metru (navigace) - nelze čekat, že by to mělo smysl. Jedině tak více detailů v 2D režimu, ale opět za cenu ztráty čitelnosti/přehlednosti.
[QUOTE]... to byla odpověď, ne stížnost ...[/QUOTE]Sorry, nebylo to myšleno na tebe, ale jako poznámka k tomu, že těžko může někdo očekávat, že pro 640x480 se něco zlepší. Nejdřív je třeba změnit uhlopříčku. Dnešních 1280x1024 taky neběhám na 14" CRT, ale na 19" LCD (což odpovídá tak 21" CRT).
Já vím že při navigaci, kde ve městě potřebuje člověk vidět tak max.200m před sebe, to nemá smysl a limitem je uhlopříčka, ale třeba při náhledu mapy (plánování atd.), by bylo lepší mít v zorném ůhlu o něco víc plochy. Třeba například nestrácet tak rychle detaily pri zoom out. To neustálé posouvání a překreslování není nic moc.