Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

iGO - rady, tipy, zkušenosti

oltcit (1098)|19.7.2006 12:23
Zopár negatívných pripomienok.Neviem či ste si všimli,ale iGO je určený pre vľavojazdiace krajiny ,prečo?Na kruháčoch vás tvrdošíjne pchá doľava !Doteraz som s ním jazdil v Anglicku,tak mi to neprišlo divné,ale teraz po par kilometroch na Slovensku som ho skoro poslúchol :D :no: a bol by problem.Okolie Prievidze má pár závažných nepresností v mapách,dlhoročné zákazy a zrušené cesty eviduje ako full prejazdné.Na jednej strane,ked človek sleduje značenie a má zapnutý automatický prepočet,tak sa s tým dá žiť.Teraz ho chcem použiť na cestu na "balkán" tak uvidíme.Naplánoval som mu cestu do Montenegra cez Bosnu,zhodou okolností,tú istú trasu naplánoval ViaMichelin na webe ako odporúčanú,tak som zvedavý.
00159237_igo_kruhac1_sCGJ.jpg 00159237_igo_kruhac2_lGnP.jpg
Peta_ce4you (314)|19.7.2006 12:46
[QUOTE="oltcit"]prosim zmazat,diky[/QUOTE]

me to teda kruhaky hlasi spravne
oltcit (1098)|19.7.2006 13:36
to Peta: hmm tak to je zaujímavé,užsi začínam myslieť že je to tým, že mám navigáciu v pravostrannom aute a preto si iGO myslí ,že je v Anglicku :D :D :D
edit: nasimuloval som cestu pri Prahe a tam to ukázal správne ,hmm? Tak asi špatné zaradenie našej krajiny medzi "pravákov" a "ľavákov" :D
edit: som to teraz kontroloval na viacerých miestách ktoré poznám a ten oríklad čo som uviedol bol špecifický,ide zrejme o špatnu identifikáciu typu križovatky v mapových podkladoch,s týmto som sa stretol aj vo Zvolene,zasa sa potvrdilo,že človek musí v prvom rade pozerať na značenie až potom počúvať navigáciu.
KA45 (4)|19.7.2006 22:35
Prosíííím nevíte někdo jak se převádí POI z TT do i-Go?Našel jsemm něco v maďarštině a sem z toho lama.http://igo.atw.hu/pages/igo2.html.
neooo666 (243)|20.7.2006 08:46
O dvě strany zpět je link na tenhle nástroj
gete (40)|21.7.2006 11:39
Jazdil sm s ním 2 týždne v Čechách. Všetky kruháky správne. Dokonca si myslím, že v úplne neznámom väčšom meste je podstatne lepší ako TT, pretože križovatky a odbočky hlási 800m dopredu, čo síce niekedy môže obťažovať, na druhú stranu však v meste, ktoré človek nepozná sa môže včas zaradiť do správneho pruhu.
Jedna mierne negatívna skúsenosť: nedá sa spoliehať na hlasovú navigáciu. Vždy je dobre mrknúť aj na display. Viac krát sa mi stalo, že trasu kreslil správne, ale hlasovo to nie celkom zvládol.
guard_ce4you (34)|21.7.2006 16:45
Mne sa občas stava ze igo je aj 200 m pozadu . Neviete niekto cim to moze byt.Myslite ze ma vplyv rychlost portu na ktorom komunikuje gps na spravnu navigaciu? A keby niekto zrozumitelene vysvetlil rozdiel medzi navigaciou v NMEA protokole a SIRF. Obidva igo podporuje. Zatial viem len tolko ze SIRF je binarny a sluzi viac menej na nastavovanie gps cipu.
milhaus65 (104)|21.7.2006 17:42
Mě se tohle občas stalo, když jsem nenechal v klidu načíst satelity až do 3 D. Pokud je jen 2D a hned jedu občas se mi taky zdá , že je trochu zpožděny a pozdě počítá rychlost. Stačí ho nechat o pár sekund déle načíst polohu. čím delší čas od posledního vypnutí Tím trvá delé načtení. Almanachy dat GPS rychle stárnou. Záleží taky na GPS přijímači, jestli je schopen chytnout EGNOS - DGPS. Tyhle data stárnou ještě rychleji, cca pár minut a GPS znovu hledá všechny satelity.
guard_ce4you (34)|21.7.2006 21:52
Ako zistim ci moj primac chyta EGNOS - DGPS? A je to dobre zapinat , ked ako pises znovu nacita vsetky satelity?
milhaus65 (104)|21.7.2006 23:18
Nejsem si jist ale asi takhle. Starší GPS přijímače měly možnost tuto funkci zapnout WAAS/EGNOS a u symbolů síly signálu jednotlivých satelitů se objevilo písmeno D pokud se podařilo tento upřesnující signál chytnout. U novejších přijímačů se SiRF III už je to myslím automaticky a nedá se to vypnout. Signál GPS nebyl schopen určit přesněji pozici jak 4m. Pokud je určení pozice lepší tak přístroj by měl chytat DGPS. CO jsem viděl v Loox N560 tak přesnost byla i 1,5 m.
Pokud tomu tak není opravte mě, takhle jsem to četl. Rád se poučím.
beecher (9270)|23.7.2006 00:27
A k cemu zapinat WAAS/EGNOS, kdyz to v EU nefunguje? ;)
guard_ce4you (34)|23.7.2006 10:44
Podla iga mam presnost 0.90m. No a este druhu cast otazky, aky je roziel medzi prepnutim NMEA protokolu a SIRF u iga?
milhaus65 (104)|23.7.2006 12:07
To Becheer: Waas je pro část zemegule kolem USA. Egnos je pro Evropu atd. Já na Garminu Map c60 můžu Egnos zapnout a u síly signálu jednotlivých satelitů (sat. s číslem 30 a vyšším) se mi objeví D. Bez Egnos přesnost max. 4 m, s ním i jeden metr. Nad ČR jede cca 1-2 roky. U Garminů se starším firmware se dal chytnout zkušební provoz i cca 4 roky zpět. Vlastní zkušenost.
KA45 (4)|26.7.2006 21:09
diky neoo za typ na převod bodů POI z TT do IGO.Jde to,ale nejdou dát k nové složce ikony ,ale to nevadi.Ke každemu bodu poi je možné ikonu změnit ,ale celou skupinu naráz ne.Po při přidání POI bodů se iGO spoští hodně pomalu,ale maká dobře.Přidal jsem asi 300 bodů.
KA45 (4)|26.7.2006 21:16
Taky Vás štve hláška v IGO přepočítám...........................................
Ve složce voice v zipu CZE M1 jsou hlasové poveli stačí vymazat ten správný a Honza drží hubu.Soubory jsou v OOG a jdou přehrát až po rozbalení.Nejdříve rozbalit kopii poslechnout a smazat originál.
libor_m (1026)|26.7.2006 22:33
Takže iGO už má konečně svoji kategorii, takže zamykám tuto diskuzi a pokračujte prosím v této kategorii jednotlivými diskuzemi ;)