Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Facebook vylepší kanál nových příspěvků

17.8.2017, Jáchym Šlik, aktualita
Kulaté profilovky, lepší čitelnost textu nebo komentáře v bublinách, jako je známe z Messengeru. Facebook brzy přinese uživatelům ve své mobilní aplikaci upravený News Feed, který je plný převážně designových změn.
Kanál nových příspěvků (News Feed) je bezpochyby nejdůležitější částí Facebooku. Jedná se o místo, které uživatel uvidí při každém přihlášení na webové stránce i v aplikaci. Není proto divu, že se sociální síť snaží tuto část neustále zdokonalovat, většinou se však jedná převážně o kosmetické změny. Brzy však dojde po delší době k větší aktualizaci kanálu nových příspěvků, která má vést ke snadnější čitelnosti, pohodlnějšímu ovládání i přehlednějším komentářům. V mnoha ohledech se vývojáři inspirovali u své vlastní chatovací aplikace Messenger. I tam už Facebook nějaký čas využívá kulaté profilové obrázky, které se brzy dostanou také do News Feedu. Čtvercové profilovky u příspěvků a komentářů se tedy stanou minulostí.
 
 
Nepřehlédnutelnou proměnou projdou rovněž komentáře u příspěvků, kde by mělo být nově použito zobrazení v bublinách, jaké můžeme znát právě z Messengeru. Facebook si od této novinky slibuje zpřehlednění, a to především u „košatějších“ konverzací, kde na sebe uživatelé v odpovědích navzájem reagují. Nově by tedy mělo být zřetelnější, které komentáře jsou přímou reakcí na jiný komentář apod. Ke zpřehlednění a usnadnění přispěje také zvýšený barevný kontrast, který by měl umožnit lepší čitelnost textu. Spolu s tím vývojáři zvětšili velikost náhledu odkazu a upravili ikonky reakcí, komentářů a sdílení, aby byly lépe viditelné a snáze stisknutelné. Potom Facebook nasadí ještě několik drobných novinek, jako je například jiné tlačítko pro návrat zpět do kanálu vybraných příspěvků či modernější ikonky.
 
 
Správci stránek by se nové změny neměli obávat, údajně totiž neovlivní jejich dosah ani návštěvnost.
 


reklama