Říkám si, co je na dnešku vlastně ještě kapitalistického, když státní moc, podporovaná tiskárnou na peníze, určuje, kudy se bude ubírat technologický vývoj?
Lidi, takhle to opravdu chcete?
Odpovědět1 1
Dostal jsem jeden mínus, takže to zřejmě lidé takto chtějí.
Pokud není kapitalismus, tak je socialismus, neexistuje nic mezi tím.
Socialismus znamená PÁD. Lidé chtějí PÁD.
OK, co se dá dělat :-(.
Odpovědět0 0
jednoznacne suhlasim
Odpovědět0 1
Jednoznačně nesouhlasím!
Odpovědět0 2
Zaujímalo by ma ako si predstavujú reálny dopad na cestovanie ľudí, ktorí nevozia len svoju maličkosť a vzduch ale i napríklad 400kg vozík za autom z jedného konca republiky na druhý. Namiesto 3-4hodín čistej cesty budem ešte 2x hodinu nabíjať vozidlo s primitívnym dojazdom
Odpovědět0 1
Pro toto elektromobil určitě není ideální, s tím lze zajisté souhlasit, nicméně uvažujme trochu více v kontextu. Pokud člověk potřebuje vůz pro toto určení, tak je pro něj ideální si koupit jeden z posledních plug-in hybridů (takže někdy kolem 2030-2034). To auto do roku 2050 určitě vydrží. Takže jestli bude někdy řešit první elektromobil, bude to někdy kolem těch roku 2050. A dovolím si tvrdit, že jezdit se 400kg vozíkem elektromobilem bude v roce 2050 na výrazně jiné úrovni než v roce 2021. Jen se podívejte, jaká "mission impossible" byla před 10 lety se dostat elektromobilem do tak často argumentovaného Chorvatska, a jak snadné je to dnes.
Odpovědět2 0
Nejsem fanatický zastánce elektroaut ale vy se ve svých argumentech po budoucí nepraktičnosti elektroaut obracíte na minulost ale tak jako vše se budou i auta na elektřinu vyvíjet a již dnes některé nabízejí možnost zapojit až 1600kg těžký vozík.tak mne napadá bydlet na kopci a jet do údolí pro náklad bych mohl dolů odvézt vodu a nahoru náklad skoro bez nabíjení. Chci tím říct klid ono to nějak dopadne a bude záležet i na tom koho si zvolíme protože ať chceme nebo ne tohle už dávno není vůle trhu ale politika. Tedy važme dobře koho si zvolíme a to je to s čím si lámat hlavu teď.
Odpovědět0 0