No, dovolím si nesouhlasit.
Pro hodnocení testu je důležité, jak vzniká. Když se podíváte na video, tak si troufnu tvrdit, že tohle je profesionální způsob. Dále, na uvedeném zdroji máte možnost změnit váhu hodnocených parametrů, dle svých preferencí. A na základě změřených hodnot to následně přepočítá na vítěze dle Vašich vah. Tolik k testu.
K volbě pneu. Pokud Vás netrápí peníze, tak si samozřejmě dopřejte tolik pneumatik, kolik chcete. Pokud potřebujete auto provozovat s minimálními náklady, tak možná cesta úspor je zvolit univerzální pneu. ALE. Pro tuto volbu je podstatné, kolik km ročně najedete a v jakém prostředí. I malý nájezd, v horském prostředí je jasná volba zimní pneumatika. Celoročně. A malý nájezd v nížině, kde sníh je 2x za zimu a to půl dne, zbytek je jízda na mokru, tak univerzály udělají dobrou práci.
Důležité je, v jakých klimatických podmínkách a s jakým nájezdem auto provozuji.
Ano, marketing je, že univerzální pneu je špatné. Protože potřebují prodat 1x letní a 1x zimní sadu.
Na univerzály jsem přešel před 12 lety, už dojíždím 2 sadu. Dojíždím ne z pohledu dezénu, ale že po 6. letech dělám obnovu.
Podstatný je roční nájezd vozu, prostředí (nížina x hory).
Pneumatiku nevybírám podle toho, která značka zvítězila v testu. Ale projdu si ten test celý a hledám pneu, které v mých podmínkách má nejlepší vlastnosti. Pro mě jsou důležité tyto stavy: brždění za sucha, za mokra, na sněhu. Hlučnost, životnost.
Nejvíce přínosné komentáře
Pro hodnocení testu je důležité, jak vzniká. Když se podíváte na video, tak si troufnu tvrdit, že tohle je profesionální způsob. Dále, na uvedeném zdroji máte možnost změnit váhu hodnocených parametrů, dle svých preferencí. A na základě změřených hodnot to následně přepočítá na vítěze dle Vašich vah. Tolik k testu.
K volbě pneu. Pokud Vás netrápí peníze, tak si samozřejmě dopřejte tolik pneumatik, kolik chcete. Pokud potřebujete auto provozovat s minimálními náklady, tak možná cesta úspor je zvolit univerzální pneu. ALE. Pro tuto volbu je podstatné, kolik km ročně najedete a v jakém prostředí. I malý nájezd, v horském prostředí je jasná volba zimní pneumatika. Celoročně. A malý nájezd v nížině, kde sníh je 2x za zimu a to půl dne, zbytek je jízda na mokru, tak univerzály udělají dobrou práci.
Důležité je, v jakých klimatických podmínkách a s jakým nájezdem auto provozuji.
Na univerzály jsem přešel před 12 lety, už dojíždím 2 sadu. Dojíždím ne z pohledu dezénu, ale že po 6. letech dělám obnovu.
Podstatný je roční nájezd vozu, prostředí (nížina x hory).
Pneumatiku nevybírám podle toho, která značka zvítězila v testu. Ale projdu si ten test celý a hledám pneu, které v mých podmínkách má nejlepší vlastnosti. Pro mě jsou důležité tyto stavy: brždění za sucha, za mokra, na sněhu. Hlučnost, životnost.