Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
Komentáře od doriel
A to rozlišení. V čase 11:24 zazoomuje a vidíte snad i strukturu silnice ;)
Odpovědět1  0
Hezké auto, seděl jsem v tom a pánové, to je nádhera. Škoda, že si na tohle asi nikdy nevydělám :D
Odpovědět0  0
To jsou takový spekulace. Rozhodně to není ekologičtější, když na výrobu toho auta a potažmo elektřiny pro jeho provoz se stejně spotřebuje takových zdrojů, jako spotřebuje Středoafrická republika za měsíc. Jenom se v tom sveze německý manažer, tak je to in. Přeju mu to, ale nežeru jak je to eko auto. Je to propagandistické.
Odpovědět1  0
Já bych řekl, že Tesla je tak nějak i zárukou exkluzivity. Prostě máte elektorauto a ne nějaké BMW, které jenom kopíruje nápad Tesly :­) větší záruku nikdo nedá, byli by sami proti sobě. Těch horních 11% baterky je nejdůležitějších, ale výdrž 89% po takové porci kilometrů není špatná. Amerika má velké vzdálenosti, myslím že těch 320 000 km lze najezdit snadněji než po čechách.
Odpovědět0  0
"To, že za rok pronájmu utratí více peněz než za vlastní, ještě zdaleka neznamená, že je to dražší, pokud si více cení toho komfortu, že se o to nemusí starat.­"

Ano, asi tak. Sednu, jedu, zaplatím 40,­- nebo kolik to stojí a zas to postavím kam jsem dojel. Ano, pokud budu na zakoupené brndě jezdit rok, začínají mi korunky cinkat v kapse, protože jsem ušetřil. Moje koloběžka stála bezmála 10000,­- .. ale musím hlídat gumy, brzdy, někde to skladovat atp. Ale říkám FURT LEPŠÍ než auto na cesty do práce, už se mi to zaplatilo a planetu jsem taky pošetřil.
Odpovědět1  0
To je pravda, ale na té korbě náklaďáku se jich vejde třeba 30. Myslím, že ten jeden náklaďák za den se dá snést, nepřijde mi to jako nějaký extrém. Neví m co je na tom finančně negramotné , když se za to platí. A jestli si jí nabiju já, nebo provozovatel, to už je jedno. Ten náklaďák je tam navíc, ale podle mě nic tragického. Spíš mi přijde, že ty kolobrndy jsou v tragickým stavu, kdy se k tomu každý chová jak ke kradenému, vyfouklá kola, odřené, atp. Navíc občas vidím jet na tom dva lidi zaráz, takže disciplína uživatelů je prostě zla.
Odpovědět0  0
Ano mám vlastní, ale přiznám se že nechápu, co je na sdílených koloběžkách ekologicky diskutabilní. Ano, má to baterii, která nemusí být úplně ­"eko­", ale podle tvého hodnocení si tedy myslíš, že elektroauta jsou stokrát horší? Toho plastu, tolik gumy, skla, tolik chemikálií, co to spotřebuje. Chápu, že nemusíte souhlasit, ale budu se koloběžek zastávat, i elektrokol. V našich končinách na tom asi budeme těžko jezdit v zimě, ale v létě je to fajn a fakt si myslím, že to šetří prostředí víc než MHD, nebo auta.
Odpovědět1  0
Tak ty jsi hodně ubohý, že mě musíš urážet. Běž si léčit komplexy jinde a neosočuj mě z něčeho, o čem nic nevíš. Že na tom někdo lítá bez helmy a znalostí dopravních předpisů není moje vina. A pokud si myslíš, že je nutné, aby každý jezdil v tunu a půl vážícím autě, které tlačí elektřina, místo toho, abychom šetřili místo ve městech a jezdili na něčem úsporném, tak jsi to nepochopil.
Odpovědět2  0
Tak to zdá jako parádní výsledek. Koloběžka se mi zdá furt lepší řešení ­/netlačím tunu železa s jedním pasažérem v autě­/, ale celkem solidní výdrž.
Odpovědět3  0
Doufejme :­) děkuji za odpověď. A nevíte co se pak s těmi bateriemi děje? Dá se to nějak obnovit nebo zrecyklovat? Omlouvám se jestli nejste odborník na baterie, ale já o tom vím málo :)
Odpovědět0  0
Ajo, díky za radu. Jo to už je objemná studie. Ještě je tam zajímavý ten graf, kdy zhruba od května se zvedá doba prodeje pro nová auta. Mezi novými je hodně hybridních vozů.
Odpovědět0  0
Zajímavý článek, děkuji. Přemýšlím, na kolika autech se to spočítalo, jestli tam byli 4 Tesly, tak ten průměr nemusí být úplně vypovídající oproti Chevroletům, které tam trčí měsíce :)
Odpovědět0  0
dobrý nápad vyměňovat baterie. ale už to vidím jak dostanu nějakou mrchu, která vydrží 50% co jiné baterie :D
Odpovědět0  0
Kolik to váží? Kolik to má řídících jednotek? Jak rychle se degraduje baterie? Jde vyměnit? Co když nabourám, co se stane, začne hořet, vyteče baterie?
Když se to rozbije jak rychle to opraví a kdo to umí?

Dojezd nic moc, na dovolenou si to nedokážu představit jak budu čekat 3 hodiny u stojanu než na mě vyjde řada :)
Odpovědět0  0
Ale ano. Při výrobě pár kusů je samozřejmě cena astronomická, ale když budeš mít halu plnou takových tiskáren, tak se to zlevní. Navíc odlévat a soustružit díly taky něco stojí. Podle mě to je dobrá cesta, už kvůli tomu, že vyrobíš tvary o kterých při odlévání nebo kování nemůžeš ani uvažovat. Ale opravdu je to spíš pro závoďáky, na fabii 4 koně nepoznám :)
Odpovědět0  0