Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
19.12.2023, Milan Šurkala, aktualita
Velikosti akumulátorů se postupně zvětšují a jednu z největších baterek může mít NIO ve svém sedanu ET7. Ta může pojmout 150 kWh energie a sám CEO společnosti otestoval dojezd na trase přes 1000 km.
congi (7) | 4.1.20249:56
The Nio ET7 curb weight is 2,490 kg. Tohle je strasny. Tyhle tezky cihly budou stale ve vetsich poctech opotrebovavat dalnice takze bude vic uzavirek a kolon, samozrejme bude potreba vybrat vic penez na opravy a zaplati to hlavne ridici spalovaku protoze ­"ekologie­". To neni kocourkov, to je kktov.
Odpovědět0  0
luky_pribyl (1) | 4.1.202414:05
No nevím, v opotřebení silnic se moc nevyznám, ale při hmotnosti vozidla 2,5 tuny vychází zatížení na jedno kolo 650 kg. Kamiony mají myslím povolené zatížení 10 tun na nápravu. Pokud se nepletu, tak opotřebení materiálů neroste se zatížením lineárně, ale progresivně. Z toho odhaduji, že opotřebení osobním autem je v porovnání s kamionem zanedbatelné.
Odpovědět0  0
Milan Šurkala (402) | 5.1.20248:23
Je to hrozné, ale nezapomínejte, že tohle má rozměry S­-Class, tam se bavíme o 1,9 až 2,2 tuny dle verze. BMW 7 v poslední generaci dost narostlo, takže to už má 2,2 tuny i v naftě.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.