Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
Nejnovější komentáře
To není jen líbivá myšlenka to je jednoduché pravidlo. Buď se bavím k věci, nebo naopak napadám cokoli jiného například autora samého, to druhé je klasická metoda spadající pod demagogii. MImochodem dnes je ten termín čistě negativní ale původně je odvozen od označení velmi schopného řečníka schopného ovlivňovat lidi.
A označení za magora je v pohodě dneska frčí spíš označování za rusáka, či přisluhovače moskvy :0)
Odpovědět0  0
Taky jsem se s tím setkal, i když ne pochopitelně u tohoto auta. Bodová koroze. Vlastně vůbec ne u auta, prorezavěla mi uvnitř ­"nerez­" termoska a ztratila funkci termosky. Nerez plech nebyl zcela homogenní a byly v něm malé částečky, které zrezivět mohly. Pokud člověk něco ví o technologii výroby ­(nerez­)oceli, není to až tak překvapivé... V těch objemech se to prostě stát může, i když by nemělo. Samozřejmě je zde zásadní vliv technologie na homogenitu a tím i cenu materiálu. Jistě nestaví auto např. z chirurgické oceli, kde by se to téměř jistě nestalo...😉
Odpovědět1  0
jasne kazdymu zacina reznout auto po par mesicich od vyroby, zvlast ty nerezovy casti :D to je horsi nez duster od dacie a ten ojeb co predvedli s tema jejich poklicema...navic je to auto odporny :D
Odpovědět0  2
Polétavá rez... Máte ji na autě všichni. Nic víc to není. Tady je jen víc vidět. Někdo zase vytváří senzaci za každou cenu.
Odpovědět1  3
Tady ale nejde o Teslu nebo nějakou jinou konkrétní firmu. S Choakinkem mívám různé výměny názorů dlouhodobě, asi nejčastěji ve spojitosti s FIAT měnami a Bitcoinem, které dokáží být kolikrát zajímavé, jindy i zábavné :­-­). Jde mi o komentáře ve stylu, že se jen tak někdo jiný označí za magora. A mudrování, jak a co dělají ostatní lidé ­(nebo skupiny lidí­) špatně, což je něco, co Choakinek dělá v našich diskuzích v různých podobách už velmi dlouhou dobu, kdy běžně předkládá své názory a závěry jako hotovou věc. Takže když má ve všem, o čem průběžně píše, vždy tak jasno, tak by mě zajímalo, zda tedy má nějaké vlastní zkušenosti z daných oblastí, když už přistupuje k tomu, že ostatní označuje za magory ­- a právě tohle je něco, což už mi vadí, protože mi to nepřipadá jako OK a diskuze se namísto výměny různých pohledů na věc posouvá už někam jinam. Jinak když použiji Vaši logiku, tak nevím, proč do této diskuze mezi námi vstupujete, když evidentně neznáte okolnosti.

"Je naprosto ukradené co dotyčný v čem dokázal podstatné je nakolik má či nemá pravdu.­"
To obecně zní jako hodně líbivá myšlenka. Chybí k tomu jeden detail ­- prozradíte, podle čeho se dá poznat, že má někdo, kdo vystupuje v nějaké diskuzi zcela anonymně, zaručeně v něčem pravdu? Jakože když říká něco, s čím konkrétně Vy souhlasíte, jedná se automaticky o pravdu, protože to odpovídá právě Vašemu posouzení dané věci?
Odpovědět2  0
Rezavějící nerez ocel...
Jak by řekl kolega z práce, ....to už tak je, to se občas stává....🤣
Zrovna my totiž pracujeme z 99,9% z tenkostěnných trubek z nerez ocele ,
a taky se nám zde občas objevuje rezavý materiál, zvláště ve svárech nebo v místech kde byl materiál poškrabaný jsou některé konkrétní typy ocelí citlivější 🤔


Ale u auta je to vyloženě výsměch, tam kde se předpokládá že může být auto vystaveno extrémním podmínkám, se tak nějak má s tímto počítat 🤣
Odpovědět0  0
Samozřejmě, všechno se dá označit za demagogii. A stejně tak kritizovat kohokoli nebo cokoli dokáže naprosto každý, aniž by sám kolikrát vůbec věděl, co všechno vlastně obnáší to, co kritizuje. Pokud tedy někdo někoho jiného označuje za magory, v prvé řadě by mě zajímalo, co v dané oblasti dokázal právě on, tedy jakou má jeho hodnocení v daném případě relevanci. Nebo zda je to jen takové to mudrování v diskuzích na netu s nulovými zkušenostmi v dané oblasti.
Odpovědět0  0
cybrtruck je stejný nesmysl jako delorein, ten aspoň vypadal hezky...
Odpovědět1  1
Tohle je dost ubohá demagogie. Aby někdo mohl kritizovat chování firmy, tak rozhodně nemusí sám být ředitelem ba ani majitelem či zakladatelem firmy. Stejně jako ten co posuzuje kvalitu jídla nemusí být kuchař nebo ten co hodnotí zpěv nemusí být ani spěvák ani skladatel hudby..
A dělat by se to mělo vždy tak, aby to plnilo požadavky zákazníků za které si mimochodem zaplatili.. Možná to tak nevypadá, ale firmy jsou tu pro své zákazníky a nikoli obráceně. V momentě kdy se tohle otočí je s firmou něco špatně.
Odpovědět1  0
Tesla Motors má stále obrovský technologický náskok před všemi ostatními automobilkami. Vyrábí nejlepší auta, drobné kosmetické vady nemají žádný podstatnější význam. Cybertruck je auto, které předběhlo dobu. Bez vizionářů jako je Musk by byl svět mnohem zaostalejší a nudnější. Je smutné, kolik rozumbradů se hloupě vyjadřuje k věcem, o kterých nemá ani sebemenší ponětí.
Odpovědět0  5
lol, a to im odhnije blatnik skor ako tie puklice prederu pneu, alebo az potom? Kalsat na to, hlavne ze to prdbehne porsche aj s privesom a takym istym porsche na privese. To je dolezite!
Odpovědět0  2
To vyzera ako ­"hotovy podvozok s baterkami z ciny­" + nalepena laminatova karoseria.
Odpovědět0  0
Jestli pak to projde vůbec mořením a pasivací?
Odpovědět0  0
Když máte ohledně fungování firem tak jasno, můžete zmínit nějakou Vámi založenou nebo řízenou firmu? Abych se mohl podívat, jak by se to vlastně mělo správně dělat :­-­) Ne, teď neobhajuji Teslu a ani konkrétně někoho jiného, jen mi už přijde únavné stále číst takovéto odsuzování jiných.
Odpovědět2  4
Lidi jsou hloupí! U vesla těchto firem jsou magoři, kteří si kladou jediný cíl ­- vydělat za každou cenu. Takoví lidé vám pod rouškou jakékoliv lži prodají cokoliv!

Položíte ­"na dřevo­" balík, doufajíc, že za to dostanete exkluzivní zboží. Nakonec se ukáže, že je pravda docela někde jinde.
Odpovědět3  3
to bude tím že nechápeš že i za ten nedostatek pracovní síly můžou z části regulace.

Cena pracovní síly je dána nabídkou a poptávkou. Když máš politiky pomatený šílence co přeregulují ekonomiku, tak potřebuješ úředníky na straně státu, co kontrolují ty blbosti co chorý mozky politiků vymyslely, tak na straně firem co se snaží tomu šílenství vyhovět.
Index byrokracie z 2021 na menší modelové firmě ukázal 272 hodin ročně. To je cca 34 pracovních dní, tedy skoro 7 pracovních týdnů!

Méně regulací znamená méně státních parazitů, méně firemních úředníků, takže více zaměstnanců na trhu pro užitečnou práci a ne uspokojování úchylek státu budovat byrokratické peklo. To vede k vyšší nabídce práce ­(nabízí zaměstnanec­), vyšší efektivita firem,…
Odpovědět0  0
Levná pracovní síla je jen jeden malý střípek. Alfa a omega je to, že západní firmy nalifrovaly do Číny s montovnami de facto i know­-how a Čína následně ignorovala jakékoliv dodržování patentů a technologie sprostě okopírovala. Takže ušetřila jak miliardy do výzkumu, tak to nejdůležitější ­- čas. A západ, který si bláhově myslel, jak bude žít z patentů, nakonec nemá, z čeho by financoval další výzkum, protože se zbavil průmyslu. :­-/
Odpovědět0  0
Je potřeba psát o tom, že někdo na Teslu přišrouboval střešní latě, a na ně solární panely, a stojí to překvapivě za nic?
Odpovědět1  2