Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
Nejnovější komentáře
No tak měli do specifikací napsat hodnotu spotřeby a odchylku plus mínus 15% a měli by to vyřešené.

Pokud to neumožňuje zákon, tak za to ovšem nemůže automobilka, ale dementní politik, který něco rozhodl od stolu, aniž by problematice alespoň trochu rozuměl.

Zkuste se vžít do role majitelů té automobilky. Můžete buď úplně zavřít krám, neboť po vás vyšší autorita chce nemožné a zároveň předpokládám, že ta vyšší autorita je natolik arogantní, že diskuze není možná anebo prostě budete fixlovat. Co si vyberete? Že po nějakém dementním rozhodnutí zavřete něco, co jste roky budoval? Asi sotva, že!
Odpovědět0  0
Zřejmě má Tim Cook podobně mylný názor na kryptoměny jako pan Trump :­-­).
Odpovědět0  0
Tak tomu nerozumím. Přeci cifra cca 570 tun je v článku zmíněna.
Odpovědět0  0
...200, 300, 500? Tak já vám pomůžu. Je to 566,99 tun. Myslím, že přesnější cifra ­(např. bezmála 570 tun­) by v článku vynikla lépe a čtenáři dala přesnější představu o hmotnosti, se kterou se F­-150tka musela vypořádat. Ovšem musím ocenit, že jste alespoň zůstali u jednotek SI a odvozených a nesnažili jste se nás ohromit přepočtem na Fábie, či jiná zvěrstva. :)
Odpovědět0  0
Už to trochu připomíná carplay. :­)
Ale na 2. stranu jedině dobře, protože redesign to chce poměrně dávno, AU používám jako případvný modul ­(https:­/­/www.2din.cz­/autoradia­-rozsireni­-o­-carplay­-android­-auto­/apple­-carplay­-pro­-autoradia­-s­-wince­/­).
Odpovědět0  0
Na co 120 Hz? Pouza aby byl nový výrobek, který bude vytahovat ovčanům peníze z kapes.
Odpovědět1  0
Na mém Galaxy S10+ mě také švala nepřítomnost LED diody hlavně při nabíjení, ale poradili mi naštěsí v tomhle videu:

https:­/­/youtu.be­/yD92IZnGZAY

Jsou tam i další zajímavosti, doporučuju!
Odpovědět0  0
Při pokračování současného režimu věřím, že by si v roce 2035 tato šílenost našla dost zákazníků. Předpokládám ovšem, že tak dlouho se současná parodie na kapitalismus neudrží a před rokem 2035 nastane obrat o 360 stupňů. Pak tento koncept skončí v propadlišti dějin.
Odpovědět0  0
Trump to stáhne celé, možná nechá nějaké regulační zákony, které Huawei omezí, ale s tím se určitě hravě vypořádají, btw já bych si to asi nekoupil, ale vždyť uvidíme jaký to bude mít úspěch.
Odpovědět0  0
ale to i tak vypadalo, že to odvolá, protože by přišli o velké peníze, jen jeho ego mu tehdy dalo odvahu, ale očividně mu někdo v zákulisí radí, aby to stáhl.
Odpovědět0  0
Proc by mela mit policie jiny nazor a nebo by mel ridic resit prubezny pruh?

Kdyz ridic jede po kruhaci a odbocuje z nej v pravo tak prece jen resi jestli nenadeje do nejakeho auta co uz tam je. Stejne jako by prejizdel z leveho pruhu do prava po dalnici, taky se podivate jestli tam mate volno a pak prejizdite.
Takze nic tezkeho, zadna vyjimka, uplne bezna situace.

A ted ridic prijizdejici ke kruhaci v prubeznem pruhu. Jede a vidi pred sebou znacku dej prednost v jizde ­- co udela? No prece da prednost v jizde. Co je na tom tezkeho na pochopeni nebo nebezpecneho?

Jako ze se nekdo rozhodne nedat prednost a pojede bez zastaveni, ikdyz mu tam bude vjizdet auto z kruhace, nebo ze prehlidne obrovskou znacku dej prednost v jizde?
Odpovědět0  0
To je logika... takže na závodní dráze s tím můžu smrdět klidně 24­/7, ale na silnici s tím nesmím :­-­).

Dále zarazí ten záporný posun v designu ­- od krásného k hnusnému... to je vývoj, co?

No a nakonec se nelze pozastavit nad cenou... vládám tedy nevadí, pokud bych si za 170 milionů Kč koupil např. 510 obyčejných aut splňujících emisní normy, ale má problém s jedním jediným, který je nesplňuje.

Takováto pravidla mohou vzniknout jen ve společnosti, která se definitivně odklonila od rozumu :­-­(.
Odpovědět0  0
1. Hodně. To, že to dnes možná nedává úplně smysl, neznamená, že to nebude dávat větší smysl v budoucnu. Tedy je nesmysl odsuzovat myšlenku jen proto, že to dnes není superterno. Bez vývoje by to superterno nebylo nikdy. Je nutné někde začít. Když to Toyota zkusí dnes, tak možná za 10 let díky tomu budeme mít ještě efektivnější panely, které budou ještě levnější a budou smysluplnější.
2. To by mě zajímalo, jak máš možnost tohle ovlivnit. Např. tam, kde se běžně pohybuju já, tohle ovlivnit obvykle nedokážu, protože parkovacích míst není mnoho a člověk si mnohdy nemůže vybírat. A pokud ano, stejně nejde o místo, kde by byl dlouhodobě stín. V létě, kdy je Slunce hodně vysoko, vůbec.
3, Znovu se ptám, která že to mechanická vlastnost solárního panelu je problematická z ohledu bezpečnosti? Plechy samotné nejsou až tak výraznou bezpečnostní strukturou, tou je kostra karoserie a výztuhy. Není mi jasné, jak aplikace 0,03 mm tenké fólie se solárními panely na plechovou karoserii zásadně ovlivní bezpečnost.
4, Na malém vozítku je to úplně stejný ­(ne­)smysl jako na velkém, protože malé auto bude mít malou plochu a procentuálně nabere zhruba stejné množství energie.
Odpovědět0  1