Tak vysávání "paliva" pod plným plynem je u supersportů ale běžný problém, a to i těch spalovacích. Třeba Veyron vypije celou nádrž za pouhých 11-12 minut jízdy na maximum a pneumatiky v takovém případě odejdou po 15 minutách jízdy.
Odpovědět0 0
U těchto typů aut asi dává elektromotor na baterie smysl, ale u těch supersportů? Tam přeci jízda vysokou rychlostí musí energii z baterie vysát velmi rychle. A co teprv rychlá jízda do kopce!
U těch supersportů to podle mě dramaticky uspěchali, měli počkat na vodíkový pohon.
U těch supersportů to podle mě dramaticky uspěchali, měli počkat na vodíkový pohon.
Odpovědět0 0
:-D
Odpovědět0 0
Ak by bola možnosť dokúpiť hubicu, bol by z toho dokonalý vysávač.
:DDD
:DDD
Odpovědět1 0
Proč mě u tebe takový názor nepřekvapuje? Stejně zaostalé jako tvé názory ve focení...
Odpovědět0 0
Docela o tom pochybuji, že to někdo pozná :-)
Odpovědět1 0
Mám pravdu, když říkám, že 240 Hz, 300 Hz displej umožňuje korektně zobrazit 240, 300 fps ve hře?
To jako fakt někdo pozná rozdíl mezi 120, 240 a 300 fps?
To jako fakt někdo pozná rozdíl mezi 120, 240 a 300 fps?
Odpovědět0 0
Bohužel, stejnej hnus, jako předchozí model. Působí to prostě jako takový "random" design mix. Jako výstup nějakého programu na design, který se vytváří (generuje) na jeden klik.
Člověk by si myslel, že tohle si snad nikdo nemůže koupit. Chyba lávky - předchozí verzi vidím v ulicích poměrně často :-(.
Člověk by si myslel, že tohle si snad nikdo nemůže koupit. Chyba lávky - předchozí verzi vidím v ulicích poměrně často :-(.
Odpovědět0 1
Nerozumim, vysvetlete :-)
Odpovědět0 0
Zadnou smerovku nevidim, ale znacku Dej prednost v jizde v tom vasem prubeznem pruhu kde chcete zrychlovat na maximalni rychlost. Jak muzete mit prednost, kdyz v tom prubeznem pruhu je znacka Dej prednost v jizde? Agresivni ridic spise sedi vam.
Odpovědět0 0
Treba podle znacky Dej prednost v jizde.
Odpovědět0 0
Na domácím, korejském trhu prý stojí v přepočtu cca 17 500 Kč, u nás to tedy pod dvacet tisíc rozhodně nepůjde.
Já bych to tedy vzhledem k ceně do střední třídy neřadil. Ostatně to má stejný procesor jako současné nejdražší telefony s Androidem.
Já bych to tedy vzhledem k ceně do střední třídy neřadil. Ostatně to má stejný procesor jako současné nejdražší telefony s Androidem.
Odpovědět0 0
prej 20 dní tak to je nářez,
já mám pořád ještě MiBand 2, i když na něm po pár měsících přestal fungovat display (možná tim lépe, vydrží déle) tak mi i po té době vydrží víc jak 40 dní, pokud si dobře pamatuji když jsem ho nabíjel v Srpnu...
ted jsem na 54% a 23 dní na baterce, to mi tentokrát dává asi 50 dnů
https://ctrlv.cz/shots/2019/09/01/Lmac.png
přešel bych na něco novějšího, FitBand B5 vypadá dobře, stejně jako modely od Huawei nebo Honoru,
Samsung Galaxy FIT e, by mohla být dobrá alternativa, vzhledem k možnosti s párováním do aplikace Samsung Health ale "až" 7 dní na baterku... ???
samozřejmě nejhezčí jsou ty nejdražší zatím asi
ale nikdo nenabízí náramek co by vydržel aspoň měsíc :((
já mám pořád ještě MiBand 2, i když na něm po pár měsících přestal fungovat display (možná tim lépe, vydrží déle) tak mi i po té době vydrží víc jak 40 dní, pokud si dobře pamatuji když jsem ho nabíjel v Srpnu...
ted jsem na 54% a 23 dní na baterce, to mi tentokrát dává asi 50 dnů
https://ctrlv.cz/shots/2019/09/01/Lmac.png
přešel bych na něco novějšího, FitBand B5 vypadá dobře, stejně jako modely od Huawei nebo Honoru,
Samsung Galaxy FIT e, by mohla být dobrá alternativa, vzhledem k možnosti s párováním do aplikace Samsung Health ale "až" 7 dní na baterku... ???
samozřejmě nejhezčí jsou ty nejdražší zatím asi
ale nikdo nenabízí náramek co by vydržel aspoň měsíc :((
Odpovědět0 0
Pokiaľ mám správne informácie z iných webov z minulosti, ostatné poisťovne na USA poisťovacom trhu poisťujú vozidlá značky Tesla vyšším poistným ako ostatné automobily podobnej kategórie. Je to dané tým, že opravy vozidiel Tesla v autorizovaných servisoch sú podstatne drahšie ako je u ostatných áut. Je to dané cenou náhradných dielov, ale aj samotnou konštrukciou vozidiel. Pri podobných opravách v porovnaní s inými vozidlami je pri vozidlách značky Tesla potrebné vykonať viac úkonov pri rozoberaní a následnom skladaní vozidla.
Odpovědět0 0
to jsou nejdůležitější změny v androidu... :-D
Odpovědět0 0
by to chtělé méně senzační a více pravdivé titulky a články. Znevažujete tím svou jinak dobrou práci.
Není to žádná oficiální zpráva, ale návrh skupiny dvanácti poslanců z jedné pošahané pidistraničky, ze které mají všichni ostatní akorát neskutečnou prdel. Ten návrh samozřejmě vůbec neprojde k vládě.
Akorát nevím, jak by se ta auta sdílela, když většina lidí potřebuje mít auto ve stejný čas na cestu do práce, pak z práce, na cestu s dětmi na kroužky, na víkendy... Tam asi o ekologii moc nejde. Spíš těm poslancům vadí přílišná svoboda pohybu lidí. Co kdyby jim chtěli utéci? Ne, oni potřebují nevolníky.
Není to žádná oficiální zpráva, ale návrh skupiny dvanácti poslanců z jedné pošahané pidistraničky, ze které mají všichni ostatní akorát neskutečnou prdel. Ten návrh samozřejmě vůbec neprojde k vládě.
Akorát nevím, jak by se ta auta sdílela, když většina lidí potřebuje mít auto ve stejný čas na cestu do práce, pak z práce, na cestu s dětmi na kroužky, na víkendy... Tam asi o ekologii moc nejde. Spíš těm poslancům vadí přílišná svoboda pohybu lidí. Co kdyby jim chtěli utéci? Ne, oni potřebují nevolníky.
Odpovědět0 0
Děkuji za soustrast :)
Odpovědět0 0
Aha, tak to jo. Ale samozřejmě souhlasím s Vámi, je to úplně v prdeli, prostě výrobci určité části zákazníků ukázali fakáč a prostě jim zboží adekvátní jejich potřebám vůbec nenabízejí.
Odpovědět0 0
V Dolním Sasku by to dávalo i dopravní logiku, přeci nebudu stavě ve vnitro zemí (i když je to blízko do Belgie a FR), když tu mám moře.
Odpovědět0 0
Samsung A4 má dle specifikace 14x7 cm, což je stejně jako J3, který mám jako záložní, a je na mě moc velký. Chci něco jako Samsung mini s 12,5x6 cm, ale bohužel to splňuje snad jen iPhone. No a taky jsem zvyklý na fyzické tlačítko Home vpředu, ale to je už taky přežitek..
Odpovědět0 0