Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
Nejnovější komentáře
Tak vysávání ­"paliva­" pod plným plynem je u supersportů ale běžný problém, a to i těch spalovacích. Třeba Veyron vypije celou nádrž za pouhých 11­-12 minut jízdy na maximum a pneumatiky v takovém případě odejdou po 15 minutách jízdy.
Odpovědět0  0
U těchto typů aut asi dává elektromotor na baterie smysl, ale u těch supersportů? Tam přeci jízda vysokou rychlostí musí energii z baterie vysát velmi rychle. A co teprv rychlá jízda do kopce!

U těch supersportů to podle mě dramaticky uspěchali, měli počkat na vodíkový pohon.
Odpovědět0  0
Ak by bola možnosť dokúpiť hubicu, bol by z toho dokonalý vysávač.
:DDD
Odpovědět1  0
Proč mě u tebe takový názor nepřekvapuje? Stejně zaostalé jako tvé názory ve focení...
Odpovědět0  0
Docela o tom pochybuji, že to někdo pozná :­-)
Odpovědět1  0
Mám pravdu, když říkám, že 240 Hz, 300 Hz displej umožňuje korektně zobrazit 240, 300 fps ve hře?

To jako fakt někdo pozná rozdíl mezi 120, 240 a 300 fps?
Odpovědět0  0
Bohužel, stejnej hnus, jako předchozí model. Působí to prostě jako takový ­"random­" design mix. Jako výstup nějakého programu na design, který se vytváří ­(generuje­) na jeden klik.

Člověk by si myslel, že tohle si snad nikdo nemůže koupit. Chyba lávky ­- předchozí verzi vidím v ulicích poměrně často :­-­(.
Odpovědět0  1
Nerozumim, vysvetlete :­-)
Odpovědět0  0
Zadnou smerovku nevidim, ale znacku Dej prednost v jizde v tom vasem prubeznem pruhu kde chcete zrychlovat na maximalni rychlost. Jak muzete mit prednost, kdyz v tom prubeznem pruhu je znacka Dej prednost v jizde? Agresivni ridic spise sedi vam.
Odpovědět0  0
Treba podle znacky Dej prednost v jizde.
Odpovědět0  0
Na domácím, korejském trhu prý stojí v přepočtu cca 17 500 Kč, u nás to tedy pod dvacet tisíc rozhodně nepůjde.

Já bych to tedy vzhledem k ceně do střední třídy neřadil. Ostatně to má stejný procesor jako současné nejdražší telefony s Androidem.
Odpovědět0  0
prej 20 dní tak to je nářez,

já mám pořád ještě MiBand 2, i když na něm po pár měsících přestal fungovat display ­(možná tim lépe, vydrží déle­) tak mi i po té době vydrží víc jak 40 dní, pokud si dobře pamatuji když jsem ho nabíjel v Srpnu...
ted jsem na 54% a 23 dní na baterce, to mi tentokrát dává asi 50 dnů
https:­/­/ctrlv.cz­/shots­/2019­/09­/01­/Lmac.png

přešel bych na něco novějšího, FitBand B5 vypadá dobře, stejně jako modely od Huawei nebo Honoru,
Samsung Galaxy FIT e, by mohla být dobrá alternativa, vzhledem k možnosti s párováním do aplikace Samsung Health ale ­"až­" 7 dní na baterku... ???
samozřejmě nejhezčí jsou ty nejdražší zatím asi

ale nikdo nenabízí náramek co by vydržel aspoň měsíc :­((
Odpovědět0  0
Pokiaľ mám správne informácie z iných webov z minulosti, ostatné poisťovne na USA poisťovacom trhu poisťujú vozidlá značky Tesla vyšším poistným ako ostatné automobily podobnej kategórie. Je to dané tým, že opravy vozidiel Tesla v autorizovaných servisoch sú podstatne drahšie ako je u ostatných áut. Je to dané cenou náhradných dielov, ale aj samotnou konštrukciou vozidiel. Pri podobných opravách v porovnaní s inými vozidlami je pri vozidlách značky Tesla potrebné vykonať viac úkonov pri rozoberaní a následnom skladaní vozidla.
Odpovědět0  0
to jsou nejdůležitější změny v androidu... :­-D
Odpovědět0  0
by to chtělé méně senzační a více pravdivé titulky a články. Znevažujete tím svou jinak dobrou práci.
Není to žádná oficiální zpráva, ale návrh skupiny dvanácti poslanců z jedné pošahané pidistraničky, ze které mají všichni ostatní akorát neskutečnou prdel. Ten návrh samozřejmě vůbec neprojde k vládě.
Akorát nevím, jak by se ta auta sdílela, když většina lidí potřebuje mít auto ve stejný čas na cestu do práce, pak z práce, na cestu s dětmi na kroužky, na víkendy... Tam asi o ekologii moc nejde. Spíš těm poslancům vadí přílišná svoboda pohybu lidí. Co kdyby jim chtěli utéci? Ne, oni potřebují nevolníky.
Odpovědět0  0
Děkuji za soustrast :)
Odpovědět0  0
Aha, tak to jo. Ale samozřejmě souhlasím s Vámi, je to úplně v prdeli, prostě výrobci určité části zákazníků ukázali fakáč a prostě jim zboží adekvátní jejich potřebám vůbec nenabízejí.
Odpovědět0  0
V Dolním Sasku by to dávalo i dopravní logiku, přeci nebudu stavě ve vnitro zemí ­(i když je to blízko do Belgie a FR­), když tu mám moře.
Odpovědět0  0
Samsung A4 má dle specifikace 14x7 cm, což je stejně jako J3, který mám jako záložní, a je na mě moc velký. Chci něco jako Samsung mini s 12,5x6 cm, ale bohužel to splňuje snad jen iPhone. No a taky jsem zvyklý na fyzické tlačítko Home vpředu, ale to je už taky přežitek..
Odpovědět0  0