Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
Nejnovější komentáře
Celkový zisk Tesly činil 143 mil. USD, ovšem z toho 134 mil. USD připadá na eko­-kredity, pak auta vydělala jen 9 mil. USD ­(207 mil. Kč)
Odpovědět1  0
Hezký první krok, škoda že to není komerčně zajímavé, s dnešní technologií si tohle představuju už o dost dál, hlavně co se týká rozpoznávání scény, mohl by to být daleko lepší rádce a nejen venku, i doma.
Odpovědět0  0
Vyzkoušela levý i pravý palec a oběma telefon odemkla,
pak uz palce došly a musela jit za manželem, ten taky vyzkousel oba palcea a pak to vyzkouseli u známých protože manžel ma taky jen 2 prsty.....
No tak to byl vtip dne toto....
Pokud telefon trpí takovou chybou tak je přeci jedno jaky prst bude přiložen jestli ukazovacek nebo maliček.
Kdyz tam mam nahrany jen 1 otisk a telefon mi odemkne jakykoliv prst tak je jasny ze tam je chyba a nemusim kvuli tomu obcházet vsechny známe na ulici aby mi prilozili na telefon svuj palec prave ruky
*facepalm*
Odpovědět0  0
Zhruba stejný nesmysl jako v autě spalovacím. To ale není chyba té koncepce, ale toho člověka.
Odpovědět0  0
Jj, to je ta správná zelená cesta k elektromobilitě, nesmyslné SUV s hmotností přes 2 tuny poveze do kanclu jednoho chlapa 90 kg.....:­-P
Odpovědět0  0
Přesně tak ­- toto je fakt průser, pokud by jen stačilo přiložit nějaké krycí sklo a kdokoliv by se do telefonu mohl dostat.

Dost mě překvapuje, jak se dnes odbývá testování při vývoji. Tohle je tedy věc, která se před uvedením do prodeje mohla otestovat.
Odpovědět0  0
Mohl by nekdo rict i pripadnym zlodejum, aby pri kradezi telefonu a pokusu se do nej dostat nepouzivali levna kryci skla? Diky :­-D
Odpovědět2  0
Myslím si, že baterie už jsou pro létající elektromobily vyloženě nevhodné. Takže jedině vodík, možná však spíše ještě nějaká jiná technologie, která zatím neexistuje.

"...Zajímavé je, že něco podobného vyvíjí i konkurenční Airbus společně s automobilkou Audi, která však také patří do koncernu Volkswagen...­"

Z pohledu ekonomie to zas tak moc zajímavé není. Socialistický koncept globalizace vede k fúzování podniků do větších celků. Pak se prostě někdy může stát, že to sfúzuje takovým způsobem, že si vlastně firma začne konkurovat sama sobě :­-­). To může být jen dočasně. Časem třeba Boeing sfúzuje s Airbusem a tento problém se tím vyřeší.
Odpovědět0  0
Tuhle společnost znám z různých inzercí vystavených eshopy na veřejných místech, ve kterých inzerovaly vysavače obvykle s několikanásobně vyšší cenou, než stojí běžný vysavač.

Protože nemám tolik peněz, abych je mohl ­"ládovat do kamen­", tak bych si takový vysavač nikdy nekoupil.

Také se nabízí otázka, kolik tomuto pánovi nasypala do kasičky slavná ­"Európská Jůnyje­" svou regulací v oblasti trhu vysavačů, kde, jestli se nemýlím, šlo o regulaci spotřeby vysavačů, tedy zvýhodnění těch firem, které se zabývaly maximální efektivitou vysavače, což je, pokud se nemýlím, právě společnost Dyson.
Odpovědět0  2
Už od roku 2010 ­- kdy jsem napsal článek o tomto kruháči na svém blogu ­- se tam vede diskuze co je správné a co ne. Spousta lidí ­- a mezi nimi i učitel autoškoly ­- popírají vyjádření dopravní policie a pořád si trvají na svém ­- jiném pojetí předpisů.
Takže pro všechny asi bude platit to nejdůležitější ­- projíždějte kruháčem opatrně a počítejte s tím, že někdo si vždy může myslet, že má přednost...

http:­/­/www.frodogalery.cz­/blog­/kruhovy­-objezd­-na­-dalnici­-d47

P.S.
Policie se mi na můj dotaz vyjádřila dost jednoznačně ­(viz odkaz na pdf ve článku­) a kdo nakonec rozsoudí spor vzniklý nehodou? Oni...
Odpovědět0  0
Podporované platební metody jsou pouze tyto.
https:­/­/support.google.com­/pay­/answer­/7572320?hl=cs

Odpovědět0  0
Dobrý den,

Podpora pro Českou republiku není a to tuto podporu nutně potřebuji. Tak opět nás maji za podřadný stát.
Mám jak paypal ,tak google pay a nic nikde nic.
Odpovědět0  0
Na NOKII mi dorazil předevčírem update. Takže třeba je po problému.
Odpovědět0  0
Sebevražda mobilní divize ­(nebo dnes už možná jen ­"subdivize­") Sony v přímém přenosu!
Odpovědět0  0
Tak z videí je patrné, že je to zatím úplně k ničemu ­- dojít k tomu autu je zcela zjevně 20x až min. 100x efektivnější, takže to bude zatím jen zábava několika cvoků.

Tak cvoci se baví různě. Občas je jejich zábava nepříjemná, na to je třeba si zvyknout. Jejich působení není zase tak časté.
Odpovědět1  0
Těm výtkám a obavám moc nerozumím. To, že se mnohdy rozjede auto, aniž bys tam viděl někoho nastupovat, je běžné i dnes ­(ne každý vyjede do pár sekund od nastoupení ­- než si sednu, zapnu světla, nastartuju, zapnu pásy, tak je to tak 15­-30 sekund, což je dost dlouhá doba­). Co se týče startování, tak to na této funkci také nezáleží, protože to by teoreticky byl problém tichých elektromobilů obecně ať už má Summon nebo ne. Nicméně v EU jsou povinné umělé zvuky při nízkých rychlostech, takže to, že je auto ­"nastartované­", bys měl slyšet... opět Summon neSummon.
Odpovědět0  0
Dost se mi to nelíbí. představa, že jdu po parkovišti ke svému autu a najednou na mě bez varování začne vyjíždět dvoutunová kráva.. Bez toho, že bych viděl, že do ní někdo nastupuje, nebo slyšel, že startuje.. ­(a tudíž čekal, že se začne hýbat)
Odpovědět1  0
Nemůžou si koupit autíčko na dálkové ovládání, bude je bavit jenom případ, kdy mohou dálkově ­"ovládat­" skutečný osobní automobil za stovky tisíc Kč.

Trapné!!!
Odpovědět0  0
Oni to dávají na obdiv, ale u elektro vozítek je to normální. Tam je problém váha, dojezd a zima.
Odpovědět0  0
Na tom jednom videu to lze vyhodnotit jako bezva funkci. Amík 3 minuty čekal až se k němu tesla přiblížila z 50m na 5m a pak jela buh ví kam. A proč to funguje jen na 60m,co pomůže že uvidím jak dělá úplnou kravinu,kterou stejně nemám možnost ovlivnit.
Odpovědět1  0