Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
Nejnovější komentáře
zkrácené prohlášení z Cupertina:
my nejlíp víme, co je pro vás nejlepší, navíc to děláme pro vaše bezpečí ­- rozumíte? bezpečí

(..u dumb bastards­)

Já jsem tvůj Apple™, tvoje rodina produktů
1. Nebudeš mít jiné produkty, mimo mých
2. Nevezmeš jméno mé™ nadarmo
3. Budeš pravidelně měnit tebou placený Apple™ produkt za nejnovější model
4. Budeš ctít součaného CEO a marketingové oddělení Applu™
5. Nebudeš zabíjet! Ni současné zákazníky Applu™, ni potenciální
6. Nebudeš platit za konkurenční produkty
7. Nebudeš krást duševní vlastnictví Applu™ ­(!!!­)
8. Nebudeš lhát Applu™
9. Nebudeš žádostivě pomýšlet na konkurenční produkty či služby
10. Nebudeš závistivý ­(už máš to nejlepší™)
Odpovědět1  0
Prestanou zobrazovat tu ikonu v urcitych situacich? :)
Odpovědět3  0
naposledy jsem opět slyšel že ford tu výzvu stáhl tak jsem zvědav jak to bude :D
Odpovědět0  0
jak kopyto pro designery karosáře.
Odpovědět0  0
Jak ale sám říkáte, ty věci byly vyměněné v záruce a je dost pravděpodobné, že kdyby ten člověk nenajel milion km, tak by je asi tolikrát neměnil. Jinak je známo, že první série elektromotorů v Tesle byly spolehlivostní průšvih a nyní se už montují lepší alternativy. Když si uvědomíte, kolik ten člověk ušetřil na benzínu ­(cca 3 miliony Kč­), tak ani kdyby měnil motor za své ­(což je tak pod 100 tisíc Kč­), pořád na tom bude výrazně lépe než se spalovacím motorem. A upřímně řečeno, za 200­-300 tisíc km člověk zejména do naftového motoru nasype podobnou částku.
Odpovědět1  0
Ospravedlňujem sa, posledný odstavec som len preletel očami a neprečítal poriadne. Údaj o veku auta som mal tiež z iného webu, asi tam mali preklep.
Či má karoséria 4 alebo 6 rokov, stále platí že by to mala prežiť v pohode. Avšak vymeniť 3x pohon a 2x batériu ide riadne do peňazí. Ak by bol ten nájazd za dlhšie časové obdobie a chlapík by mal všetky výmeny mimo záruky, asi by to radšej riešil kúpou iného vozidla, nie opravou.
Naproti tomu správne udržiavané spaľovacie agregáty v minulosti neraz potvrdili že 1 milión km im nerobí problém. Samozrejme nebavíme sa o dnešných maloobjemových trojvalcoch s turbom.
Inak, som rád že tu zverejňujete aj články o automobiloch. Je to zaujímavé spestrenie webu. Hlavne rôzne vaše analýzy ma veľmi zaujali. Ale aj novinky sú písané triezvo, s nadhľadom.
PS: moje aktuálne súkromné vozidlo má agregát 1ZR­-FAE, dúfam že vydrží... :­)
Odpovědět0  1
Tak tomuhle vůbec nerozumím. Ale opravdu ani trochu. Vždyť o tom se v tom článku píše. Četl jste vůbec článek, na který reagujete? Alespoň dál než za nadpis? Co mám tedy doplnit, když to v tom článku dávno je? A karoserie nemá 4 roky, když jde o vůz z roku 2013 a nyní je, pokud se nemýlím, rok 2019, což je 6 let.
Odpovědět1  0
Podľa iného webu na tom aute bol vymenený aj motor. A to dokonca už 3x.
Čiže spolu to máme 4 motory a 3 sady batérií.
Je to okrem karosérie stále to isté auto? Lebo podvozkové diely už boli podľa mňa tiež menené. Leda že by jazdil len po kvalitných cestách a i tak neverím že by podvozok vydržal 1 milión bez výmeny ložísk, čapov, silentblokov, tlmičov, homokinetických kĺbov. PS: karoséria zase vydržala milión, lebo má len 4 roky.
Nedal by sa článok doplniť o ďalšie informácie? Aby sme boli v obraze, že nakoľko sa oplatí do takého auta investovať.
Odpovědět0  1
A životnost naftových motorů je snad lepší než u benzínových? Já nevím, ale dnešní naftové motory jsou pořád těžké jak blázen a do oprav musí lidé házet desetitisíce. To je snad záležitost konkrétních motorů a to, že některé staré naftové motory hodně vydržely, neznamená, že je to obecně vlastnost naftových motorů. 1.8TD od Fordu, diesely u Opelu byly těžké taky a bylo s nimi mraky problémů. Jestli ona ta vyšší hmotnost není daná tím, že zatímco třeba na 66kW měl benzínový motor objem 1.4­-1.6, tak nafťák musel být větší ­(1.9­), měl k tomu turbo, někdy i mezichladič... Za další, ono snad kvůli lehčímu bloku měly benzínové motory kratší životnost? Problémy jsou s elektronikou, řetězy, senzory... ale ještě jsem si nevšiml, že by byly obecně naftové motory spolehlivější kvůli většímu množství kovu nebo naopak benzíny horší kvůli menšímu. A i pokud vezmeme dnešní malé přeplňované motůrky, tak nikdy jejich problémy neplynuly z malé hmotnosti dané lehkým blokem, ale právě vším tím okolo ­(zejména řetězy­).
Odpovědět3  0
Ta životnost tady bude dána spíše tím, že naftové motory se stále dělají mnohem bytejnější než ty benzínové. Krásně je to vidět na hmotnosti celého auta při srovnání benzínové varianty vs. naftové.
I toto je jeden z důvodů, proč legendární 1.9 TDI tolik vydrželi. Ten motor byl jako plášť tanku.
Odpovědět1  2
Maji nechat volbu na uživateli kde si to necha opravit případně částečně zaplatit a je to.
Odpovědět0  0
Vážení, jak je vidět zapotřebí to bylo. Ta diskuze co to vzbudilo na netu je pořádná reklama a to na to vynalozili minimum prostředků. A jinak, uvádíte jaké další stroje Ford může nasadit na pomereni sil. Myslíte že těch pár Nm navíc něco zmuze? Ani omylem. A za druhé. Máte poněkud zastaralé informace. Poté co Musk výzvu přijal se Ford zalekl a ze souboje vycouval. Chlapci moc dobře ví jak by to dopadlo a to by neměli moc dobrou reklamu pro jejich F150
Odpovědět0  0
Příběh Uberu je ukázkový příklad rčení ­"Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde."
Odpovědět1  0
Mnohem hezčí, než naprosto otřesný design u Tesly Cybertruck, ale stále relativně ošklivé auto ­(hlavně předek se moc nepovedl, jinak by to ušlo­).

Jinak tedy tak vysoká dotace ­($7500­) poskytovaná na každý elektromobil by měla odpovídat řešení v podstatě trvale havarijního stavu s ovzduším na většině území USA. Nic z toho se neděje ani nejmenším náznakem, tak proč vláda USA takto zbytečně hýří penězi daňových poplatníků?
Odpovědět0  0
To sklo má být hlavně neroztříštitelné, což je ­- zůstalo v celku ­(takto modifikovat skla si může i u nás nechat každý na svém autě, není to nic unikátního­). Díky tomuhle ­"selhání­" získala Tesla celosvětovou propagaci, která by stála obrovské peníze. Vážně někdo věří tomu, že Musk si osobně neprověřil celkovou připravenost prezentace? Kdyby vážně chtěli instalovat neprůstřelná skla, nemusí vyvíjet nic nového, je jich na trhu dostatek a se zaručenou odolností. A hlavně ­- proč by to dělali na civilní vozidlo pro masovou výrobu? Jako marketingový tah perfektní, mluví o tom celý svět.
Odpovědět0  0
V tom případě to divné je, Audi v té ceně vlastně nemá zahrnutý žádný ­"příplateček­" za to, že to je elektromobil. Ok, zajímavé, to jsem byl s cenami ještě někde u ­"krále Klacka­".
Odpovědět0  0
Při předvádění dostalo sklo docela neočekávaně ­"na frak­"... Sice se nerozbilo, ale vzniklá pavučina byla neočekávaně veliká... Nemohu si pomoci, ale první mou asociací je legendární otázka ­"Mě by akorát zajímalo kde soudruzi z NDR udělali chybu?­", v případě Tesla Armor Glass pak kde soudruzi z Tesly udělali chybu...
Odpovědět0  0
Čím dřív dojde volně těžitelné lithium, tím dřív tohle šílenství rupne. Rovnice je jednoduchá: na baterii jednoho elektronesmyslu rupne tolik materiálu, jako na 10­-15 TISÍC mobilů..
Odpovědět0  2
Napadlo ma to tiez, prave a poctive sci­-fi 80­-90, fakt klasa, ale normalne asi nie.
Odpovědět1  0
Tak ono je známo, že Elon Musk je velkým nadšencem těchto starých sci­-fi, takže se tomu ani není moc co divit :­-)
Odpovědět1  0