Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
Nejnovější komentáře
Položil bych před toho supermana, pro kterého se to dělá, telefon s 90 Hz, 120 Hz a 144 Hz displejem a moc by mě zajímalo, jak by dokázal jednotlivé typy displejů identifikovat ;­-­).
Odpovědět0  0
Opět zbytečná bolševická slátanina. Mnohem lepší by bylo tuto rychlost takto dramaticky neomezovat, vždyť na sportovně laděném kole lze pouhým šlapáním jet klidně až 50 km­/h, možná i víc ­(na rovině, z kopce to pochopitelně může být ještě mnohem více­).

Čili omezil bych ji řekněme na nějaké už vysoké hodnotě, třeba na 60 km­/h a kdo by chtěl jezdit třeba nad 30 km­/h, musel by mít zvláštní průkaz.

Takže člověk by musel vyfasovat jeden byrokratický ­"vopruz­", ale jinak by v zásadě nebyl omezován ­(rozhodně ne dramaticky­).
Odpovědět1  0
Policista v zimě: Pane řidiči, máte nasazené letní pneumatiky, takže vám udělím pokutu.

Řidič: Pardon, zapomněl jsem vyměnit letní směs za zimní, hned to provedu.
Odpovědět1  0
Ano, pokud to bude stát týden v mrazu, tak kapacita určitě poklesne. Otázkou je o kolik. Rychlonabíječky se na výdrži baterie pochopitelně projevují, ale opět je otázkou o kolik. Vývoj probíhá, výrobci nadále zkoušejí jiné strategie nabíjení, jinou chemii baterií a např. pokud jde o Teslu, tam jsou lidé, kteří nabíjí jen na Superchargerech a ty baterie přesto drží stovky tisíc km ­(u Tesloopu je měnili co 300 tisíc km, nedávno tu byl nějaký Němec a ten je měnil po 450 tisíc km­). Zde ale kriticky záleží na stylu chlazení baterky, managementu nabíjení a podobně. Např. u Leafu se vzduchovým chlazením baterky je ta výdrž nesrovnatelná s pokročilými EV a umírá to mnohem dříve.
Odpovědět1  0
Odhad 200 km v zime. Ďakujem za info.
Ja sa len obávam, že ak by niekto takéto vozidlo prevádzkoval len občas, dajme tomu 1x týždenne, tak v januári by napríklad v sobotu nabil, auto by týždeň stálo bez jazdenia a nabíjania, tak o týždeň zase v sobotu by pri mínusových teplotách stav nabitia tiež razantne poklesol. Týždeň v noci ­-15 °C, litium batéria v tom mraze, to nemôže dobre dopadnúť.
Ďalšia moja otázka sa týka toho, že ak by niekto vozidlo počas jeho používania využíval na nabíjanie len rýchlonabíjačky a pomalé nabíjanie vôbec. Má to nejaký vplyv na životnosť batérie?
Odpovědět0  0
Dojezd je dle WLTP. Takže v praxi se dá normálně očekávat tak 250­-280 km, v zimě spíše kolem 180­-200 km.
Odpovědět1  0
Ten dojazd je podľa akej metodiky?... Skutočný bude aj tak určite nižší.
A tá cena ­- bez dotácií predaje nebudú lámať rekordy. Fiat, ako väčšina automobiliek predávajúcich v EU, je tlačený do kúta. A naviac jeho predaje ani teraz nie sú tam, kde by mali byť. Toto vozidlo dieru do sveta neurobí. Aspoň že nanagement necháva vo výrobe aj predchádzajúcu verziu so spaľovacím motorom. Inak by to bola pri Fiat samovražda.
Ešte tu bude v najbližších rokoch veselo. Mohutné investície do elektropohonu, nedostatok batérií, nezáujem o el. vozidlá za plnú cenu, pokuty za nesplnené emisné limity ­(všetky významné automobilky ich už asi očakávajú­), kostlivci v podobe škandálov z minulosti, pomaličky blížiaca sa ďalšia vlna útokov čínskych automobiliek na trh Európy.
VW Group, PSA, FCA, Renault ­- nezávidím vám.
Odpovědět0  0
"hmotnost se totiž vyšplhala na 253 kg­"
nj čtvrt tuny, to je roztomilý :­) si mákneš, když si chceš zahrát ... nebo zavolat
Odpovědět0  0
Na to by stačilo, aby hlavně velcí výrobci SW vyvíjeli aplikace multiplatformně.
Stačilo by, aby aplikace běžela pod 5 hlavními systémy: Windows, Mac OS, Linux, IOS, Android.
Není to nic nedosažitelného, existuje spousta automatických nástrojů, které to velmi usnadňují.
Ale musí se chtít...
Odpovědět1  0
Díky za upozornění, opraveno.
Odpovědět0  0
" opakovaně uznalo opakovaně ­" ve větě ­"Americké Centrum pro kontrolu a prevenci nemocí ­(CDC­) opakovaně uznalo opakovaně vzdělávací význam hry.­"

Pokud to není šotek ­(A věta měla být opravdu ve smyslu ­"opakovaně vzdělávací význam hry byl opakovaně uznán­".­), tak to zní divně.

Odpovědět0  0
Krásný telefon, lehký a placatý. S takovým bych skousnul i ten obří displej. Proti těm těžkým briketám co dnes vládnou trhu je to paráda. Věčná škoda, že nacpali tlačítka vpravo.
Odpovědět0  1
Bože, to je hrozná plečka....
Odpovědět0  0
Cena je jen část problému. Kdyby to bylo jen o ceně, nevysvětlovalo by to obecně výrazné poklesy prodejů v oblasti, tedy i těch, které nejsou drahé.
Odpovědět1  0
Výrobce se diví proč nejdou ty jejich super telefony na odbyt? Žádný koronavir, ale vždy je to o poměru cena­-výkon, či výbava a možnosti. A nové modely jsou prostě předražené. Snižte u Samsungu cenu o 50% a nebudete mít problém s prodejem.
Odpovědět1  0
Fajn článek,
jen musím autora upozornit, že ­"deratizace­" je zbavení krys ­(rats­), potkanů a jiných hlodavců.
Chcete­-li se zbavit štěnic nebo švábů,
zavolejte si raději ­"dezinsekci­".
Odpovědět0  0
Aby elektromobil byl opravdu ekologický, tak by musel být vyroben z papíru. Jeho shoření totiž není poté taková ekologická zátěž....
Odpovědět0  0