Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
Nejnovější komentáře
Urcite je setrnejsi pro zivotni prostredi ... sice tam je taky baterka, ale neni treba aby byla tak velka, zatim neexistuji vykonne baterie setrne k zivotnimu prostredi a vodik ma vyhodu, ze se da vyrabet v jakemkoli mnozstvi, pokud je dostatek energie ... osobne bych velmi uvital, kdyby se obecne preslo na vodik a ten se vyrabel pomoci jadra ... hned by se lip dychalo.
Odpovědět0  0
No, vodík rozhodně není nezajímavý pohon, ale nezdá se mi, že by byl nějak zásadně lepší než baterková elektromobilita.
Odpovědět0  0
můj názor je, že tohle je správnej směr vývoje elektromobility.....
Odpovědět0  0
Pochybuji že optický zoom bude větší než 10x
Odpovědět2  0
vůz po nehodě vypadá, jako kdyby do něj nijak těžce najel náklaďák ­(to by vypadal jinak­) a potom se na něm někdo těžce podepsal hydraulickejma nůžkama ­(například hasiči)
Odpovědět0  0
Tak to je teda stroj, jestli to má 120x optický zoom, jiný typ zoomu se ve specifikacích fotoaparátů nikdy neuváděl. Třeba Nikon na podobnou hodnotu zoomu musel vytvořit cca 1,5 kg těžké tělo s rozměry skoro cihly a ještě se uvnitř nachází menší snímač.

Xiaomi tedy zřejmě používá nějakou novou přelomovou technologii.
Odpovědět0  0
výborně, 9.9.2020 se dozvíme, kolik tun to váží .. věřím, že se vejdou pod 3t
Odpovědět0  0
Jestli to není důsledek toho, že funkci asistenta stále nazývají Autopilotem a ­"řidiči­" pak mají pocit, že nemusí řídit...
Odpovědět0  0
Dělat jednoduše a levně, když to jde složitě a draze, že? Kdysi dávno jsem si do Š 105 L na koleně za pár šupů vyrobil a sám namontoval plynule ovladatelný cyklovač stěračů, stačil mi na to, ­(od první čárky na schematu až po nasazení knoflíku na hřídelku potenciometru, jeden víkend, ­(nejdéle trvalo vyschnutí kalafunového laku na tišťákové destičce­).
Fungovalo to perfektně, bylo to jednoduché a blbuvzdorné, takže jsem jich vyrobil a namontoval melouchářsky několik desítek. Dnes je něco podobného nemyslitelné; firmy dělají vše pro to, aby zákazníkům ztrpčovaly život a mohly jim tahat neustále peníze z kapes.
Odpovědět3  0
To se správněji píše ­- zapůjčí! ­"Trochu­" rozdíl, ne? ;­-­) I tak jde o francouzský eko­-socialismus :­-­( A´t to stojí co to stojí... Aneb všem seberem a jen někomu, vyvoleným..., ­"dáme­" :­-­)­) ..............................

Apropo elektromobil kouří, dokonce i když se nenabíjí! Musí se pro nej udržovat napětí v zásuvce a výkonová rezerva a jeli výroba ještě i z uhlí, tak kouří! :­-­/ Jen jinde ;­-­) Když mojím moderním skoronekouřícím dieselem moc nejezdím a stojí většinou v garáži, dokonce nekouří vůbec! :­-­) Dokonce i stojící koně ve stáji mají stále spotřebu ­(sena­) a kouří, ehm, vlastně prdí... No dobrá ­- vypouští metan, či jak se to řekne odborněji :­-­))
Odpovědět1  0
Je to ­"hovadina­". Hraní náročných 3D her na Androidu strašně saje baterku, ani 6000 mAh baterka nedokáže zázraky. Prostě není možné chtít, aby si člověk s sebou do kapsy mohl vzít vše ­(alespoň ne dnes­).

Za zlomek ceny toho telefonu lze koupit pořádné ­"herní­" PC a na cestách je možné se spokojit s ­(graficky­) jednoduššími hrami.
Odpovědět0  1
Ale ano. Při výrobě pár kusů je samozřejmě cena astronomická, ale když budeš mít halu plnou takových tiskáren, tak se to zlevní. Navíc odlévat a soustružit díly taky něco stojí. Podle mě to je dobrá cesta, už kvůli tomu, že vyrobíš tvary o kterých při odlévání nebo kování nemůžeš ani uvažovat. Ale opravdu je to spíš pro závoďáky, na fabii 4 koně nepoznám :)
Odpovědět0  0
Pěkně. A podobných výrob bude jen přibývat. Je nemálo oborů, kde jsou vlastnosti a jakost výrobku důležitější než cena. Nebo ani nejdou ­"klasicky­" vyrobit. Nebo třeba díly na veterány, které již nejsou k mání. Prostě to protáhnete skenerem, necháte přechroustat počítačem a druhý den ráno máte fungl novou součástku..
PS: Nemluvě o tom, že dolů jde i cena tiskáren na kov. A jak to bude cenově dostupnější, tak to šíření těžce napomůže. ­(Pamatujete nástup carbonu? Napřed ­"kosmická technologie­", ruční výroba, neskutečně drahé.. Dneska relativně běžná sranda. Nebo co keramické nože? Co počítače? Mobily?)
Odpovědět3  0
Navýšení jsou cca 4%. Zajímalo by mě, jestli by se taková věc vyplatila ­(za cenu výroby­) u obyčejného auta, kterému přidá tak 4 koně ­(cca 2kW­). Asi ne. Jako technologická zajímavost dobrý, praktické využití v masovém měřítku nulové. :­/

Odpovědět0  3
Těší mě vylepšení odhlučnění u podběhu vozu, u minulého modelu jsme do toho s manželem ještě trochu investovali. Dělali jsme odhlučnění některých části zvlášt a to u https:­/­/www.2din.cz­/odhlucneni­-podle­-umisteni­-ve­-voze­/ . Zůstali jsme velice spokojení :)
Odpovědět0  0
No vida, tak to bych si za maximální částku, kterou jsem ochoten za telefon dát, odnesl domů chipset od Qualcommu. Vystavil bych si ho do skleněné vitríny a každý den bych si vyčlenil alespoň 10 minut času na to, že bych se na něj díval. Obdivoval bych pravidelnost chipsetové architektury a tak podobně.

Teď vážně: bublinový efekt je u telefonů čím dál více patrný. Nejde o to, že se nenajde dost lidí, kteří jsou schopní dát nesmyslné částky za telefon, jde o to, že jen tak zadarmo to nikdo neudělá. Proto musí výrobci stále víc a víc představovat absurdní parametry. Tohle má v sobě už z principu zakódovanou konečnou, to je zcela zjevné.
Odpovědět3  0
Ty mínusy mě nepřekvapují, od zelených aktivistů jsem už zažil horší. Je ohromně jednoduché věřit v jakousi dokonalou utopii, ideálně s titulem z fakulty filozofie nebo něčeho podobně technicky užitečného. Opírám se o 22 let praxe v chemii, plus vývojovou praxi v oblasti ropných produktů v posledních letech, a na svém názoru si můžu klidně stát dál.
Odpovědět0  0
Výroba paliva, namísto jeho nalezení??? To nemůže fungovat! Energii je třeba najít, těžit a né vkládat ztrátově a pak ztrátově zase uvolňovat...

Podobně nesmyslně argumentují mnozí zastánci vodíkového paliva ­- že šak vody je v moři dost a dost :­-­)­)

Jenže! ­- voda je defacto taky pomyslný popel! Vzniká, podobně jako CO2 spálením benzínu, spálením Vodíku. Tedy, že nejprve se energie musí do Vodiku ­(jeho výroby­) vložit! Ztrátově! A pak uvolnit ­(hořením a převodem na pohyb klasiky­) opět ­(tepelně­)ztrátově!!!...

Takže Vodík, pominuli jeho další nectnosti, není ani tak zdrojem energie, jako ropa, dřevo, uhlí, jako spíše jen akumulátorem :­-­/ ­(který trpí samovybíjemím... ­- velmi malá molekula utíká z nádrže a trubkami třeba i z nerezi...­)

Jen zelené ekošílenství... Prosazované často nedovzdělanýma děckama..., co o fyzice natož Vesmíru nevědí skoro nic! Co by přes to nedočkavě už rádi ovlivňovali eko­-legislativu , ba měla již v nedospělosti politický vliv, aby mohla omezovat moje svobody i pro nesmyslný cíl :­-­(

(Jako by si 8­-mi leté dítě vynucovalo právo řídit automobil... To by dopadlo... I proto jsou volby a kandidatůra možné až od dospělosti! Naštěstí :­-­) ­)

Pardon za politikum , opět, ale toto je politický téma, bohužel :­-(
Odpovědět0  0
Tady jsem našla sepsaná pravidla ­- https:­/­/www.dopravniznaceni.com­/Pravidla­-jizdy­-na­-kruhovem­-objezdu­-b5458.htm Tak možna tady bude odpověd :)
Odpovědět0  0