Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
Nejnovější komentáře
Aké veľké budú batérie? Koľko budú vážiť?
Odpovědět0  0
Elektromobil s raketovým pohonem.

Dosáhne demence současného světa svého vrcholu nebo to ještě něco překoná?
Odpovědět1  1
Takové zdánlivě nesmyslné věci mohou mít někdy svůj důvod. Zda je to i tento případ, těžko říci. Teď mě nic nenapadá.
Odpovědět0  0
ten co to vymyslel měl minimálně tři vysoký školy... neboli takový vemeno prostě musí mít titulů s více písmeny než vlastní jméno...
Odpovědět0  0
Vychodil vývojář toho vozu alespoň základní školu? Protože takhle to vypadá, že si ten člověk nedokáže položit ­"IF, THEN­" při řešení zcela primitivního logického problému.
Odpovědět0  0
Kompaktní je Unihertz Jelly 2 ­(a podobné typy­), Zenfone 8 patří do masově vyráběné kategorie XXL plácaček.
Odpovědět0  0
proč to má fofrklacek?
Odpovědět0  0
Takže znova, co je na ­"první místo na titulní straně, cca 80 fotek, 3 videa s novou Fabií... masakr­" tak bombastického vzhledem k tomu, že jde o stěžejní vůz pro ČR a v podstatě o motoristickou zprávu roku? Fabia je pro ČR veledůležitý model a nevidím naprosto, ale naprosto nic divného na tom, aby se takové zprávě věnovala titulní stránka. Kdyby se to týkalo toho, že nově bude v prodeji i s 19­" koly, tak bych s tebou do puntíku souhlasil. Ale takhle? Nepřeháníš to zas trochu? Jestli si uvedení nové generace Fabie nezaslouží titulní stránku na iDnesu, tak už opravdu nevím co by.
Odpovědět0  0
To už jsem napsal ve svém prvním komentáři. Tak máš zkrátka jiný názor, než já. Tak nebude to poprvé, že :­-­).
Odpovědět0  1
Tak automobily s chrastítky vznikají kvůli ekologickým plánům centrálních plánovačů, masivně nasazovaná chrastítka nejsou ryzím výmyslem automobilek a ani ryzím přáním jejich zákazníků.
Odpovědět0  1
Znovu se ptám, v čem je ten článek tak ­"bombastický­"? Já v tom vidím naprosto standardní článek založený na oficiální tiskové zprávě.
Odpovědět0  0
Článek je samozřejmě v pohodě, ale bombastická prezentace už nikoliv. To jsou totiž dvě značně rozdílné věci. První případ svou formou odpovídá typu média, na kterém je zveřejněn, druhý případ nikoliv, ten je značně nafouklý nad normální stav. Myšlenka, že se dnes druhý stav vytvoří jen tak, je pak velmi naivní. Zadarmo se to samozřejmě nedělá.
Odpovědět0  1
Konečně zas, po dlouhé době, normální motor a ne rozklepané chrastítko. Je jen škoda, že k tomu neumějí dát i manuální převodovku a cena asi také ,,lidová­" nebude.
Odpovědět1  1
Mě z tebe jednou fakt porazí :­-D A to jako jeden z největších webů českého internetu nemá informovat o nové Fabii, v podstatě jednom z nejdůležitějších vozů pro ČR? Nebo jako jak si to představuješ? Co je na tom článku špatně? Tam neměl vyjít kvůli tomu, že by tam pak Škodovka mohla inzerovat? A to jako nemůže nebo co? Vždyť je to naprosto normální článek o jedné z nejdůležitějších motoristických novinek letošního roku pro ČR. Nevidím ani jeden, opravdu ani jeden důvod, proč by na iDnes neměl být článek o nové Fabii.
Odpovědět1  0
Praxe, iDnes čtu už mnoho let. Ono to třeba nemusí být přímo placené, nicméně existence takového článku může ovlivnit množství zadávaných reklam spol. Škoda v budoucnu. Pak to vyjde fakticky nastejno.
Odpovědět0  2
Proč máš pocit, že je to placené? Máš na to nějaký důkaz, nebo je to zase jen nějaká domněnka? Tedy nevím, který přesně článek máš na mysli, ale ten, co na iDnesu vidím já, je standardní tiskovka s fotografiemi a videi, která jsou volně dostupná pro novináře na webu škodovky. Bombastickou prezentaci s 80 fotkami a 3 videi bych mohl udělat taky, aniž by mi za to Škoda cokoli dala.
Odpovědět2  0
"Nejlepší­" to bylo na iDnesu. Mafra samozřejmě dlouhodobě obchodně spolupracuje se Škodou a tak přichystala naprosto bombastickou prezentaci ­(článek­) při představení nové Fabie ­- první místo na titulní straně, cca 80 fotek, 3 videa s novou Fabií... masakr. Samozřejmě nikde ani slovo o placeném článku. Tak to jsou ta dnešní ­"seriózní­" média :­-­).
Odpovědět0  3
Proč jsou nehody akumulátorových aut na dením pořádku a jejich vznícení atd. Jen jestli to nebude tím že tesla vybrala akumulátory li­-ion, pro jejich největší hustotu energie. Drobná věc je že nejdou uhasit a mají další bezpečnostní problémy. Hasiči to obvykle řeší tak že celé auto potopí na 24h do kádě s vodou.
https:­/­/www.youtube.com­/watch?v=Qzt9RZ0FQyM
Odpovědět0  0