![Nejlepší celoroční pneumatiky pro rok 2024 mají nové vítěze, Michelin už není nejlepší 8630/nejlepsi-celorocni-pneumatiky-50.webp](nejlepsi-celorocni-pneumatiky-pro-rok-2024-maji-nove-viteze-michelin-uz-neni-nejlepsi/8630/img/nejlepsi-celorocni-pneumatiky-50.webp)
A teď si představte, že vyhodí tu 200+ kg vážící baterku a nahradí jí 50 kilo vážícím mini motorkem, včetně nádrže na 20 litrů paliva.. Při váze lepší o 150 kilo bude podstatně živější a na nádrž najede by voko 500 km.
Odpovědět0 0
Docela by mě zajímaly následné náklady na syntézu z toho syntézního plynu. A také účinnost, až to nebude jedna stavba jako pokusná, ale XY velkých v poměrně blízkém okolí. Jednak jak poklesne vlhkost vzduchu a CO2 v něm a dvak, jeak moc to bude mít náročnou údržbu. Například na zmíněné sahaře jsou dost často bouře, co zvedají do vzduchu neskutečná množství prachu i písku. Prostředí pro jakékoliv solární panely či zrcadla nesmírně nevhodné.
PS: Princip reakce je v pořádku, jen to chce postavit na "výfuku" z třeba cementárny nebo ocelárny. A vedle jaderný reakttor, co to bude pohánět. I se závodem, co z toho nsáledně nasyntetizuje palivo.
PS: Princip reakce je v pořádku, jen to chce postavit na "výfuku" z třeba cementárny nebo ocelárny. A vedle jaderný reakttor, co to bude pohánět. I se závodem, co z toho nsáledně nasyntetizuje palivo.
Odpovědět1 0
Chcelo to len v článku spomenúť , že keramická stena/výplň reaktoru obsahuje Cer ako reakčné činidlo/katalyzátor.
Aj tak si myslím , že podrobný postup a samotné podmienky reakcií budú patentom chránené a tajné.
Vlastnosti Céru to asi vysvetľujú.
https://sk.wikipedia.org/wiki/C%C3%A9r
Aj tak si myslím , že podrobný postup a samotné podmienky reakcií budú patentom chránené a tajné.
Vlastnosti Céru to asi vysvetľujú.
https://sk.wikipedia.org/wiki/C%C3%A9r
Odpovědět0 0
Pročpak? Viz druhé video, 0:55.
Odpovědět0 0
Predpokladam ze ten oxid cericity je preklep :)
Odpovědět0 0
může za cca 36-72% skleníkového efektu (podle momentální koncentrace), mělo by to snižovat i globální oteplování, ne?
Odpovědět0 0
Na občasnou dálnici a rychlostní silnici (110 km/h) je 100 km/h málo. Chce to nešetřit na kravinách, dát tam levný spalovák a hned máme ekologického a lidového Smarta za 160 tisíc Kč s maximálkou 130 km/h.
Odpovědět0 0
Proč asi od něj ustoupili?proč asi od něj ustoupili?
Odpovědět0 0
Cílem akce je vytvoření poslušnosti. Chceš naše natištěné peníze? Budeš poslouchat a dělat, co potřebujeme, abys potvrdil naši důležitost.
V horším případě může jít dokonce o pokus znárodnit společnost vládou!
V horším případě může jít dokonce o pokus znárodnit společnost vládou!
Odpovědět0 1
Ak by bol Svet normálny, DUH by nemalo so svojimi výmyslami šancu uspieť. No v dnešnej divnej dobe neviem-neviem - technikov pri obhajobe nebude nikto počúvať.
Odpovědět0 0
"k dispozici i pomocí předplatného. To má činit 49 liber" Len skoda, ze cca tuto sumu mesacne platim za naftu a staci mi tankovat len 1x asi 3 minuty. Ten prepocet ucinnosti je velavravny, ekoteroristov treba stopnut a poslat ich do kelu.
Odpovědět0 0
Toto je apsurdni koncept, proč napijet jednu baterku z jiné baterky , když by mělo jit novou plnou baterku strčit do kufru , připojit ( k motoru) a nejlepe tu zabudovanou v autě na chvili odpojit.
Odpovědět0 0
Nezapomeňte, že si tak ještě snížíte už tak dost malý dojezd. Tohle se hodí jen v případě, že nemáte k dispozici nabíjení při parkování, večer tak tak dojedete domů, ráno vstanete o dvě hodiny dřív, dobijete trochu auto (musíte to přitom hlídat) a pak opatrně dojedete k rychlonabíječce.
Opravdu komfortní soukromá přeprava, už se nemůžu dočkat, až si jako český důchodce koupím elektromobil za tři mega a budu trávit polovinu života po nabijárnách, protože na sídlišti to nabíjet nepůjde - a miliony nabíjecích parkovacích míst tam nikdo nevybuduje. A domnívám se, že ve městech ve staré zástavbě to bude ještě horší.
Opravdu komfortní soukromá přeprava, už se nemůžu dočkat, až si jako český důchodce koupím elektromobil za tři mega a budu trávit polovinu života po nabijárnách, protože na sídlišti to nabíjet nepůjde - a miliony nabíjecích parkovacích míst tam nikdo nevybuduje. A domnívám se, že ve městech ve staré zástavbě to bude ještě horší.
Odpovědět0 0
Celá elektromobilita je v současné podobě totální nesmysl. To se prostě při určitém počtu vozů zasekne a dál už si nikdo nekoupí ani jeden vůz, obrazně řečeno. Prodej se zastaví i když to budou vlády tlačit seč jim síly budou stačit.
Nesmysl je tedy i ZipCharge Go.
Nesmysl je tedy i ZipCharge Go.
Odpovědět0 0
Dřív dost řidičů vozilo maličký kanystr s pár kg paliva .. pokrok prostě nezastavíš :D
docela sranda :D už takhle je spousta BEV s mrňavým kufrem, který si zadrbu těžkým báglem :D .. další generace bude v základní variantě vážit 750 kg a bude se připojovat na tažné, které u mnoha BEV chybí :D
docela sranda :D už takhle je spousta BEV s mrňavým kufrem, který si zadrbu těžkým báglem :D .. další generace bude v základní variantě vážit 750 kg a bude se připojovat na tažné, které u mnoha BEV chybí :D
Odpovědět1 0
Nějaké zdroje k tomuto tvrzení? Vzhledem k tomu, že osobní doprava se na emisích z dopravy (bavíme-li se o CO2) podílí cca 40 % a lodní cca 11 %, tak to jaksi nevychází. A nevychází to o hodně, hodně, opravdu hodně desítkových řádů. Námořní doprava má problém s jinými emisemi než CO2, ale ani tam nevím o takovém poměru.
Odpovědět0 0
Ekologia to mam rad :D jedna kontejnerova loď za tyždeň vyprodukuje tolko znečistenia ako všetke auta na svete za jeden deň, a takychto lodi po svete sa plavi 350 000 :D
Odpovědět0 0
Elektricke auta maju 2 problemi, niet tolko bateriek a niet tolko elektriny inak bez problemu :D
Odpovědět0 0
Škoda, že má majitel tiskařského stroje zároveň tak hloupé nápady. Nicméně na odmlouvání tu není prostor. Je to něco podobného, jako když německý manažer přijede do Čech. V mžiku se hřbety ohýbají jak vrbové proutky :-).
Svobodná společnost...
Jistě :-D.
Svobodná společnost...
Jistě :-D.
Odpovědět1 1
Už se to psalo mnohokrát. Člověk ve vlastním textu nevidí chyby. I když to pro kontrolu přečte několikrát, nemusí to tam vidět. Tu první větu jsem musel přečíst asi 5krát, než jsem tu chybu uviděl (dost by vše usnadnilo, kdybyste mi tu chybu rovnou napsal, protože ve vlastním textu se to fakt ukrutně blbě hledá). Člověk to tam ve vlastním textu prostě vidí, i když to tam není.
Odpovědět0 0