Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
Nejnovější komentáře
rozum velí spíše úzká, ale testy ukázali že velmi dobré jsou tak 225, vyberte si zda to jsou uzká nebo ne.
Odpovědět0  0
Jenže ,,drobný problém,, je ten že Čína žádné dobré vztahy s Ruskem nemá.Pro Pro Rejžáka je Rusko jenom taková polozkrachovaná smradlavá benzínka kterou se musí podojit ale nic více. Čína potřebuje západ.Nepotřebuje Rusko.
A tahle ŠÍLENOST ukazuje jenom to jak je Rusko zaostalý Chudobinec,To snad ,,elektro auto z Top Gear před 20 lety bylo použitelnější:­)­))
Odpovědět0  0
Ruských, nebo v rusku vyráběných? Pokud jen vyráběných, tak ta čína není úplně mimo hru. Třeba CATL má i továrny v německu a maďarsku, takže není neslýchané aby čínská bateriová firma vyráběla mimo čínu a pokud y rusko tu továrnu dost sponzorovalo, někdo se najde...
Odpovědět0  0
V tom případě je to bez šancí.
Odpovědět0  0
Všeobecně se vždy tvrdilo, že do sněhu jsou lepší úzká kola, nicméně poslední testy, co jsem viděl a četl, toto moc nepotvrdily. Spíše je dobré mít rozumně široká, tedy ani příliš úzká, ani příliš široká.
Odpovědět0  0
Vůbec se v tom nevyznám, tak se zeptám. Do zimního provozu s možností sněhu na vozovce, se hodí spíše uzoučká kola jak má toto auto nebo spíš široká kola?
Odpovědět0  0
V článku chybí, že se sice jedná o elektromobil, ale ne bateriový. Každý vůz má samonavíjecí prodlužovák.
Odpovědět1  0
Jenže tohle má být projekt využívající výhradně ruské technologie, takže i ty čínské by měly být mimo hru.
Odpovědět0  0
Třeba byla cílem minimální cena? Spíš bych nečekal ­"běžné auto­" od studentů, ti vždycky pohrdali konvencemi.
Odpovědět0  0
Proč by Rusko kradlo technologie akumulátorů ze západu, když má dobré vztahy s Čínou ­- která má v nich před západem už pár let náskok?

Zvykejte si, že západ už pomalu přestává být lídrem. Zatím jen v něčem, ale časy se mění. A jak známe Čínu, ta plánuje dlouhodobě ­- není omezená volebním obdobím vlády, která si potřebuje za ty čtyři roky rychle a co nejvíc nakrást, a v ekonomice vytlouká klín klínem.

https:­/­/www.svetmobilne.cz­/dojezd­-1044km­-na­-jedno­-nabiti­-nio­-otestovalo­-vykon­-150kwh­-semi­-solid­-state­-akumulatoru­/8595
Odpovědět1  0
fiat multipla po faceliftu 🤣🤣🤣

a ty kola 🤣kolega z práce má takovou sra*ku, něco jako Hyundai Atos Prime, jenže to bude mít tak 1­/3 hmotnost protože to nemá ty baterky,
divím se že se tomu ty kola neohnou do stran jak to bývá v dětských kreslených pohádkách 🤣🤣
https:­/­/i.ibb.co­/289MjFV­/7b3e39fe­-0dfe­-4b72­-af1d­-a4ec415abf2f.jpg, díky DallE

Celkové to vypadá jako obrněné transportní vozidlo, když koukám na poměr celého auta a velikosti třeba dveří,
a motorový prostor to má tak velký že se tam vejde motor z lokomotivy, ne ??

Vzhledem k velikosti bateriové prostoru bych si tipnul že tam budou klasické startovací autobaterie z aut s konvenčním pohonem.
A i kdyby tam byla nějaké Li­-Ion ukradená technologie ze západu, tak zcela určitě kvůli rozjetí vlastní výroby ta technologie vlastní baterie bude mít šíleně nízkou kapacitu,
a tím obrovským objemem dohánějí baterie ze západu.
Odpovědět0  0
Hloupá doba!

Společnost poskytuje miliony EUR tvorbě regulací, které likvidují ekonomiku.

Tento stav se musí zvrátit! Buď politicky bez nepokojů anebo se společnost nakonec stejně zhroutí do nějakých násilných protestů, permanentních masivních stávek, velkých a častých demonstrací atd.

Žijeme v realitě naprosto neudržitelného stavu!
Odpovědět0  0
Tak design je opravdu odporný, ale projektu jako takovému bych se kvůli tomu nesmál, když přesně nevím, co je cílem. Třeba je cílem bezproblémová jízda ve velkých ­(ruských­) mrazech, tam mám pocit, že by západní elektroauta často selhávala.
Odpovědět0  1
Ked uz je IT znaly, mohol ten dojazd dotiahnut na tych 768 😜
Odpovědět0  0
Tak to Twingo se svými oblými tvary vypadá dobře, ale ta světla tomu bohužel dávají punc hračky pro tříleté děti. Škoda.

To druhé auto ­(v článku níže­) je pak otřesné celkově.
Odpovědět0  0
fu to auto je hnus priam k zbliti velebnosti
Odpovědět0  1
Samozřejmě, že menší objemy jsou náchylnější k nižší životnosti obecně ­(v průměru­) při stejném výkonu.
Jsou větší tlaky na ojnice, hřídele...
Nejlepší životnost a relativně čisté emise ­(až na CO2­) mají nepřímovstřikové benzínové atmosférické motory. Zejména ty japonské, ty navíc patří mezi nejspolehlivější motory na světě.
Odpovědět0  0
Není pravda. Palivo nevybuchuje v žádném motoru.
Jen diesel pracuje s vyšší kompresí a někdy s vyššími vstřikovacími tlaky. Ale v žádném motoru nedochází k explozi, ale expanzi. V podstatě je u obou řízená expanze. Výše tlaků v motoru po vznícení nebo zážehu není rozdílem mezi explozivním hoření ­/výbuchem­/ a expanzním hořením.
Odpovědět0  0