Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
17.5.2004, Pavel Koza, aktualita
Uvedení nového produktu na trh ve velké firmě znamená téměř vojenské manévry - vše musí sedět, nic se nesmí uspěchat či naopak opozdit, jeden drobný problém se může efektem sněhovéékoulé stát problémem zásadním. Někdy se však nepovede vše podle plánu, a tak se například informace o novém produktu omylem dostanou na veřejnost dřív, než je to firmě milé. To se podle všeho stalo i u Dellu, kde jeho australská pobočka "omylem" publikovala informace o novém Dellu Axim X30 poněkud s předstihem.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.